Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 27 juni 2018 om 10:16
Het storen aan mooie zinnen is voor mij bizar voor forumgebruikers.
Ik zie overeenkomsten tussen Shifty en vrouwe Jagersma: mooie zinnen die toch duidelijk leesbaar en te begrijpen zijn.
Je daaraan storen en kribbig en op de man worden zegt volgens mij verschrikkelijk veel over jezelf. Vergelijkbaar met doormekkeren over een terechte ban.
Ik zie overeenkomsten tussen Shifty en vrouwe Jagersma: mooie zinnen die toch duidelijk leesbaar en te begrijpen zijn.
Je daaraan storen en kribbig en op de man worden zegt volgens mij verschrikkelijk veel over jezelf. Vergelijkbaar met doormekkeren over een terechte ban.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 27 juni 2018 om 10:22
Klopt, door te happen, bied je een podium. Toch vind ik niet dat happers net zo goed de aandacht opeisen. Ze hebben negen van de tien keer al gewoon inhoudelijk op een topic gereageerd en proberen de aandachtsgeile microfoongrijper de mond te snoeren en het aanvankelijke onderwerp weer onder de aandacht te brengen.
(afgezien dan van die paar happers die pas in een topic opduiken als er gehapt kan worden)
woensdag 27 juni 2018 om 10:28
Jij laat je imponeren door hun woorden en leest niet meer wat ze echt zeggen. Dat applaus van jou is mi vaak volkomen misplaatst.feow schreef: ↑27-06-2018 10:16Het storen aan mooie zinnen is voor mij bizar voor forumgebruikers.
**gaat weer oefenen op de zenmodus**
.
woensdag 27 juni 2018 om 10:30
Haha. Ik hap niet!!
Zet je eigen vermogen tot kritisch en begrijpend lezen maar in. Als je wil. Zo niet ook goed.
impala wijzigde dit bericht op 27-06-2018 10:32
26.61% gewijzigd
.
woensdag 27 juni 2018 om 10:31
Als iemand te pas en te onpas her en der roept 'Laten we op kuikentjes gaan stampen, dat piept zo leuk' voel ik toch echt de behoefte om aan te geven dat dat niet normaal is. Helemaal als dat niet één verwarde geest is, maar meerdere dimlichtjes die her en der komen aanhobbelen zodra het woord kuiken valt.
Negeren voelt soms alsof ik het wel normaal vind om op kuikentjes te stampen.
Reageren voelt soms alsof ik die mafkezen serieus neem.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 27 juni 2018 om 10:35
Jij en ik denken verschrikkelijk verschillend over inhoud.
Ik denk dat we daar beide erg blij van worden (ik in ieder geval wel).
Het enige wat in mijn ogen misplaatst is is dat jij denkt een oordeel te kunnen en mogen geven van de misplaatstheid van mijn applaus.
Hoewel ik het ergens dus ook wel als een compliment zie uit jouw toetsenbord.
**succes**
woensdag 27 juni 2018 om 10:46
Ik kan zeker kritisch en begrijpend lezen. En ik lees niets lelijks in de posts van Shifty noch in die van VJ.
Jouw posts lees ik als opruiend, op de man en tegelijkertijd leeg. 't Is een kunst.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 27 juni 2018 om 11:35
Mij beschuldigen van retorische trucjes vermomd in veellettergrepige woorden en dan zelf drogredeneren dat het een lieve lust heeft, is wellicht ook wat potsierlijk.
Als je tegen iemand zegt dat A waar is, maar dat je kritisch denkvermogen nodig hebt om dat te kunnen zien, heb je heus een val gezet voor je opponent. Dat vind ik dan weer niet netjes.
Als je tegen iemand zegt dat A waar is, maar dat je kritisch denkvermogen nodig hebt om dat te kunnen zien, heb je heus een val gezet voor je opponent. Dat vind ik dan weer niet netjes.
anoniem_328039 wijzigde dit bericht op 27-06-2018 11:44
0.28% gewijzigd
woensdag 27 juni 2018 om 11:48
Ik heb gewoon koude voeten. Maar die balkondeur blijft open, zolang het zo heerlijk koel is.vrouwjagersma schreef: ↑27-06-2018 11:43Maar goed. Hier is het nog steeds heerlijk kil. Dat wordt echt geen 25 graden.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 27 juni 2018 om 12:09
Dankfeow schreef: ↑27-06-2018 10:31Als iemand te pas en te onpas her en der roept 'Laten we op kuikentjes gaan stampen, dat piept zo leuk' voel ik toch echt de behoefte om aan te geven dat dat niet normaal is. Helemaal als dat niet één verwarde geest is, maar meerdere dimlichtjes die her en der komen aanhobbelen zodra het woord kuiken valt.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 27 juni 2018 om 12:22
vrouwjagersma schreef: ↑27-06-2018 11:43Maar goed. Hier is het nog steeds heerlijk kil. Dat wordt echt geen 25 graden.
Hier wel; de zon is er
woensdag 27 juni 2018 om 12:54
Hier in huis is het zo koel dat ik met een vest en sloffen aanloopdoornroosje9 schreef: ↑27-06-2018 11:59Hier is het al echt warm. 28gr vandaag en de komende dagen rond de 30gr.
woensdag 27 juni 2018 om 12:55
Waarop moet je happen dan?, ik zie ook werkelijk niets wat er verkeerd is aan wat er geschreven word.
Dat het in mooie bewoordingen geschreven word versluierd nog niet wat ze schrijven hoor.