Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:rochel schreef op 26 augustus 2014 @ 00:03:

haha zit ik hier nog na te denken ook he.

Jij kent jezelf toch.... laat gaan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zit Funky weer aan de alcohol?
quote:Mylene_Valerie schreef op dinsdag 26 augustus 2014 00:00 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Lady-Voldemort in "Napraattopic"" class="messagelink">Lady-Voldemort schreef op 25 augustus 2014 @ 23:49</a>:</b>

En Honeymoonquiz gaat voor de vergulde spuit elf .</div></blockquote>

Niet voor Honeymoonquiz maar ik heb ook nog deze in de aanbieding;

<a href="http://s576.photobucket.com/user/mylene ... a.jpg.html" class="link"></a> Het was toch smulsteen?
quote:rdvv schreef op 26 augustus 2014 @ 00:03:

[...]

Hmm.

Enn en ik hebben jou zo vaak verdedigd als je weer eens met te veel drank in je mik aan het rondsloeren was.

Nou krijgt het arme mens stank voor dank!
quote:Enn schreef op 26 augustus 2014 @ 00:05:

[...]

Jij kent jezelf toch.... laat gaan.Ach kom, alsof ik zeg da ze gek ìs.
geef toe, dat is wat je toch denkt
quote:rdvv schreef op 26 augustus 2014 @ 00:07:

[...]

Ach kom, alsof ik zeg da ze gek ìs.

Nee, je vraagt alleen maar of ze wel 100% is.

Wat bedoel je daar dan mee?
quote:dubbeltje4 schreef op 26 augustus 2014 @ 00:06:

[...]

Enn en ik hebben jou zo vaak verdedigd als je weer eens met te veel drank in je mik aan het rondsloeren was.

Nou krijgt het arme mens stank voor dank!Jou vind ik ook wel oké.
quote:Scamp schreef op 26 augustus 2014 @ 00:08:

[...]

Nee, je vraagt alleen maar of ze wel 100% is.

Wat bedoel je daar dan mee?Gewoon wat ik vraag, ze geeft echt bijzondere reacties. Vage posts soms waar mensen niks ban begrijpen.
Wat een vreemde wending in dit topic. Ik ga slapen en Rochel ik vind jouw kabouter je echt beter staan. Slaap ze!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:honeymoonquiz schreef op 26 augustus 2014 @ 00:06:

[...]

Het was toch smulsteen?Ja die `steen` paste even snel niet meer op de regel. Ik moet afhaken maar morgen maak ik hem even goed .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
kijk maar uit, zodra je last hebt van een kop vol lyme vind je dubbeltje ook niet meer zo leuk
dan ga ik die kabouter weer rap zoeken!
quote:rdvv schreef op 26 augustus 2014 @ 00:09:

[...]

Jou vind ik ook wel oké.
quote:rochel schreef op 26 augustus 2014 @ 00:10:

dan ga ik die kabouter weer rap zoeken!Doen!

kijk maar uit, zodra je last hebt van een kop vol lyme vind je dubbeltje ook niet meer zo leuk
Team kabouter!
quote:Enn schreef op 26 augustus 2014 @ 00:11:

[...]

Doen!
keausje straks ook weer blij

kijk maar uit, zodra je last hebt van een kop vol lyme vind je dubbeltje ook niet meer zo leukZo lang je maar geen dure tripjes naar de USA maakt, betaald door paps en geen zelfmoord pleegt, mag je van mij best een kop vol lyme hebben hoor.
Yaaay, de kabouter is terug
Even snel nog aangepast voor Honeymoon;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

kijk maar uit, zodra je last hebt van een kop vol lyme vind je dubbeltje ook niet meer zo leukHah. Scheelt us dat ik nooit klachten heb of ubehaupt ziek ben.
quote:rdvv schreef op 26 augustus 2014 @ 00:15:

[...]

Hah. Scheelt us dat ik nooit klachten heb of ubehaupt ziek ben.Kan nog komen hoor.
quote:Mylene_Valerie schreef op dinsdag 26 augustus 2014 00:15 Even snel nog aangepast voor Honeymoon;

<a href="http://s576.photobucket.com/user/mylene ... a.jpg.html" class="link"></a> Dank. Gaan jullie ook weer aan de smulsteen komende kerst?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven