Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
21-05-2018 16:28
Gezellig hier.
Zekers. Lekker bomen over the good old days.
Geen bijzonderheden
Half vijf. Tijd voor wijn.
Star² schreef:
21-05-2018 16:31
Het is al uuuuuuren tijd voor iets lekkerders dan water. Maar moet zo nog werken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
yasmijn schreef:
21-05-2018 16:08
Belachelijke ideeën en van het minste of geringste overstuur.
Doe mij maar de nuchterheid van onze generatie.
Nou daar zitten ook best reactionaire hysterica's tussen hoor. Moet je eens bij mij op de wasserij komen kijken :rofl:

Het zal vooral een kwestie van karakter zijn, en een beetje opvoeding en wellicht een heeeeeel klein pietseltje tijdgeest.
blijfgewoonbianca schreef:
21-05-2018 16:33
Het is al uuuuuuren tijd voor iets lekkerders dan water. Maar moet zo nog werken.

Bummer. Werkse dan!
yasmijn schreef:
21-05-2018 15:26
Nou, dat dus.

Plus dat er vroeger niet zo acherlijk werd ingrepen.

Ik kon bv met als voorbeeld FV ontzettend met haar in de clinch liggen op Maatschappij, dat ging hard tegen hard en op hetzelfde moment wisselden we gebbetjes uit op Overig. Lijkt mij vrij normaal. Maar dat kan allemaal niet meer.
Die ervaring had ik ook op mijn vroegere forums. Keihard tegen elkaar (hier permabanwaardig) over politiek/religie en in de tussentijd op n ander topic gezellig saampjes een recept over kippensoep zitten uitwisselen.
Naast het rigide banbeleid, heb ik 't idee dat veel forummers nu te persoonlijk opvatten en een soort haatdragendheid koesteren naar degene die er 'n andere mening op na houdt. En da's jammer.
Zit ik het verdikkeme op te nemen voor mijn eigen generatie, verwijdert er iemand met '86' in haar nick binnen een paar minuten haar OP omdat ze reacties krijgt die ze niet leuk vindt.

:facepalm: ;-D
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
21-05-2018 16:47
Zit ik het verdikkeme op te nemen voor mijn eigen generatie, verwijdert er iemand met '86' in haar nick binnen een paar minuten haar OP omdat ze reacties krijgt die ze niet leuk vindt.

Ben jij nog maar zo'n jonkie??
MevrouwJack schreef:
21-05-2018 16:47

Allemaal watjes, jouw generatie :biggrin:

Je bedoelt zeker die met dat wazige drugsverhaal en die psychopaat?
yasmijn schreef:
21-05-2018 14:35
FV, de sfeer en het heerlijke geouwehoer en dubbel van het lachen en bier/thee (al gelang naar het tijdstip van de dag)tegen je beeldscherm van toen is niet meer op te roepen.
En komt ook nooit meer terug.
Wat ik vooral van jou lees is de riedel van 'vroeger was alles beter". Het is net wat Moiren zegt, toen waren er ook fitties en sneren. Alleen toen waren we met veel minder en toen waren er nog geen stafjes maar schreef je in het modtopic wie of wat je dwars zat. En kreeg je inderdaad ook wel eens een sneer of een fittie, dan wist je waarom omdat dat dus open en bloot stond in het modtopic.
Trouwens, van veel forummers lees ik dat het "vroeger allemaal beter was".

Ik vind het hier soms net een rusthuis met dat "vroeger was alles beter". Dit forum heeft een Hendrik Groen nodig.
Libelle waren een stel nare wijven. Die gingen je stalken op hyves, voral de dames die daar op de nieuws-pijler schreven. Doodenge Tokkies.
Vriendelijk.
redbulletje schreef:
21-05-2018 16:50
Ben jij nog maar zo'n jonkie??
Yes ;-D
Tjezus, wat vals
Head schreef:
21-05-2018 16:52
Allemaal watjes, jouw generatie :biggrin:

Je bedoelt zeker die met dat wazige drugsverhaal en die psychopaat?
ja
Tjezus, wat vals
Star² schreef:
21-05-2018 16:31
Soedah. Al.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
21-05-2018 15:32
Weer oneens. We waren toen, ondanks fitties veel meer een eenheid, een groepje, zo je wilt. We hielpen malkander als er wat was. Ik heb mooie dingen gezien hier. Maar die forummers zijn allemaal al weg, behalve FV en ik ben ik bang. 😂
En ik. :lol: Ik kwam een maand voor of na jou.
MevrouwJack schreef:
21-05-2018 17:02
ja
Die was nog niet weer nuchter geloof ik.
prada schreef:
21-05-2018 16:54
Wat ik vooral van jou lees is de riedel van 'vroeger was alles beter". Het is net wat Moiren zegt, toen waren er ook fitties en sneren. Alleen toen waren we met veel minder en toen waren er nog geen stafjes maar schreef je in het modtopic wie of wat je dwars zat. En kreeg je inderdaad ook wel eens een sneer of een fittie, dan wist je waarom omdat dat dus open en bloot stond in het modtopic.
Trouwens, van veel forummers lees ik dat het "vroeger allemaal beter was".

Ik vind het hier soms net een rusthuis met dat "vroeger was alles beter". Dit forum heeft een Hendrik Groen nodig.
Wat vroeger vooral beter was, was dat hier niet steeds geroepen werd dat vroeger alles beter was.

Ik ben echt zo bang dat ik op een dag echt ook ga vinden dat vroeger alles beter was. Dan wil ik euthanasie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik lees al 20 jaar mee.
En de eerste jaren daarvan vond ik Viva vooral suf.

De flairinvasie weet ik nog. Ik vond het geklaag bij de angels vooral grappig. "er komen veel te veel nieuwen, doe iets!"
De meesten van flair vertrokken vrij snel weer, dus dat was meer een voorbijgaande plaag dan een invasie die bleef.

Libelle ging ten onder aan racisme wat hier ook de sfeer verziekt. En net als hier slechts door een paar fanatieke posters. Missie, en de reacties op Missie waren (in mijn gebrekkige geheugen) hetzelfde.

De forummers die ik de afgelopen jaren leuk ben gaan vinden zijn een mix van roestige gardes, oude gardes en best wel gebruikte gardes. De meest jeugdige vivagarde van mijn favorietenlijstje is VJ.

En de enige die ik echt heel erg mis is Leo.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
21-05-2018 17:09
Ik lees al 20 jaar mee.
En de eerste jaren daarvan vond ik Viva vooral suf.

De flairinvasie weet ik nog. Ik vond het geklaag bij de angels vooral grappig. "er komen veel te veel nieuwen, doe iets!"
De meesten van flair vertrokken vrij snel weer, dus dat was meer een voorbijgaande plaag dan een invasie die bleef.

Libelle ging ten onder aan racisme wat hier ook de sfeer verziekt. En net als hier slechts door een paar fanatieke posters. Missie, en de reacties op Missie waren (in mijn gebrekkige geheugen) hetzelfde.

De forummers die ik de afgelopen jaren leuk ben gaan vinden zijn een mix van roestige gardes, oude gardes en best wel gebruikte gardes. De meest jeugdige vivagarde van mijn favorietenlijstje is VJ.

En de enige die ik echt heel erg mis is Leo.
Ik ook.
feow schreef:
De meest jeugdige vivagarde van mijn favorietenlijstje is VJ.
Wie is dat?
Solomio schreef:
Wat vroeger vooral beter was, was dat hier niet steeds geroepen werd dat vroeger alles beter was.

Ik ben echt zo bang dat ik op een dag echt ook ga vinden dat vroeger alles beter was. Dan wil ik euthanasie.
Haha, ja schrijft precies wat ik bedoel.
redbulletje schreef:
21-05-2018 17:15
Wie is dat?
VrouwJagersma.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Head schreef:
21-05-2018 17:13
Ik ook.
Hier ook. Toegevoegde waarde met humor.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
21-05-2018 17:17
VrouwJagersma.
haha, ik dacht dat zij ook al 'n vrouwe op leeftijd was ;-D
Oudblond schreef:
21-05-2018 17:18
Hier ook. Toegevoegde waarde met humor.
Precies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven