Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wat een zieke trollen heb je toch.
Creatief vooral.
8102 schreef:
10-05-2018 14:59
Wat een zieke trollen heb je toch.
Welk? Die 19 weken dame?
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
10-05-2018 15:00
Welk? Die 19 weken dame?
yep
yasmijn schreef:
10-05-2018 14:53
Welnee. Elk jaar word ik weer 36 😂
Grappig, dat roep ik ook al jaren: 36 is een mooie leeftijd!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
CarmiggelT schreef:
10-05-2018 13:58
Voor mij is ze sws door de mand gevallen. Verhaalt een heel avondprogramma terwijl ze hier de hele avond ellenlange stukken tekst zat te schrijven.

De grap is dat ze ook echt iedereen op de kast krijgt :facepalm:
Dit bedoel je?

[...]

Nee, er zijn zoveel dingen die je niet weet. Dat is juist de kunst, leren de dingen te nemen zoals ze komen, leren loslaten waar je geen controle over hebt en er dan samen het beste van maken.

Wij staan er zo relaxed in, dat ik er alle vertrouwen in heb, hoe de komende jaren ook gaan zijn. Dat het sommige periodes pittig zal worden, dat heb ik al wel ingecalculeerd, maar wie weet valt het mee.

We gaan het zien. Ik kijk er nu vooral erg naar uit om een nieuw mensje in ons leven te mogen verwelkomen. Voel me echt bevoorrecht.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-05-2018 16:03
Reden: quotes (uit ander topic) verwijderd
70.25% gewijzigd
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ja zeg, moet ik je hier nu ook al feliciteren??

Ok, vooruit dan maar...
Yassemien, van harte met je 36e verjaardag! Dat je 'm nog maar heul vaak mag vieren :cheers:
Ana_Isabel2 schreef:
10-05-2018 14:56
Ik denk dat ik maar donaties ga vragen om mijn achtertuin aan te pakken. De woningstichting heeft hem betegeld verhuurd en ik wil gras.

Je mag mijn lelietjes van dalen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

Doe je een MissieMmetje?

Volgens mij mag het niet, dat gequote uit andere topics.
En ook al mag het wel... raar gedrag.
simbalabimba schreef:
10-05-2018 15:06
Je mag mijn lelietjes van dalen.
Dasse lief :smooch:
Scratte schreef:
10-05-2018 15:06
Doe je een MissieMmetje?

Volgens mij mag het niet, dat gequote uit andere topics.
En ook al mag het wel... raar gedrag.
Zou heel goed kunnen dat het niet mag, 't Is niet gequoot trouwens, maar geknipt en -plakt: klikken op "alle reacties van Lilou" en dan even de "ellenlange verhalen vd hele avond " selecteren.

Ana_Isabel2 schreef:
10-05-2018 15:10
Dasse lief :smooch:
t Woekert ook totaal niet.
:A:
Je kunt gewoon je tegels laten liggen, daar komt het wel doorheen.

simbalabimba schreef:
10-05-2018 15:13
t Woekert ook totaal niet.
:A:
Hey, gratiesj is gratiesj. Ikke nie zeuren nie. Ik ben wel van het gemak. :thumbsup:
Sim! Eén multi qouter/plakker is wel genoeg.
Pfff, what the f*** is de meerwaarde om hier tijdstippen en inhoud van posts neer te plempen terwijl én iedereen kan loepen én je toch al niet om haar heen kan?

Persoonlijk vind ik dit irritanter gedrag dan dat van haarzelf. Geef haar een nog groter podium, komt ze er nooit meer vanaf, zucht.
Ana_Isabel2 schreef:
10-05-2018 15:15
Hey, gratiesj is gratiesj. Ikke nie zeuren nie. Ik ben wel van het gemak. :thumbsup:
Ik heb nog heel veel mooie plantjes in de aanbieding hoor. Anderen zeggen dat het onkruid is, maar ze hebben wel mooie kleuren, groeien snel en overal. Gratiesj op te halen :redrose:
Van harte gefeliciteerd maYasteit :cheer2:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
GenieInABottle schreef:
10-05-2018 15:21
Pfff, what the f*** is de meerwaarde om hier tijdstippen en inhoud van posts neer te plempen terwijl én iedereen kan loepen én je toch al niet om haar heen kan?

Persoonlijk vind ik dit irritanter gedrag dan dat van haarzelf. Geef haar een nog groter podium, komt ze er nooit meer vanaf, zucht.
Ik geef dr geen podium, heb 't nooit over haar, ze interesseert me weinig, net als jullie allemaal. :mrgreen:
Ik laat alleen maar de 'ellenlange verhalen die ze de hele avond' :wtf: zien, ma.w. degene die dat beweert, kletst uit dr nek.

Grobbekuiken_ schreef:
10-05-2018 15:19
Sim! Eén multi qouter/plakker is wel genoeg.
Ik heb ook wel 's ergens genoeg van.
:-D
Geef me niet zo'n podium!

simbalabimba schreef:
10-05-2018 15:24
Ik geef dr geen podium, heb 't nooit over haar, ze interesseert me weinig, net als jullie allemaal. :mrgreen:
Ik laat alleen maar de 'ellenlange verhalen die ze de hele avond' :wtf: zien, ma.w. degene die dat beweert, kletst uit dr nek.
En jij voelt je geroepen om dat aan te tonen middels een boekwerk? Heel nobel :nope: Lijkt mij dat ze je meer interesseert dan je wellicht doorhebt. Incl. het podium wat je haar daarmee geeft.
simbalabimba schreef:
10-05-2018 15:24

Je bent de HRS van Lil0u dus. Gefeliciteerd!
GenieInABottle schreef:
10-05-2018 15:28
En jij voelt je geroepen om dat aan te tonen middels een boekwerk? Heel nobel :nope: Lijkt mij dat ze je meer interesseert dan je wellicht doorhebt. Incl. het podium wat je haar daarmee geeft.
Ja, ik had er zin in om op te zoeken of het klopte wat er beweerd werd, daar werd ik nieuwsgierig naar.
Het podium krijgt ze op de topics waar ze reageert, mensen reageren op haar (terug).
En een podium krijgt ze hier, waar ze niet post en ja vandaag dan ;s heel ff van mij, maar dat podium was meer voor die ander bedoeld, maar dat schreef ik al.
simbalabimba wijzigde dit bericht op 10-05-2018 15:52
0.08% gewijzigd

simbalabimba schreef:
10-05-2018 15:25
Ik heb ook wel 's ergens genoeg van.
:-D
Geef me niet zo'n podium!
Oké.

Blijf.Weg.Van.Dat.Podium!!!!

Als het je niet interesseert trouwens, snap ik die post sowieso niet. Wat kan jou het dan nog schelen?
(En ja, ik vind haar ook een ik-weet-alles-beter-en-heb-overal-verstand-van klantje).
Scratte schreef:
10-05-2018 15:28
Je bent de HRS van Lil0u dus. Gefeliciteerd!
Ik ben een grijs met witte deken aan 't haken.

Grobbekuiken_ schreef:
10-05-2018 15:37
Oké.

Blijf.Weg.Van.Dat.Podium!!!!

Als het je niet interesseert trouwens, snap ik die post sowieso niet. Wat kan jou het dan nog schelen?
(En ja, ik vind haar ook een ik-weet-alles-beter-en-heb-overal-verstand-van klantje).
Gewoon, ff iets dat als feit gepresenteerd wordt, checken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven