Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 25 april 2018 om 17:25
woensdag 25 april 2018 om 17:29
En dat alleen maar omdat ik het op sommige dingen in het leven niet eens met je ben.Fizzyhideous schreef: ↑25-04-2018 17:28Ach laat ook maar. Totaal niet belangrijk. Ik laat me weer kennen..zoals gewoonlijk. Sommige forummers zitten al jaren in mijn allergie maar die stomme negeerknop doet het niet dus ik ga me weer onnodig boos maken.
Sorry Moiren..ik ken mezelf en ik weet dat ik ook kan doordrammen als ik me ergens aan erger.
Nou ja, geniet er van ofzo.
woensdag 25 april 2018 om 17:39
6 en allesGrobbekuiken_ schreef: ↑25-04-2018 17:35Zeg Moi, andere tijdzone....hoeveel uur? 1, 2, 5? En zon, strand, fijne stad?
Verder niet nieuwsgierig hoor![]()
woensdag 25 april 2018 om 17:40
Sowieso, wat zei ze nou helemaal voor verschrikkelijks. Dat jouw definitie van 'afbranden' de hare niet is. Nou nou, poeh poeh.
woensdag 25 april 2018 om 18:00
Weggejaagd
woensdag 25 april 2018 om 18:01
Anoniem gegaan?
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
woensdag 25 april 2018 om 18:05
Ik vind het wel jammer.
Ik zou echt willen weten waarom iemand een nieuwe nick neemt en dan elke keer op je oude irritaties gaat reageren.
En dan zelf ook begint over oud zeer en oude nicks die geraden moet worden.
Ze kan beter blijven toch en dan reageren of lekker de boel negeren en verder forummen in andere topics?
Ik zou echt willen weten waarom iemand een nieuwe nick neemt en dan elke keer op je oude irritaties gaat reageren.
Ze kan beter blijven toch en dan reageren of lekker de boel negeren en verder forummen in andere topics?
woensdag 25 april 2018 om 18:18
Ik had daar ook niet over moeten beginnen.Lucifermiauww schreef: ↑25-04-2018 18:05Ik vind het wel jammer.
Je hebt ook gelijk.
woensdag 25 april 2018 om 18:19
woensdag 25 april 2018 om 18:20
Oh ben jij het. Die van zogegezegd 'berouw na de zonde' en er daarna weer even fiks tegenaan.Fizzyhideous schreef: ↑25-04-2018 18:18Ik had daar ook niet over moeten beginnen.
Je hebt ook gelijk.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras