Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 juli 2014 @ 22:28:

Wiki zegt:

Een trol (mv.: trollen) in een internetomgeving is een persoon die op fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken,[1], opzettelijk verkeerde informatie (desinformatie) te geven of zichzelf expres anders voor te doen en een rol te spelen. Het gebruik van het woord trol in deze zin, is afkomstig van de vroege uitsluitend Engelstalige internetgemeenschap.

Onze wijzerik voldeed toch wel aan een aantal van die kenmerken, om dat te zien hoef je geen raketgeleerde te wezen.

Zijn eerste topic vond ik trouwens hilarisch, maar later werd ie stomvervelend. Veel te veel herhaling.Ach ja, ondanks dat ik hier natuurlijk wel degelijk een raket geleerde zit te zijn te wezen, had ik aan deze troll definitie niet gedacht. Veel te veel uitgegaan van alleen verzonnen onderwerpen.
Een napraat topic

Ik moest een paar keer knipperen maar het staat er echt.

Wow...
@Dana, tjeezz, Mrs. C. wat heb ik me druk gemaakt over dat mens. Dat topic is wel een van de klassiekers van mijn forumcarriere
quote:Dana schreef op 18 juli 2014 @ 22:08:

Is het weer bal op de actueelpeiler? Nou, dat wordt weer een uiterste poging tot zelfbeheersing dan: ik ga er niet kijken, ik ga er niet kijken, ik ga er niet kijken, ik ga er niet.... x 1.000niet doen
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 juli 2014 @ 22:20:

Sinds dat vreselijke topic over die twee jongetjes kijk ik helemaal niet meer in dergelijke topics, ze zijn niet goed voor mijn bloeddruk. Sensatiezoekers, aluhoedjes en meehuilers zijn mijn types niet. Het is allemaal al erg genoeg, meer drama hebben we echt niet nodig.

Eens.

Ik lees her en der wel eens mee en verbaas me over de diarree die iedereen over z'n eigen morele kader ten toon spreidt, waardoor, imho, de ramp/gebeurtenis tot een wellus-nietusspelletje vermaakt word.
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 juli 2014 @ 22:28:

Onze wijzerik voldeed toch wel aan een aantal van die kenmerken, om dat te zien hoef je geen raketgeleerde te wezen.

Zijn eerste topic vond ik trouwens hilarisch, maar later werd ie stomvervelend. Veel te veel herhaling.Overdaad schaadt, idd.
Hee de man met de tieten, lang niet gezien!
quote:sabbaticalmeds schreef op 18 juli 2014 @ 19:41:

[...]

Ja joh, gewoon de boel omdraaien, te buiten gaan aan ramptoerisme en als je daar op aangesproken wordt zeggen dat moraalridders net zo erg zijn. Niet zo geloofwaardig hoor.Waarom ben jij meer in dat topic dan ik? Juist.
Wil je het nou alweer over mij hebben Scamp? Maak er een apart topic voor aan, want dit is het napraattopic.
quote:Scamp schreef op 19 juli 2014 @ 11:30:

[...]

Waarom ben jij meer in dat topic dan ik? Juist.Als je nou eerst even het antwoord afwacht, kun je daarna " juist " plaatsen. Of " vind ik niet " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ben wel blij met mijn trouwe fans.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2014 @ 11:28:

Hee de man met de tieten, lang niet gezien!
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 juli 2014 @ 22:20:

Sinds dat vreselijke topic over die twee jongetjes kijk ik helemaal niet meer in dergelijke topics, ze zijn niet goed voor mijn bloeddruk. Sensatiezoekers, aluhoedjes en meehuilers zijn mijn types niet. Het is allemaal al erg genoeg, meer drama hebben we echt niet nodig.

+1

Het is al vreselijk genoeg allemaal.
Life is short. Eat dessert first.
Nou moe, is het Nederlandse-piemel topic nou verwijderd?
quote:StoraHuntur schreef op 19 juli 2014 @ 19:09:

Nou moe, is het Nederlandse-piemel topic nou verwijderd?Ze zijn wel consequent, geen Marokkaanse piemuls, dan ook geen Nederlandse.
Welke rgels worden er nou overtreden in dat Mocro cock topic? Het is geen spam. Er wordt niet gehengeld. Laat 1 zo'n topic staan, ipv elke keer weer dezelfde nonsens te laten verschijnen en dan weer te wissen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Wollstonecraft schreef op 19 juli 2014 @ 19:18:

[...]

Ze zijn wel consequent, geen Marokkaanse piemuls, dan ook geen Nederlandse. Ja, voordat je het weet verzandt het topic in een "alle Mocro-piemels zijn crimineel" en "alle Nederlandse-piemels zijn rascistisch".
O, en natúúrlijk dat het respectloos is zo over piemels te praten want wat als het jóuw piemel was.
quote:StoraHuntur schreef op 19 juli 2014 @ 19:09:

Nou moe, is het Nederlandse-piemel topic nou verwijderd?

Bespottelijk inderdaad, dat was gewoon een parootje.

Over die Mocrolullentopics heeft BGB trouwens wel een punt, zo had ik het nog niet bekeken .
Ik vond het allebei stomme topics. Al dat gelul over piemels.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 juli 2014 @ 11:33:

[...]

Als je nou eerst even het antwoord afwacht, kun je daarna " juist " plaatsen. Of " vind ik niet " .Ach, en haar vriendinnetje is er ook.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 juli 2014 @ 19:21:

Welke rgels worden er nou overtreden in dat Mocro cock topic? Het is geen spam. Er wordt niet gehengeld. Laat 1 zo'n topic staan, ipv elke keer weer dezelfde nonsens te laten verschijnen en dan weer te wissen.Reclame?
Je bent zelf een theepot
quote:StoraHuntur schreef op 19 juli 2014 @ 19:22:

[...]

Ja, voordat je het weet verzandt het topic in een "alle Mocro-piemels zijn crimineel" en "alle Nederlandse-piemels zijn rascistisch".

Maar eens met BGB; ik snap niet waarom dat topic is verwijderd.
quote:Scamp schreef op 19 juli 2014 @ 19:33:

[...]

Ach, en haar vriendinnetje is er ook.

1. Zwaktebod

2. Als je ruzie zoekt kun je dat beter elders doen
Piemol-topics hoef je niet te lezen natuurlijk. Ik vond het een vermakelijk verhaal en waarschijnlijk geschreven om te stangen maar nergens zag ik dat er een regel werd overtreden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven