Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 25 april 2018 om 22:35
Dinges. Maar VJ is medeschuldig aan mijn vrije associaties met fruit. Het begon met een 'onschuldig' bordje gesneden fruit waar ik gehakte hihihaha-edele delen in zag. Toen kon ik viva nog de schuld geven.
Nu ga ik weer dromen over dit:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 25 april 2018 om 22:51
Ik had zijn microbiologische groene thee met appelsap gezet.
donderdag 26 april 2018 om 14:42
donderdag 26 april 2018 om 14:48
't Zal aan mij liggen dan. Ik las een nogal onzekere TO die uit haar comfortzone wil stappen en vond deze reactie niet grappig.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 26 april 2018 om 14:52
Waar staat dat?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 26 april 2018 om 15:02
Dank je ik ga daar lezen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 26 april 2018 om 15:18
vrouwjagersma schreef: ↑26-04-2018 15:13Beetje wereldvreemd wel. Ik bedoel, prima dat jij met je hond in een bed slaapt, maar je begrijpt toch wel dat dat afwijkend is?
Precies dat.
donderdag 26 april 2018 om 15:34
donderdag 26 april 2018 om 15:42
Ik had vroeger een vriendin en haar hond sliep ook in bed. Dan had dat beest gewandeld en na de wandeling deed zij het dekbed omhoog en kroop hij onder de dekens. Zo vies vond ik datvrouwjagersma schreef: ↑26-04-2018 15:13Beetje wereldvreemd wel. Ik bedoel, prima dat jij met je hond in een bed slaapt, maar je begrijpt toch wel dat dat afwijkend is?
donderdag 26 april 2018 om 17:50
donderdag 26 april 2018 om 17:59
Star² schreef: ↑26-04-2018 17:50viewtopic.php?f=1&t=409147&start=#p28432181
Er staat een hek vrouwonvriendelijke engerds open.