Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 8 juni 2018 om 18:31
Dat moet toch ook, van de overheid? Zout is het arsenicum van de jaren '10.Grobbekuiken_ schreef: ↑08-06-2018 18:09Wat worden er momenteel veel 'ongezouten' meningen gevraagd.
vrijdag 8 juni 2018 om 18:32
Had je weer even vrij?Lady*Voldemort schreef: ↑08-06-2018 18:31Dat moet toch ook, van de overheid? Zout is het arsenicum van de jaren '10.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 8 juni 2018 om 20:14
Poes is irl een kat en teckel is IRL een labrador
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 8 juni 2018 om 20:24
Blij dat je het nog een keer uitlegt
vrijdag 8 juni 2018 om 21:21
zondag 10 juni 2018 om 16:23
Wie??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 10 juni 2018 om 16:28
Lady*Voldemort schreef: ↑10-06-2018 16:26Barst nou in bonkies. Ik heb nog speciaal teruggekeken hoe ze nou ook weer heette (had automatisch haar oude nick al getypt) en nou doe ik het nog verkeerd. Ik noem haar voortaan wel Dinges.
zondag 10 juni 2018 om 16:30
Dat wel ja. En Nem mag ook.Lady*Voldemort schreef: ↑10-06-2018 16:22Ik denk dat Nemaìn' Dinges nu wel een keer die bios uit is hoor.
Zijn alle forummers afgekickt? Het is hier doods.
zondag 10 juni 2018 om 21:12
Ik open een topic over dat ik update noem. En dat is dus een vervolg op een topic over een man dat ik een tijd geleden opende. Je weet wel, dat ene topic dat zo interessant en opvallend en a dan alle andere topics over mannen was, dat ik ervan uitga dat lezers zich dat nog prima herinneren. En zo niet, dan weet ik zeker dat mijn nieuwe topic wel zo boeiend is dat lezer gehoor gaan geven aan mijn opdracht om even te loepen. Want topics over moeizame gedoetjes met mannen zijn er nog niet zoveel.
anoniem_369988 wijzigde dit bericht op 10-06-2018 21:25
0.10% gewijzigd
zondag 10 juni 2018 om 21:25