Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nouschi schreef:
18-06-2018 20:28
Oh hemel, zou het wel klikken daar in Kroatië? Vind haar nou niet echt enthousiast klinken geloof ik.
Geen update, dus ofwel het is onwijs leuk, ofwel ze hebben elkaar vermoord, zoals dat gaat bij internetontmoetingen. :roll:
Daar was mijn moeder serieus bang voor toen ik voor het eerst ging meeten met VF-sters.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Nouschi schreef:
18-06-2018 20:28
Oh hemel, zou het wel klikken daar in Kroatië? Vind haar nou niet echt enthousiast klinken geloof ik.
Geen flauw idee waar dit over gaat ... een tip, iemand?
Was net het ene topic vol en gesloten, opent ze een nieuw topic met een update...
lise1985 schreef:
19-06-2018 09:22
Was net het ene topic vol en gesloten, opent ze een nieuw topic met een update...
En daar heb jij last van?
Life is short. Eat dessert first.
En weer eentje fanatiek oude topics aan het omhoog schoppen .
Simitçi schreef:
19-06-2018 16:24
En weer eentje fanatiek oude topics aan het omhoog schoppen .

Het zijn er zelfs twee. Een doet 2007, de ander 2008.
Star² schreef:
19-06-2018 16:25
Ach wat gezellig tja de eindexamens zijn voorbij he , het grote vervelen gaat beginnen.
Simitçi schreef:
19-06-2018 16:29
Ach wat gezellig tja de eindexamens zijn voorbij he , het grote vervelen gaat beginnen.
Ik heb het met die arme kinders te doen, het is in en in triest. Ze hebben blijkbaar zo'n beperkt netwerk dat er niemand wat leuks met ze wil gaan doen. Geen baantje waar ze druk kunnen zijn. Dus ook geen zakcentje extra om wat leuks te kunnen doen.
En blijkbaar de herseninhoud niet om iets beters te bedenken dan een stel volwassen vrouwen te gaan irriteren. Ik zou ze adviseren gezellig een pubersite op te zoeken en nieuwe vriendjes te maken.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Bloedirritant zeg die trollen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
lise1985 schreef:
19-06-2018 09:22

Geeft ze een update (to zien we vast niet terug, lacht zich dr mossel uit dr broek, kleine moeite blablabla) en bedankt ze mensen ( bedankje is toch wel op zijn plaats? ongheurd heur!) is het weer niet goed. RellerT.
Buufie66 schreef:
19-06-2018 16:59
Geeft ze een update (to zien we vast niet terug, lacht zich dr mossel uit dr broek, kleine moeite blablabla) en bedankt ze mensen ( bedankje is toch wel op zijn plaats? ongheurd heur!) is het weer niet goed. RellerT.
Dit.
Buufie66 schreef:
19-06-2018 16:59
Ik denk dat mijn berichtje toch niet helemaal goed is overgekomen. Ik dacht dat kamp hulpverlening juist blij was dat, met het sluiten van het topic, ook de kritiek zou stoppen.
lise1985 schreef:
19-06-2018 17:20
Ik denk dat mijn berichtje toch niet helemaal goed is overgekomen. Ik dacht dat kamp hulpverlening juist blij was dat, met het sluiten van het topic, ook de kritiek zou stoppen.

Sure.
Buufie66 schreef:
19-06-2018 17:37
Sure.
Very sure zelfs. Ik ben te moe om te rellen :-)
lise1985 schreef:
19-06-2018 17:38
Very sure zelfs. Ik ben te moe om te rellen :-)

Maar een aanzet tot lukt nog net wel?
Buufie66 schreef:
19-06-2018 17:39
Maar een aanzet tot lukt nog net wel?
Het was zelfs geen aanzet tot.
Star² schreef:
19-06-2018 16:25
Ik gok dat het Yas is. Die wil natuurlijk bewijzen dat vroeger alles écht beter was.
Lady*Voldemort schreef:
19-06-2018 17:51
Ik gok dat het Yas is. Die wil natuurlijk bewijzen dat vroeger alles écht beter was.
Die was dan vast in 1999 begonnen te graven.
kinderen/basisschool-oegstgeest/list_messages/412820

De basisschooltrol is er ook weer.
Lady*Voldemort schreef:
19-06-2018 17:51

Germ. Zou ze dan toch lichtelijk seniel aan het worden zijn? Vond haar empathische post de laatste tijd al zo verdacht.
Gaat het allemaal nog Yas? Als we met de pet rond moeten voor een scootmobiel of traplift geef je maar een gil hoor! Tafeltje dek je valt af, daar zijn andere voorzieningen voor.
Ik 'herken' heel veel forummers niet die een andere nick en een andere ava hebben. Vin'k jammer.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
8102 schreef:
19-06-2018 17:58
Die was dan vast in 1999 begonnen te graven.
Als dat had gekund vast. Maar de topics van voor 2007 kun je niet openen. Of iig mij is het niet gelukt.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Oudblond schreef:
19-06-2018 18:16
Ik 'herken' heel veel forummers niet die een andere nick en een andere ava hebben. Vin'k jammer.
Nou idd. Hier nog één.
Kia•Ora schreef:
19-06-2018 18:28
Als dat had gekund vast. Maar de topics van voor 2007 kun je niet openen. Of iig mij is het niet gelukt.

Ja hoor, ik kan gewoon een topic waar ik in 2005 schreef nog openen en reageren als ik zou willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven