Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 26 mei 2018 om 22:19
zaterdag 26 mei 2018 om 23:43
Wat een fijn kadootje!Head* schreef: ↑26-05-2018 14:45Vandaag heb ik zo'n mazzel. Elk jaar eind mei is hier in de buurt een groot dance gebeuren. Sommige jaren zit ik van 12.00 tot 24.00 uur te luisteren naar boink, boink, boink. Dit jaar staat de wind denk ik de andere kant op en hoor ik niets. Dat is vandaag mijn vers kopje thee.![]()
Ik had vandaag een beetje het omgekeerde: ik ging even naar de Decathlon bij de Arena en dacht al ‘wat veel roze truitjes’. Toen zag ik een kraampje met allemaal roze hoedjes enzo. Dus ik dacht nog ‘zeker nationale homodag ofzo’. Kom ik na een uurtje de rustig de winkel weer uit, OMG hebben ze hele treinladingen zotte mensen in de meest uitbundige roze outfitjes losgelaten op het plein..
zondag 27 mei 2018 om 11:21
Met dit weer ga ik nooit op standje zeur. Ik kan alles hebben.
zondag 27 mei 2018 om 11:23
– Als ijsbreker om een gesprek te starten. Het is een manier van bonding, om een gezamenlijke "vijand" te hebben.
– Omdat ze geen zin hebben om zelf actie te ondernemen geven ze iemand/iets anders de schuld van hun shitgevoel.
– Om stiekem zelf op te scheppen over hoe goed zij zelf zijn (bijvoorbeeld in het verkeer)
– Als manipulatie, wanneer het gaat om het zwart maken van anderen.
– Om alvast een excuus te hebben voor toekomstig slecht gedrag of een toekomstige slechte uitkomst.
En waarschijnlijk ook uit gewoonte, omdat dat als kind werd beloond (net zo lang zeuren om een ijsje tot je je zin kreeg).
Hier op het forum vooral het eerste.
anoniem_356008 wijzigde dit bericht op 27-05-2018 11:26
3.29% gewijzigd
zondag 27 mei 2018 om 11:25
Er zijn hier geen kleine kinderen.Orinokoflow schreef: ↑27-05-2018 11:23Dat heb ik nou ook![]()
Ik vind muziek van buiten juist gezellig. Ook de bbq lucht vd buren en het gegil van de kinderen in hun buitenbadje ook iets hebben. Vakantie gevoel.
Maar als ze er wel waren: prima. Genieten met die hap.
zondag 27 mei 2018 om 11:28
Soms is even naar hartelust klagen gewoon lekker en kan je daarna weer verder.Fragolisa schreef: ↑27-05-2018 11:23– Als ijsbreker om een gesprek te starten. Het is een manier van bonding, om een gezamenlijke "vijand" te hebben.
– Omdat ze geen zin hebben om zelf actie te ondernemen geven ze iemand/iets anders de schuld van hun shitgevoel.
– Om stiekem zelf op te scheppen over hoe goed zij zelf zijn (bijvoorbeeld in het verkeer)
– Als manipulatie, wanneer het gaat om het zwart maken van anderen.
– Om alvast een excuus te hebben voor toekomstig slecht gedrag of een toekomstige slechte uitkomst.
En waarschijnlijk ook uit gewoonte, omdat dat als kind werd beloond (net zo lang zeuren om een ijsje tot je je zin kreeg).
Hier op het forum vooral het eerste.
zondag 27 mei 2018 om 11:37
zondag 27 mei 2018 om 11:57
Ik vind vooral die van mezelf leuk.
Het kleinkind van de buren daarentegen is ter wereld gekomen met de meest tenenkrommende zeurstem allertijden. Zodra je hem hoort wil je hem eigenlijk al achter het behang plakken, maakt niet uit wat ie zegt. Ik ben er nog niet uit of ik hem het vervelendste vind, of de buurvrouw die denkt dat ze auditie kan gaan doen voor Idols, met een nummer van Within Temptation.
zondag 27 mei 2018 om 12:29
Daar wonen er hier in de straat 2 van!-Red- schreef: ↑27-05-2018 11:57Ik vind vooral die van mezelf leuk.
Het kleinkind van de buren daarentegen is ter wereld gekomen met de meest tenenkrommende zeurstem allertijden. Zodra je hem hoort wil je hem eigenlijk al achter het behang plakken, maakt niet uit wat ie zegt. Ik ben er nog niet uit of ik hem het vervelendste vind, of de buurvrouw die denkt dat ze auditie kan gaan doen voor Idols, met een nummer van Within Temptation.![]()
Duurde wel even voordat ik door had dat het een tweeling betrof, vond het al zo raar dat dat joch overal op leek te duiken.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zondag 27 mei 2018 om 13:31
Iedere buurt heeft een boze buurman/-vrouw nodig.
Dat is mijn baan.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar