Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 27 juni 2018 om 16:10
woensdag 27 juni 2018 om 16:43
Ik was met dochter op het bevrijdingsfestival in Wageningen en op het marktplein hadden ze een Hollands festijn. En net toen wij langs liepen bracht men op het podium 'Joost is anders geaard' ten gehore. Dus ik meteen hossen en even later meebrullen ook, en dochter vroeg zich duidelijk af of ze de witte meneren al moest bellen. Van mijn uitleg over het vivaforum en dat ik zo blij was nu eindelijk te weten waar die rare nick vandaan kwam werd het trouwens niet beter.
woensdag 27 juni 2018 om 16:55
Nou zeg, dat wist ik ook niet.
https://www.youtube.com/watch?v=EoxYrI4IQ7c
https://www.youtube.com/watch?v=EoxYrI4IQ7c
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 27 juni 2018 om 17:07
Op youtube is ie ineens een stuk minder leuk dan op een marktplein met allemaal vrolijke mensen en een zonnetje en zo
woensdag 27 juni 2018 om 17:17
Lady*Voldemort schreef: ↑27-06-2018 17:07Op youtube is ie ineens een stuk minder leuk dan op een marktplein met allemaal vrolijke mensen en een zonnetje en zo![]()
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 27 juni 2018 om 17:33
Maar stampen ze om het piepen of stampen ze omdat de kuikentjes anders hun kindertjes opeten.feow schreef: ↑27-06-2018 10:31Als iemand te pas en te onpas her en der roept 'Laten we op kuikentjes gaan stampen, dat piept zo leuk' voel ik toch echt de behoefte om aan te geven dat dat niet normaal is. Helemaal als dat niet één verwarde geest is, maar meerdere dimlichtjes die her en der komen aanhobbelen zodra het woord kuiken valt.
Negeren voelt soms alsof ik het wel normaal vind om op kuikentjes te stampen.
Reageren voelt soms alsof ik die mafkezen serieus neem.