Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
en ik zou de eerste gek zijn die niet toegeeft 100% te zijn
quote:rochel schreef op 25 augustus 2014 @ 23:50:

[...]

jij bent echt erg he. heel de tijd help ik je hier mee en probeer ik duidelijk te maken over het hoe en wat, maar geen woord van jou terug

\en dan na zoiets trek je wel je mond naar mij open?Dat is wat ik me echt afvraag. Bedoel niet verbelend, maar je bent nogal anders qua posts.
dus je bedoelde het niet minachtend?

Het is rond middernacht goed vertoeven op dit forum.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee, natuurlijk niet. Gewoon, een oprechte vraag.
Ik moet eigenlijk slapen maar zoveel domheid verdient een publiek.
Ik vind het best verbelend van je heur!
ik kan daar helaas geen antwoord op geven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Sorry, ik begrijp dat ik er wat laat in kom.
quote:Scamp schreef op 25 augustus 2014 @ 23:55:

Ik vind het best verbelend van je heur!Ik vond je best lief, nu niet meer. Zelfde van Enn
ja op een gegeven moment kom je achter de ware aard. en die valt veelal vies tegen
quote:Lady-Voldemort schreef op 25 augustus 2014 @ 23:49:

En Honeymoonquiz gaat voor de vergulde spuit elf .

Niet voor Honeymoonquiz maar ik heb ook nog deze in de aanbieding;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:rdvv schreef op 25 augustus 2014 @ 23:58:

[...]

Ik vond je best lief, nu niet meer. Zelfde van EnnEnn is echt wel lief hoor.
quote:rochel schreef op 25 augustus 2014 @ 23:55:

ik kan daar helaas geen antwoord op geven.

Dat hoeft toch ook niet?

Gewoon schrijven wat je wilt en niets anders.
quote:Enn schreef op 26 augustus 2014 @ 00:00:

[...]

Dat hoeft toch ook niet?

Gewoon schrijven wat je wilt en niets anders. ik vind het een beetje raar om van mezelf te zeggen dat ik niet 100% ben.
quote:rdvv schreef op 25 augustus 2014 @ 23:58:

[...]

Ik vond je best lief, nu niet meer. Zelfde van EnnZo! Nou horen jullie het eens van een ander.
quote:rochel schreef op 26 augustus 2014 @ 00:01:

[...]

ik vind het een beetje raar om van mezelf te zeggen dat ik niet 100% ben.Vind je dat dan van jezelf? Nee, toch?
quote:Bieb2.0 schreef op 26 augustus 2014 @ 00:01:

[...]

Zo! Nou horen jullie het eens van een ander.Ik ga zo in een hoekje zitten huilen
Huh? Waar gaat het hier nou ineens over? Mij? Ow... ook weer een bijzondere wending.
haha zit ik hier nog na te denken ook he.
quote:Scamp schreef op 26 augustus 2014 @ 00:00:

[...]

Enn is echt wel lief hoor.Hmm.
kunnen we niet terug naar het onderwerp
quote:rochel schreef op 26 augustus 2014 @ 00:04:

kunnen we niet terug naar het onderwerpVertel me welk onderwerp en ik doe mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven