Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het woord viel mij alleen letterlijk op.
Had geen zin om op dat topic neer te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Buufie66 schreef:
19-06-2018 18:51
Ik vaak wel, helaas soms. Herken ook allang (weer) een veelbesproken gepermabande. Vaak aan de manier van reageren en waarop maar ook vaak aan kleine dingen zoals bv gebruik van puntjes, smileys en tijdstip van posten. Ik herken vaak ook een andere nick van iemand. Maar volgens mij ben ik ook vrij herkenbaar.
Ik heb daar totaal geen talent voor. En Star heeft gelijk :-D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
RikM schreef:
19-06-2018 19:46
Past niet op het bord. ;-)
Ook te kort aan letters
Pipistrello schreef:
19-06-2018 19:49
Of bij mannen met weinig ervaring of weinig lef of bang om iets verkeerds te doen of ... enz

Niet iedereen die er niet vol op duikt is een homo hoor :facepalm:
Geloof ik niks van. Op gegeven moment ben je over doe fase heen. Volgens mij is TO geen tiener.
Kijk maar naar de reacties in dat topic van pejeka. Dat vaginas vies zijn en eeuwig jeuken. :biggrin:
Ibelize schreef:
19-06-2018 19:52
Geloof ik niks van. Op gegeven moment ben je over doe fase heen. Volgens mij is TO geen tiener.
Kijk maar naar de reacties in dat topic van pejeka. Dat vaginas vies zijn en eeuwig jeuken. :biggrin:

Dan blijf jij toch lekker invullen voor een ander. Als je dat fijn vindt. Ik vind dat nogal kortzichtig.
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
19-06-2018 19:48
Hij vind het blijkbaar een k*tklus.
Noes zei het al. 90 % van de forummers tikken dt fouten. :-D Ik trouwens ook zo af en toe.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
19-06-2018 19:58
Noes zei het al. 90 % van de forummers tikken dt fouten. :-D Ik trouwens ook zo af en toe.
Ik ben een uitblinker er in.
Zelfs ik soms, en ik ben een van de weinige Nederlanders die de d/t/dt-regels niet de hel op aarde vinden volgens mij :P
Ibelize schreef:
19-06-2018 19:46
Dit ‘gedrag’ kom je vooral tegen bij homoseksuele mannen.
Kan me er eigenlijk niets anders bij voorstellen.
Echt hoe krijg jij het soms verzonnen , enorm kortzichtig weer .
Gisteren zei iemand dat ik te vaak forumde en dat ik beter mijn werk beter kon doen. Dat bleek een grapje te zijn, al was de uitleg moeilijk te doorgronden.
Hoe dan ook, ik voel me toch al de hele dag een beetje schuldig dat ik forum (terwijl ik vrij was en al mijn werk al voorbereid had), dus ben ik met de kinderen koekjes gaan bakken.

Vieze koekjes. Meh.
Foei, bak je nog vieze koekjes ook. Geef ze maar aan die grappenmaker, heeft ze koekjes van eigen deeg ;-D
Ja, dat zijn die potten van de Hema. Dochter heeft ze al twee keer cadeau gekregen, maar ook als je ze op een lagere temperatuur minder lang bakt dan zijn ze nog bruinverbrand als 6 tantes uit Torremolinos.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
19-06-2018 19:35
Jij wel dan? Zo ja, je weet me te vinden :proud:
Nee joh, echt niet. :hihi:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
19-06-2018 20:37
Gisteren zei iemand dat ik te vaak forumde en dat ik beter mijn werk beter kon doen. Dat bleek een grapje te zijn, al was de uitleg moeilijk te doorgronden.
Hoe dan ook, ik voel me toch al de hele dag een beetje schuldig dat ik forum (terwijl ik vrij was en al mijn werk al voorbereid had), dus ben ik met de kinderen koekjes gaan bakken.

Vieze koekjes. Meh.
Ow, moeten we ons schuldig voelen als we forummen? Ik voel me nooit schuldig, ook niet als ik andere dingen moet doen. :proud:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
En vieze koekjes zijn echt Heel Stom.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Life is short. Eat dessert first.
:proud:
Vieze koekjes zijn naar, maar gelukkig had ik afgeprijsde baklava gekocht.
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
19-06-2018 21:06
:proud:
Vieze koekjes zijn naar, maar gelukkig had ik afgeprijsde baklava gekocht.
Ink, ze heeft baklava!

Wanneer mogen we komen? :jump:
Life is short. Eat dessert first.
Riep er iemand baklava?

:whut:
Ik kreeg vorige week nog baklava van iemand die wist dat ik dat het allerlekkerste vind. Hoe lief is dat. :kneel:
Baklava is zo onwijs lekker.
Alle reacties Link kopieren
Eten jullie die bak lava samen maar op.
MJ, als ik niet forum ontplof ik en word ik een hele nare juf. Zoeentje uit de tijd van PJK, en je kent de gevolgen daarvan.
En als jij niet forumt vind ik forummen minder leuk en ga ik minder forummen en daardoor kindjes knijpen.
Dus stop misplaatst schuldgevoel door onrelevante 'grappenmaker' en neem een zak chips om te vieren dat je wat goeds doet voor de mensheid.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Nemaìn’ schreef:
19-06-2018 21:15
Baklava is zo onwijs lekker.
:couple:
Alle reacties Link kopieren
Ik kom jou wel ophalen, Ink. Zijn we over een uur of drie bij vrouwjagersma.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
19-06-2018 21:15
Baklava is zo onwijs lekker.
We nemen een portie voor jou mee.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven