Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 17 juni 2018 om 19:36
Bijzondere TO is dit toch
psyche/vrouwen-zijn-moeilijk-verbaal-n- ... #p28648723
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 17 juni 2018 om 19:37
Die is echt niet wijs.Grobbekuiken_ schreef: ↑17-06-2018 19:36Bijzondere TO is dit tochpsyche/vrouwen-zijn-moeilijk-verbaal-n- ... #p28648723
zondag 17 juni 2018 om 19:50
Ja
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 17 juni 2018 om 20:04
Zou best kunnen. Ik mag in ieder geval hopen dat de voordeur van dat 'hotel' stevig op slot zit want ik zou die mafkees niet graag in het wild tegenkomen.vrouwjagersma schreef: ↑17-06-2018 20:01Ik snap het ook niet helemaal. Is het dan iemand die echt denkt dat hij in Amerika woont en dat iedereen hem link aankijkt?
zondag 17 juni 2018 om 20:09
Ja dat zie je toch aan mijn ava? Dat ik geen neus meer heb komt door die bijtende vloeistof. Maar gelukkig sloeg ie me niet.
zondag 17 juni 2018 om 20:22
Ja, die was ook niet helemaal in orde.Grobbekuiken_ schreef: ↑17-06-2018 20:09Hadden we een tijd geleden niet ook een kerel die ook altijd dacht dat ie vuil werd aangekeken en met iedereen in de clinch ging? Een Belg dacht ik.
Life is short. Eat dessert first.