Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 8 mei 2018 om 15:51
Juist. En er komt in ieder geval een hulpverlener naar je toe om navraag te doen, en je de mogelijkheden te wijzen.
Ik heb het gestaft, kunnen de mods kijken of het account niet met een proxy is aangemaakt.
Het ruikt mij teveel naar een opzetje.
nounou
dinsdag 8 mei 2018 om 16:06
doornroosje9 schreef: ↑08-05-2018 15:57Ik geloof zulke topics altijd. Tenzij het tegendeel bewezen wordt.
Ik ga er ook niet vaak zo in zoals nu. Maar dit is te raar, vanwege die reactie van en op de incel-Revolutie!-man.
Ik heb het gevoel dat in dat topic rare spelletjes gespeeld worden, en iemand credibility voor zichzelf aan het regelen is, en er hard gelachen wordt, achter de schermen, om 'die domme viva-vrouwtjes'.
Ik weet het natuurlijk niet zeker.
Hopelijk letten de mods wel op, en kijken ze met een vergrootglas naar het account.
nounou

dinsdag 8 mei 2018 om 16:28
Als je niet uitgelachen wilt worden kun je beter helemaal niet reageren.zazamaenade schreef: ↑08-05-2018 16:06Ik ga er ook niet vaak zo in zoals nu. Maar dit is te raar, vanwege die reactie van en op de incel-Revolutie!-man.
Ik heb het gevoel dat in dat topic rare spelletjes gespeeld worden, en iemand credibility voor zichzelf aan het regelen is, en er hard gelachen wordt, achter de schermen, om 'die domme viva-vrouwtjes'.

dinsdag 8 mei 2018 om 16:31
Of zeggen dat je antibiotica meekreeg in het ziekenhuis vanwege je gekneusde ribben.. daar moet ik dan weer om lachenLady*Voldemort schreef: ↑08-05-2018 16:28Als je niet uitgelachen wilt worden kun je beter helemaal niet reageren.

dinsdag 8 mei 2018 om 16:35
dinsdag 8 mei 2018 om 16:37
Nou, ik probeer het door te prikken, ik ben de laatste week nogal fel op deze figuren, jaLady*Voldemort schreef: ↑08-05-2018 16:28Als je niet uitgelachen wilt worden kun je beter helemaal niet reageren.

En de reactie van de incel-Revolutie !-man op mijn vraag aan TO vond ik zelf nogal veelzeggend.
nounou
dinsdag 8 mei 2018 om 16:45
Wie weet was het Ibuprofen. TO lijkt me niet zo heel slim. En ik ben absoluut niet verbaasd dat ze gewoon naar huis is kunnen gaan nadat ze in het ziekenhuis geweest was.
Life is short. Eat dessert first.

dinsdag 8 mei 2018 om 19:31
Inderdaad. De meeste mensen gaan gewoon weer levend naar huis als ze in het ziekenhuis zijn geweest, en gelukkig maar.doornroosje9 schreef: ↑08-05-2018 16:45Wie weet was het Ibuprofen. TO lijkt me niet zo heel slim. En ik ben absoluut niet verbaasd dat ze gewoon naar huis is kunnen gaan nadat ze in het ziekenhuis geweest was.
dinsdag 8 mei 2018 om 20:24
gezondheid/afvallen/list_messages/40988 ... p=28480485#
Het blijft gedoe, die calorieën.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 8 mei 2018 om 20:28
Een kilo veren is lichter dan een kilo lood.Solomio schreef: ↑08-05-2018 20:24gezondheid/afvallen/list_messages/40988 ... p=28480485#
dinsdag 8 mei 2018 om 20:29

dinsdag 8 mei 2018 om 21:36
Ik bied in dit soot gevallen mijn hulp aan, dat scheidt het kaf mooi van het korendoornroosje9 schreef: ↑08-05-2018 15:57Ik geloof zulke topics altijd. Tenzij het tegendeel bewezen wordt.
TO stuurt geen pb, dus geloof er niks meer van