Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 5 mei 2018 om 00:32

zaterdag 5 mei 2018 om 00:42
Ik denk dat er op dit moment een mod is die zijn/haar haren gefrustreerd uit zijn/haar hoofd trekt wegens zó veel onkunde van zijn/haar collega('s).
Je zou maar steeds je collega's moeten modderen...
('Gelukkig' komt er om de zes maanden een nieuwe lichting prutshulpjes)
Je zou maar steeds je collega's moeten modderen...
('Gelukkig' komt er om de zes maanden een nieuwe lichting prutshulpjes)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zaterdag 5 mei 2018 om 11:43
Het staat er nog steeds. Ik ben echt verbaasd. Meestal wordt zoiets meteen verwijderd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 5 mei 2018 om 11:44
Service van de mods.charlottew88 schreef: ↑05-05-2018 11:43Het staat er nog steeds. Ik ben echt verbaasd. Meestal wordt zoiets meteen verwijderd.
Echt sympathiek.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 5 mei 2018 om 11:53
Misschien vinden ze het zelf ook wel fijn om eens iets terug te kunnen lezen.charlottew88 schreef: ↑05-05-2018 11:43Het staat er nog steeds. Ik ben echt verbaasd. Meestal wordt zoiets meteen verwijderd.
Dat hun minder begaafde collega alles al beantwoord én gewist heeft en dat ze dan zelf als ochtendploeg ook eerst veel te veel tijd kwijt zijn met achterhalen welk gemodder ze moeten verdragen/rechtbreien.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zaterdag 5 mei 2018 om 13:33
zaterdag 5 mei 2018 om 14:50
Nou, dit dus.doornroosje9 schreef: ↑05-05-2018 13:33Kan iemand die alsjeblieft in een bestand plaatsen? Ik kan er niet tegen als ze ergens rondzwerven.![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 5 mei 2018 om 15:03
Geef het op, je wordt niet begrepen daar.

zaterdag 5 mei 2018 om 15:07
Vroeger was ik actief op een forum vol verkeerd begrepen hoogopgeleide jongeren. Toen was ik zelf ook nog jong, overigens. Daar kon je gewoon inhoudelijk discussiëren zonder dat mensen je woorden verdraaiden of er twee fokking weken later nog een nieuw plasje over moesten doen. Jammer dat dat hier zo moeilijk is.
Maar! Ik heb olijfzeep die naar kaneel ruikt! Dus eigenlijk is alles goed.

zaterdag 5 mei 2018 om 15:30
Dank je wel. Ik vermaak me primaschattigmeisje schreef: ↑05-05-2018 12:45Zou zomaar kunnen. Sowieso fijn dat het er nog staat.
Veel plezier vanmiddag, LV. Gelukkig heb je nog iets om naar uit te kijken![]()

zaterdag 5 mei 2018 om 15:34
Heb je je netkousen en puntschoenen vanonder het stof gehaald? Of de kisten en zwarte tutu?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras