Napraattopic
dinsdag 15 juli 2014 om 12:30
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 12 augustus 2014 om 14:13
dinsdag 12 augustus 2014 om 14:19
quote:vivamila schreef op 12 augustus 2014 @ 14:13:
[...]
Denk in topic 'wennen aan open relatie'. Snapernietsvan maakte opmerking dat TO niet zo veel had moeten eten want dan waren er geen problemen geweest. Niet schokkend of gemeen of zo, alleen wat flauw.Dat is idd flauw. Wat Bella zegt is ook waar, altijd zijn posts vervangen door abcde, dat slaat natuurlijk nergens op.
[...]
Denk in topic 'wennen aan open relatie'. Snapernietsvan maakte opmerking dat TO niet zo veel had moeten eten want dan waren er geen problemen geweest. Niet schokkend of gemeen of zo, alleen wat flauw.Dat is idd flauw. Wat Bella zegt is ook waar, altijd zijn posts vervangen door abcde, dat slaat natuurlijk nergens op.
Life is short. Eat dessert first.

dinsdag 12 augustus 2014 om 14:29
quote:Dana schreef op 12 augustus 2014 @ 14:23:
Oh, allemaal weer gemist. Ik dacht dat het alleen maar een wat sociaal onhandig typje was, die door zijn autisme wat apart uit de hoek kon komen.Dacht ik ook, maar eerlijk gezegd heb ik weinig berichten van hem gelezen, die waren allemaal al weg.
Oh, allemaal weer gemist. Ik dacht dat het alleen maar een wat sociaal onhandig typje was, die door zijn autisme wat apart uit de hoek kon komen.Dacht ik ook, maar eerlijk gezegd heb ik weinig berichten van hem gelezen, die waren allemaal al weg.
Life is short. Eat dessert first.

dinsdag 12 augustus 2014 om 14:36

dinsdag 12 augustus 2014 om 14:50
quote:Dana schreef op 12 augustus 2014 @ 14:43:
Ik vond zijn posts meestal vooral leeg. Ik heb niets tegen het wissen van berichten, maar wel in het razende tempo waarin Nerd dat deed.Iksnaperniksvan2 deed het nog sneller dan Nerd. Oftewel: 'yolo', zoals hij laatst schreef toen ik er iets over zei. En nu maar hopen dat het inderdaad bij 'once' blijft, qua nicks.
Ik vond zijn posts meestal vooral leeg. Ik heb niets tegen het wissen van berichten, maar wel in het razende tempo waarin Nerd dat deed.Iksnaperniksvan2 deed het nog sneller dan Nerd. Oftewel: 'yolo', zoals hij laatst schreef toen ik er iets over zei. En nu maar hopen dat het inderdaad bij 'once' blijft, qua nicks.
dinsdag 12 augustus 2014 om 15:01
quote:Zusenzoo schreef op 11 augustus 2014 @ 22:52:
Zeg is, je lijkt wel op het blauwe muurbloempje.
Net zo'n Kalimero.
Mijn hemel
Zelfreflectie zegt je totaal niets?Dat zei ik ook al! Of op zijn minst familie dan.
Zeg is, je lijkt wel op het blauwe muurbloempje.
Net zo'n Kalimero.
Mijn hemel
Zelfreflectie zegt je totaal niets?Dat zei ik ook al! Of op zijn minst familie dan.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-

dinsdag 12 augustus 2014 om 15:47