Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ibelize schreef:
17-06-2018 20:25
JeSchoonmoeder is ook zo’n klassieke trol.
Wel een leuke nick :P
Verder geen idee.

Alle reacties Link kopieren
Ibelize schreef:
17-06-2018 20:25
JeSchoonmoeder is ook zo’n klassieke trol.
Omdat jij loopt te zuigen en op de man speelt is de ander een trol?
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
17-06-2018 19:36
Bijzondere TO is dit toch :nut: psyche/vrouwen-zijn-moeilijk-verbaal-n- ... #p28648723
Die is koekoek.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Is dat niet die halve gare met die ongestelde dochter toen?
Koi* schreef:
17-06-2018 20:57
Is dat niet die halve gare met die ongestelde dochter toen?
Nee
granny71 schreef:
17-06-2018 20:50
Omdat jij loopt te zuigen en op de man speelt is de ander een trol?
Geen idee hoe je hierbij komt. Maar ga nu eens ff kijken in dat topic wie obsessief en dwangmatig zit te zuigen.
Alle reacties Link kopieren
Je weet heel goed dat ik het topic ken en meelees.
Ik weet ook wie begonnen is met zuigen en op de man spelen.
Jij met het zogenaamd grappige stukje
over PVV stemmers.

Actie, reactie noemen ze dat
nina1966 schreef:
17-06-2018 19:32
Als je het over mij hebt, waarom niet?

Nee joh, ik bedoelde natuurlijk Dolle Mina; je weet wel, die beweging met vrouwen die wel een zinnig doel hadden in hun leven.
Wat is er toch zo leuk aan om meer dan tien jaar oude topics omhoog te schoppen ?
Alle reacties Link kopieren
Simitçi schreef:
17-06-2018 23:17
Wat is er toch zo leuk aan om meer dan tien jaar oude topics omhoog te schoppen ?
Heel irritant!
Alle reacties Link kopieren
Simitçi schreef:
17-06-2018 23:17
Wat is er toch zo leuk aan om meer dan tien jaar oude topics omhoog te schoppen ?

Dat zijn trollen in de dop. Dan starten ze opeens een topic, ga je loepen, zie je dat ze al een paar jaar lid zijn, nooit iets bijzonders gepost.
Dit zouden Mods voor de lol eens bij moeten houden, of mijn theorie klopt. :sherlock:
Een topic van 11 jaar oud opduiken, dat is nog eens goed googelen.
zo te zien duikelt die nog meer oude topics op
memberlist.php?mode=viewprofile&u=366157
Dat jullie maar weten dat de teloorgang van het Nederlandse onderwijs geheel aan mij te wijten valt.
Ik ben niet snel verbaasd, maar nu toch wel.
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
18-06-2018 13:38
Dat jullie maar weten dat de teloorgang van het Nederlandse onderwijs geheel aan mij te wijten valt.
Ik ben niet snel verbaasd, maar nu toch wel.
ik vind het wel knap hoor, dat je dat voor elkaar krijgt.
En alleen door een beetje te forummen
Alle reacties Link kopieren
Heeft één van jullie een idee waarom er speciaal topics uit 2007 omhooggehaald worden, sinds gisteren ?
Met verschillende accounts, net ook weer een hele rij, blijkbaar.
Wat is er in dat jaar gebeurd hier ?
Mijn theorie is dat het één of andere challenge is, van Fok of zo, 'Haal zo veel mogelijk topics uit 2007 omhoog, op Viva'.

actueel/polen-gaat-tinky-winky-onderzoe ... ges/3833/2
nounou
lilalinda schreef:
18-06-2018 13:49
ik vind het wel knap hoor, dat je dat voor elkaar krijgt.
En alleen door een beetje te forummen
Ik kan me daar echt aan ergeren. Aan veel dingen twijfel ik, maar dat ik mijn werk goed doe, weet ik heel zeker. Toch stom dat ik er dan zo nijdig van word.
vrouwjagersma schreef:
18-06-2018 13:56
Ik kan me daar echt aan ergeren. Aan veel dingen twijfel ik, maar dat ik mijn werk goed doe, weet ik heel zeker. Toch stom dat ik er dan zo nijdig van word.
Zijn vast stuurlui die ver aan wal staan. Zoals heel vaak als het over onderwijs gaat. :there:
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
18-06-2018 13:56
Ik kan me daar echt aan ergeren. Aan veel dingen twijfel ik, maar dat ik mijn werk goed doe, weet ik heel zeker. Toch stom dat ik er dan zo nijdig van word.
en terecht, volkomen onterecht Op de man en Onder de gordel!
Nou, ik kreeg net een waarschuwing. Zal wel door één van die trollen zijn gekomen die bij de moderator zijn gaan stoken. :whistle:
Ibelize schreef:
18-06-2018 14:16
Nou, ik kreeg net een waarschuwing. Zal wel door één van die trollen zijn gekomen die bij de moderator zijn gaan stoken. :whistle:

Ja komt vast niet door je eigen postgedrag hè.
De mensen die nooit zelf in het onderwijs gewerkt hebben weten het altijd beter vinden ze. Terwijl ze er zelf niets van zouden bakken waarschijnlijk. :there:
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
18-06-2018 13:38
Dat jullie maar weten dat de teloorgang van het Nederlandse onderwijs geheel aan mij te wijten valt.
Ik ben niet snel verbaasd, maar nu toch wel.
Je weet zelf toch zeker wel wat je waard bent als leerkracht? Hier schouderklopjes halen is nergens voor nodig.
Koi* schreef:
18-06-2018 15:08
Je weet zelf toch zeker wel wat je waard bent als leerkracht? Hier schouderklopjes halen is nergens voor nodig.

Hier afgebekt worden door een vreemde gebaseerd op je internetgebruik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Koi* schreef:
18-06-2018 15:08
Je weet zelf toch zeker wel wat je waard bent als leerkracht? Hier schouderklopjes halen is nergens voor nodig.
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
18-06-2018 15:10
Hier afgebekt worden door een vreemde gebaseerd op je internetgebruik ook niet.
Een vreemde. Precies. Daardoor laat je je toch zeker niet van de wijs brengen. Als collega's dat nou zouden zeggen is het een ander verhaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven