Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Solomio schreef:
10-06-2018 21:25
Geen idee, doen ze het fout?

"tasjesdief --> filodeeg: toch echt hele verschillende letters?

de letters I E F komen toch echt terug in filodeeg, dus wat klopt er niet.... "

:bonk:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
10-06-2018 21:28
"tasjesdief --> filodeeg: toch echt hele verschillende letters?

de letters I E F komen toch echt terug in filodeeg, dus wat klopt er niet.... "

:bonk:
In de topictitel is iig niet duidelijk of het aaneengesloten moet blijven of niet.
Nouschi schreef:
10-06-2018 21:18
Wat kan er nou moeilijk zijn aan een nieuw woord vormen met minimaal de laatste 3 letters van het vorige woord?? :bonk:
Geen idee! :proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nemaìn’ schreef:
10-06-2018 21:33
In de topictitel is iig niet duidelijk of het aaneengesloten moet blijven of niet.
Vanaf het begin is het zo gedaan...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
10-06-2018 21:35
Vanaf het begin is het zo gedaan...
inderdaad ook door to
Nemaìn’ schreef:
10-06-2018 21:33

Ah toe nou, dat snapt elke %^%*78g toch? En anders kijk je even bij je bovenburen hoe die het gedaan hebben.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
10-06-2018 21:36
Ah toe nou, dat snapt elke %^%*78g toch? En anders kijk je even bij je bovenburen hoe die het gedaan hebben.
Geen idee, ik heb het topic nooit opengeklikt, maar vroeg het me wel af :proud:
Nemaìn’ schreef:
10-06-2018 21:37
Geen idee, ik heb het topic nooit opengeklikt, maar vroeg het me wel af :proud:
Valt me van je tegen Nieman.
Nouschi schreef:
10-06-2018 21:39
Valt me van je tegen nieman.
Dat ik het topic niet open had geklikt?
Soms is het lekker om iets niet et weten. `soort kiespijn waar je met je tong tegenaan gaat elke keer als je de topictitel ziet.
Nemaìn’ schreef:
10-06-2018 21:41
Dat ik het topic niet open had geklikt?
Soms is het lekker om iets niet et weten. `soort kiespijn waar je met je tong tegenaan gaat elke keer als je de topictitel ziet.
Dat je het je afvroeg :proud:
Nouschi schreef:
10-06-2018 21:39
Valt me van je tegen Nieman.
:proud:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Nouschi schreef:
10-06-2018 21:43
Dat je het je afvroeg :proud:
Kon echt 2 kanten op.
Logischer was geweest: begin een woord met de laatste 3 letters van het vorige woord. Minder vrijblijvend.
Napraat begint wel oer saai te worden als het over een woordenspelletje gaat. :rofl: :zzz:
8102 schreef:
10-06-2018 21:47
Napraat begint wel oer saai te worden als het over een woordenspelletje gaat. :rofl: :zzz:
Beter poezenplaatjes met glitters.
Nemaìn’ schreef:
10-06-2018 21:44
Kon echt 2 kanten op.
Logischer was geweest: begin een woord met de laatste 3 letters van het vorige woord. Minder vrijblijvend.
Dat is toch precies hetzelfde?! :rofl:
8102 schreef:
10-06-2018 21:47
Eerste keer in mijn forumcarrière dat ik aan een spelletje meedoe dus het zit me hoog.
Nouschi schreef:
10-06-2018 21:49
Dat is toch precies hetzelfde?! :rofl:
Nee!
Nouschi schreef:
10-06-2018 21:51
Eerste keer in mijn forumcarrière dat ik aan een spelletje meedoe dus het zit me hoog.
Oh, ik heb het ook nog nooit gedaan.
Nouschi schreef:
10-06-2018 21:51
Mag hoor. Eindelijk gebeurt er nog eens wat.
begin een woord met de laatste 3 letters van het vorige woord.

De bedoeling is wel dat je minimaal de laatste 3 letters van het vorige woord gebruikt om het nieuwe woord te maken.....

Is hetzelfde.
Nouschi schreef:
10-06-2018 21:55
begin een woord met de laatste 3 letters van het vorige woord.

De bedoeling is wel dat je minimaal de laatste 3 letters van het vorige woord gebruikt om het nieuwe woord te maken.....

Is hetzelfde.
Nee
Nemaìn’ schreef:
10-06-2018 21:58
Nee
Jawel, alleen mogen het meer letters zijn in de eerste zin.
nouschi wijzigde dit bericht op 10-06-2018 22:02
2.46% gewijzigd
Nouschi schreef:
10-06-2018 22:00
Jawel, alleen mag het mogen het meer letters zijn in de eerste zin.
Nee
Sorry Nous, ik ben het met Nemaìn eens.
Uit de topictitel blijkt niet dat die 3 letters in dezelfde volgorde moeten blijven.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
10-06-2018 22:06
Sorry Nous, ik ben het met Nemaìn eens.
Uit de topictitel blijkt niet dat die 3 letters in dezelfde volgorde moeten blijven.
Nee, maar in de zin van Neeman ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven