Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik heb alleen maar ontzettend medelijden met dat kindje. Twee ouders met (een verleden van) psychoses, geen inkomen, wat voor basis bieden ze dan...
Star² schreef:
01-07-2018 10:34
Waarom maak je in godesnaam een baby met iemand die niet eens alleen met de baby mag zijn? Zoiets? Of is dat te RB? :proud:

Nou daar komt het wel op neer ja :P Maar dan met meer schelden, en tja, damagnie.
Dat wordt ook wel gezegd, maar met mildere bewoording, maar dan is er gelijk een hrs, die toevallig ook vandaag nieuw is aangemeld.
Maar die TO reageert niet meer, kreeg misschien niet genoeg medelijdende reacties ofzo.
Kansloos dat topic. Geloof er geen reet van.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
01-07-2018 10:17
:yes: Ik hoor eindelijk bij een groepje!
Je had me onder de negeer toch?
Vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
01-07-2018 10:35
Ik heb alleen maar ontzettend medelijden met dat kindje. Twee ouders met (een verleden van) psychoses, geen inkomen, wat voor basis bieden ze dan...
Een waar de hulpverlening in ieder geval hún brood weer mee kunnen verdienen :sigh: Misschien hard gesteld maar ook die mensen moeten werken.
enn wijzigde dit bericht op 01-07-2018 10:40
0.41% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
01-07-2018 10:34
Waarom maak je in godesnaam een baby met iemand die niet eens alleen met de baby mag zijn? Zoiets? Of is dat te RB? :proud:
Komt heel aardig in de buurt :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Head* schreef:
01-07-2018 10:36
Dat wordt ook wel gezegd, maar met mildere bewoording, maar dan is er gelijk een hrs, die toevallig ook vandaag nieuw is aangemeld.
Ja. Hemel. Zit je in zo'n situatie, maak je die keuzes, krijg je dat kind. Leef je van wat je krijgen kan en weet daar de regels niet van? En dan is er 'plots' minder te krijgen en dat is niet eeeerlijkkkkk :calimero:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
01-07-2018 10:38
Kansloos dat topic. Geloof er geen reet van.
Ze heeft nog een topic... Ook een beetje bijzonder...
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
01-07-2018 10:40
Ze heeft nog een topic... Ook een beetje bijzonder...
O leuk, even kijken.
RégineFilange schreef:
01-07-2018 10:26
Ik wil allerlei banwaardige dingen roepen in het Niet genoeg geld-topic. :swear:

Dat is een topic in de categorie "lezen terwijl je op je handen zit". Reageren op eigen risico.
Aha. Geen normale seks kunnen hebben, misselijk worden bij de gedachte aan seks, maar het kennelijk wel zo vaak doen dat je door de spiraal heen zwanger wordt.

Goed verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
01-07-2018 10:40
Ze heeft nog een topic... Ook een beetje bijzonder...
Eh... op z'n minst. Ik zie wel een verdienmodel. ;-D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
01-07-2018 10:46
Eh... op z'n minst. Ik zie wel een verdienmodel. ;-D
Oei :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
01-07-2018 10:46
Aha. Geen normale seks kunnen hebben, misselijk worden bij de gedachte aan seks, maar het kennelijk wel zo vaak doen dat je door de spiraal heen zwanger wordt.

Goed verhaal.
Tja dat spiraal was natuurlijk geen partij voor de 'liefdevolle relatie' waar ze in zit.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
01-07-2018 10:46
Aha. Geen normale seks kunnen hebben, misselijk worden bij de gedachte aan seks, maar het kennelijk wel zo vaak doen dat je door de spiraal heen zwanger wordt.

Goed verhaal.
Precies dat!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oudblond schreef:
01-07-2018 10:39
Ja. Hemel. Zit je in zo'n situatie, maak je die keuzes, krijg je dat kind. Leef je van wat je krijgen kan en weet daar de regels niet van? En dan is er 'plots' minder te krijgen en dat is niet eeeerlijkkkkk :calimero:
Ik snap dat soort mensen niet. Maar dan ook echt niet. Waarom zou je in zo'n situatie een kind krijgen? En ze zegt dat ze studeert, ze is 25, dan zou je toch een bepaalde mate van intelligentie verwachten, die kan bedenken dat dit geen goed idee is.
Maar misschien is het een Noors sprookje en is de hrs een alter ego.
En ja hoor, we worden weer volgespamd.
Ik verwacht dat het iemand is die hoopte wat hulp los te krijgen
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
01-07-2018 10:51
Ik verwacht dat het iemand is die hoopte wat hulp los te krijgen
Zou je denken? :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Maar bedeltopics trekken geen bedeltopics aan hoor! ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
01-07-2018 10:53
Maar bedeltopics trekken geen bedeltopics aan hoor! ;-D


Precies dat dus. Er was 1 succesje dus hup, iemand anders die het probeert.
Vol!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven