Napraattopic deel 97

20-03-2018 23:11 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star² schreef:
26-04-2018 19:43
Die mafklapper die reageerde, niet TO.
Ah ja, nee, dan zitten we op dezelfde pagina. :proud:
8102 schreef:
26-04-2018 18:39
O, moet je even de laatste aflevering van maakt geld gelukkig ( straat arm steen rijk op sbs) terug kijken van dinsdag, ga je nog erger over je nek.
Die zat letterlijk de hond te voeren met een lepel.

Ik heb hem even voor je opgezocht
https://www.sbs6.nl/programmas/steenrij ... straatarm/
Oh bah :sick:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
"Fashionvictim heeft een 24 uurs ban gekregen i.v.m. het plaatsen van een racistische opmerking."

Nou dat moet wel heel erg verschrikkelijk zijn geweest als je ziet wat op Actueel kan blijven staan o_o
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Star² schreef:
26-04-2018 19:45
De kont van je hond afvegen?

*bid op blote knietjes dat ik een grap mis*
:rofl:
Oh ik ken een gezin waar de hond een eigen bed op hun slaapkamer heeft, elke ochtend en avond de tanden gepoetst krijgt, na elke wandeling idd volledig gekamd / potenbad en intieme wasbeurt krijgt, elke dag een bordje lekkers krijgt (lees: een paar plakjes biefstuk, plakjes pens en nog meer), aan tafel zit met eten, een middagdutje met man op de bank doet en elke dag een massage krijgt. Heerlijk :proud:

Oh en ik ben net verhuisd, hond is helemaal van de wap, want de roedel is verbroken, wennen aan een nieuwe plek met een baasje met nogal wat verdriet op momenten. En vannacht lag ik blijkbaar te huilen in mijn slaap. Is ze het bed op gesneakt, maakte me heel voorzichtig wakker en bleek echt in mijn armen te liggen, pootjes om me heen, kopje op mijn kussen en dan zo'n hele zielige en troostende blik met een zacht gejank.
Ik ben er absoluut niet voor om mijn hond in of op bed te hebben, maar om eerlijk te zijn, ik smolt om vervolgens nog harder te tranen... en nog steeds geen idee wat ik gedroomd heb. :heart:
GenieInABottle schreef:
26-04-2018 20:34
Oh ik ken een gezin waar de hond een eigen bed op hun slaapkamer heeft, elke ochtend en avond de tanden gepoetst krijgt, na elke wandeling idd volledig gekamd / potenbad en intieme wasbeurt krijgt, elke dag een bordje lekkers krijgt (lees: een paar plakjes biefstuk, plakjes pens en nog meer), aan tafel zit met eten, een middagdutje met man op de bank doet en elke dag een massage krijgt. Heerlijk :proud:

Oh en ik ben net verhuisd, hond is helemaal van de wap, want de roedel is verbroken, wennen aan een nieuwe plek met een baasje met nogal wat verdriet op momenten. En vannacht lag ik blijkbaar te huilen in mijn slaap. Is ze het bed op gesneakt, maakte me heel voorzichtig wakker en bleek echt in mijn armen te liggen, pootjes om me heen, kopje op mijn kussen en dan zo'n hele zielige en troostende blik met een zacht gejank.
Ik ben er absoluut niet voor om mijn hond in of op bed te hebben, maar om eerlijk te zijn, ik smolt om vervolgens nog harder te tranen... en nog steeds geen idee wat ik gedroomd heb. :heart:

Och wat lief :heart:

Dat van jouw hond dus hè ;-)
GenieInABottle schreef:

Ik ben er absoluut niet voor om mijn hond in of op bed te hebben, maar om eerlijk te zijn, ik smolt om vervolgens nog harder te tranen... en nog steeds geen idee wat ik gedroomd heb.
:heart:
Lief :love:

Die hond van dat gezin heeft in ieder geval geen hondeleven :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
GenieInABottle schreef:
:heart: :flirting:
Oh ik begrijp het gezin wel hoor. Ze doen onwijs veel met het dier. Trainen, wandelen en ze zijn ook op leeftijd. Ze hebben mij ooit gevraagd dat, mocht hen iets gebeuren of ik dan voor haar wil zorgen. En ze weten dat het er bij mij toch echt anders aan toe gaat, dus eigenlijk een compliment ;-D

Oh en die van mij geeft nu even op subtiele wijze (not) aan dat ik nog moet eten. (Lees: ze komt een paar keer naar me toe, loopt naar haar bak, vervolgens naar de koelkast met het fornuis erop en gaat vervolgens demonstratief liggen met een dwingende blik, want hey, ze heeft nog niet de restjes van mijn eten gehad :rofl: ) Maar ik heb een off-day. Mmm, dan maar toastjes met lekkers en een glas whiskey alvast op onze koning :idee:

Star, hoe heb je eigenlijk die 2 achter je naam gekregen? Ik vind hem echt briljant!!!!
Alixane schreef:
26-04-2018 20:31
"Fashionvictim heeft een 24 uurs ban gekregen i.v.m. het plaatsen van een racistische opmerking."

Nou dat moet wel heel erg verschrikkelijk zijn geweest als je ziet wat op Actueel kan blijven staan o_o
Volgens mij had ze in het bruilofttopic zoiets geschreven als " zo raar dat blanke mensen haar ( as bruid ) allemaal blank vinden; ze zet er echt wel uit als bladiebla. Dat vond iemand heeeeeeeel racistisch. Dat je zomaar zegt dat aaaaaaaalle blanke mensen......

Echt,....veel gekker kan het niet meer worden, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
26-04-2018 20:59
Volgens mij had ze in het bruilofttopic zoiets geschreven als " zo raar dat blanke mensen haar ( as bruid ) allemaal blank vinden; ze zet er echt wel uit als bladiebla. Dat vond iemand heeeeeeeel racistisch. Dat je zomaar zegt dat aaaaaaaalle blanke mensen......

Volgens mij stond er in die gewiste post iets anders, maar ik weet het niet meer precies. De opmerkingen die jij schrijft staan er nog gewoon hoor.
Aaaaawwww Genie, wat lief van je hond! :love:
Ow Genie, ik weet niet wat er speelt in je leven... maar lieve hond in elk geval. :puppy:
Alixane schreef:
26-04-2018 20:31

Tering Jantje.
MarindaH, je motto onder je opmerking :nerd:
Zullen we maar zeggen dat de hond op haar baasje lijkt :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
MarindaH schreef:
26-04-2018 21:29
Tering Jantje.
Nog gekker is dat onder de gewiste post staat "op de man" en in het bantopic "wegens een racistische opmerking".....tja :?:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alixane schreef:
26-04-2018 21:40
Nog gekker is dat onder de gewiste post staat "op de man" en in het bantopic "wegens een racistische opmerking".....tja :?:
Zijn twee verschillende posts. De ban gaat over een eerdere post (een pagina terug, Amant refereert daaraan), die op de man opmerking is er een die ze naar mij maakte (want bij mij is de quote gewist). :idee:
Ik heb het allemaal niet gelezen, weet niet eens over welk topic het gaat, maar op zich verbaas ik me over de verbazing. FV laat zich wel vaker uitlokken toch? Op de man opmerkingen heeft ze vaker gemaakt in een opwelling. Bij racisme kan ik me niet zoveel voorstellen, maar blijkbaar hebben jullie de gewiste opmerking ook niet allemaal gelezen, dus dat oordeelt wat lastig.

Edit: bewuste post is nog gewoon leesbaar, vanmorgen vroeg door iemand gequote.
blijfgewoonbianca schreef:
26-04-2018 20:59

😱

Nee. Veel gekker, nee.
Alixane schreef:
26-04-2018 21:40

Omg wat onprofessioneel. Geen idee wat ze aan het doen zijn. Zijn de 6 stagemaanden voorbij en nieuwen aangetreden?
yasmijn schreef:
26-04-2018 22:33

Omg wat onprofessioneel. Geen idee wat ze aan het doen zijn. Zijn de 6 stagemaanden voorbij en nieuwen aangetreden?

Niks onprofessioneel. Alixane kijkt niet verder dan haar neus lang is. Een pagina eerder is ook een post gewist, en daar staat wel 'wegens racisme'.
GenieInABottle schreef:
26-04-2018 22:06
Zijn twee verschillende posts. De ban gaat over een eerdere post (een pagina terug, Amant refereert daaraan), die op de man opmerking is er een die ze naar mij maakte (want bij mij is de quote gewist). :idee:

Najaa, ik heb 'm weer gevonden. Dat was helemaal geen racistische opmerking, maar gewoon een bewezen feit. De stoffer heeft hem niet begrepen. Kansloos dit.
Ik was er echt zo klaar mee. Altijd maar dat onderscheid maken in huidskleur. En nooit komen blanke mensen er goed uit, wonderwel. Ik wens niet te worden ingedeeld in een groep die eigenschappen krijgt toebedeeld, uitsluitend op basis van mijn huidskleur.
Amant schreef:
26-04-2018 23:12
Ik was er echt zo klaar mee. Altijd maar dat onderscheid maken in huidskleur. En nooit komen blanke mensen er goed uit, wonderwel. Ik wens niet te worden ingedeeld in een groep die eigenschappen krijgt toebedeeld, uitsluitend op basis van mijn huidskleur.

Maar dat zei ze helemaal niet.
In dit topic is een link uit de OP gehaald. Vermoedelijk door de mods.
Maar je ziet onderaan het bericht niet dat er geëdit is.
Strange?
relaties/last-van-te-aardig-te-lief-zij ... #p28432560

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven