Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
RikM :biggrin:
Life is short. Eat dessert first.
Ana_Isabel2 schreef:
14-05-2018 14:33
:rofl: !!!
Zie het nu pas.. :facepalm:
:HA:
Oudblond schreef:
14-05-2018 14:35
:rofl: Echt een hek op z'n Viva's : half werk.
:rolling:
RikM schreef:
14-05-2018 14:43
Ik heb het hek aan de voorkant ook even dichtgedaan, want anders lopen ze nog om.
Whahaha. :rofl: :rofl:
Ana_Isabel2 schreef:
14-05-2018 13:53
Je had vast goed advies voor die arme jongens... :biggrin:
Jaaa, ik had de betekenis opgezocht en uitgelegd dat ze echt niet zwanger kon zijn. :facepalm:
Het is ook echt een bloedmooie dag.. waarom zit dat gespuis op een forum? Ga volleyballen ofzo :bye:
Weet iemand waar het boer zoekt vrouw topic is gebleven?
Kan dat gezeik over Avicii aan de rechterkant eens ophouden? Die jongen is al zowat weer terug.
Zanahoria schreef:
14-05-2018 21:17
Weet iemand waar het boer zoekt vrouw topic is gebleven?

Even googlen

entertainment/boer-zoekt-vrouw-2018/lis ... ges/410265
Lady*Voldemort schreef:
14-05-2018 21:29
Kan dat gezeik over Avicii aan de rechterkant eens ophouden? Die jongen is al zowat weer terug.
De post heeft het maar druk met al die emotionele brieven.
RikM schreef:
14-05-2018 21:30
Even googlen

entertainment/boer-zoekt-vrouw-2018/lis ... ges/410265
Ik had die echt nèt gevonden.
Deze is spiksplinternieuw, ik zocht eigenlijk eentje die al een tijdje bestaat, maar die is echt van de aardbodem verdwenen. Als je boer zoekt vrouw topic 1 aanklikt en op de laatste pagina naar topic 2 gaat, dan kom je ook weer op de index van het forum uit.
Vreemd.
Maar er is iig een topic :)
Zanahoria schreef:
14-05-2018 21:34
Ik had die echt nèt gevonden.
Deze is spiksplinternieuw, ik zocht eigenlijk eentje die al een tijdje bestaat, maar die is echt van de aardbodem verdwenen. Als je boer zoekt vrouw topic 1 aanklikt en op de laatste pagina naar topic 2 gaat, dan kom je ook weer op de index van het forum uit.
Vreemd.
Maar er is iig een topic :)
entertainment/boer-zoekt-vrouw-2017-dee ... /377305/65
Op blz 1 van entertainment vond ik 'm.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
@Zanahoria
Maar je weet niet welke je zoekt? Dit zijn ze allemaal:

https://www.google.com/search?q=site:fo ... t+vrouw%22
nachtvlinder1977 schreef:
14-05-2018 15:51
Jaaa, ik had de betekenis opgezocht en uitgelegd dat ze echt niet zwanger kon zijn. :facepalm:
:rofl:
redbulletje schreef:
14-05-2018 08:45
Rond 'n buitenbak kun je toch aan alle kanten gaan staan om te kijken? Dan hoef jij toch helemaal niet tussen de paarden te lopen? Het is de taak van de stagairs om je kind op 'n opgezadeld paard te zetten tot ze het zelf kan.
Hier kan je maar aan twee kanten bij de bak komen, de andere zijden zitten tegen de weides aan. De ingang is een soort poort van struiken naast de bak en daar staan de paarden dan ook. Ik kan het niet helemaal goed uitleggen geloof ik haha. Maar als je binnenkomt dan moet je dus langs 1 lange zijkant van de bak waar ze ook allemaal opgesteld staan.. brr.. En ik ga volgende keer sowieso aangeven dat ik het eng vind (zonder dat Mn kind het hoort). Want nu weten de begeleiders het niet en komt dus ook niemand me ‘redden’ (of kind ophalen) . Dat word Mn eerste overwinning, hardop zeggen “mensen, ik ben eigenlijk gewoon onwijs bang voor die knollen” :$
Marte007 schreef:
14-05-2018 08:48
Helemaal geen suffe vraag! Mocht Kia je niet verder kunnen helpen, gewoon even op Google kijken. Vergeet niet de brancheverenigingen/registers te checken en eventuele opleidingen. Coaching is een vrij beroep dus zoek een goede. Succes :) het komt wel goed zodra je de wisselwerking en mate van alertheid gaat begrijpen denk ik. En bij sommige paarden gewoon niet in de buurt komen. Er zitten klojo’s bij ;)

Ps; geweldig dat je deze angst wil overwinnen om dit samen met dochter te doen! :thumbsup:
Dank je wel! (Enneh, ik heb een zoon :proud: ).
Labalade schreef:
14-05-2018 23:30
Hier kan je maar aan twee kanten bij de bak komen, de andere zijden zitten tegen de weides aan. De ingang is een soort poort van struiken naast de bak en daar staan de paarden dan ook. Ik kan het niet helemaal goed uitleggen geloof ik haha. Maar als je binnenkomt dan moet je dus langs 1 lange zijkant van de bak waar ze ook allemaal opgesteld staan.. brr.. En ik ga volgende keer sowieso aangeven dat ik het eng vind (zonder dat Mn kind het hoort). Want nu weten de begeleiders het niet en komt dus ook niemand me ‘redden’ (of kind ophalen) . Dat word Mn eerste overwinning, hardop zeggen “mensen, ik ben eigenlijk gewoon onwijs bang voor die knollen” :$
Ik zou toch een topic openen.
RikM schreef:
14-05-2018 14:43
Ik heb het hek aan de voorkant ook even dichtgedaan, want anders lopen ze nog om.

Afbeelding
:rofl:
Het is hier saai. Daarom even een filmpje. Wie lukt het om naar dit filmpje te kijken zonder te lachen? (geluid aan)

https://www.dumpert.nl/mediabase/743036 ... e_dag.html
RikM schreef:
15-05-2018 12:50
Het is hier saai. Daarom even een filmpje. Wie lukt het om naar dit filmpje te kijken zonder te lachen? (geluid aan)

Het is mij gelukt.
RikM schreef:

Ik moet een beetje lachen om het feit dat jij denkt dat ik daarom moet lachen. Telt dat ook? :proud:
Life is short. Eat dessert first.
Elfje112 schreef:
15-05-2018 12:55
Het is mij gelukt.
Mij ook.
Oudblond schreef:
14-05-2018 14:53
Maar intussen 'geloof' ik geen enkel nieuw topic meer. Zelfs die van die 5 maanden baby die niet op z'n buik wil liggen.

Dit.

Affaire met een BN-er? Ja tuurlijk. Zwanger zijn nu het net uit is en nu al zeker weten het te willen houden? Uhu.
RikM schreef:

net zo saai als de viva dat filmpje
Marana-- schreef:
15-05-2018 13:27
Dit.

Affaire met een BN-er? Ja tuurlijk. Zwanger zijn nu het net uit is en nu al zeker weten het te willen houden? Uhu.
Linkje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven