Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Jullie vallen me stuk voor stuk in positieve zin op.
Geen bijzonderheden
Ik ben ook nog nooit geband in al die jaren. Schijnbaar val ik nooit negatief op of ben ik gewoon te braaf.
quote:yasmijn schreef op 15 juli 2014 @ 19:40:

quote:Siepeltje schreef op 15 juli 2014 @ 19:13:

I loveee this! + Ban topic.

Ik ben geloof ik best braaf als ik zie waar mensen een ban voor hebben gekregen, ik denk dan goh ik heb wel eens wat ergers gezegd Oh, ik heb ook véél erger dingen gezegd waar ik niet voor geband ben dan de dingen waar ik wel voor geband ben. Lekkere zin ook .
quote:yasmijn, 9 minuten geleden

Brrrrr.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Scamp schreef op 15 juli 2014 @ 19:12:

[...]

Sommigen kunnen dat, ik kan niet op mijn handen zitten wanneer iemand me een steek onder water geeft, op een zeer gevoelig persoonlijk onderwerp. Mijn antwoord bevatte geen scheld of vloek woorden. Was niet eens persoonlijk eigenlijk, al werd dat zo dus wel door de mod opgevat.

Ach.Maar die steken onder water zijn vaak niet eens persoonlijk bedoeld, omdat de schrijver niet weet dat het voor jou een gevoelig onderwerp is. Niet dat ik je niet snap hoor, ik ben ook regelmatig enorm van leer getrokken hier. Maar meestal fiets ik er dan per ongeluk tussendoor, of ik haal mijn reactie nog net op tijd weg .

Jullie vallen me stuk voor stuk in positieve zin op.Mag de kotssmiley nu ook weer terug?
quote:himalaya schreef op dinsdag 15 juli 2014 19:00 Ik heb een ban gekregen naar aanleiding van het feit dat er in het modtopic werd gezegd dat er niet (meer) naar diagnoses gevraagd mocht worden, dat het topic dan verwijderd zou worden. Toen ik juichte dat dat dan dus ook voor de vele 'ik ben niet ongesteld geworden, ben ik zwanger?!' topics zou gelden, had ik een ban te pakken."Ik heb een ban gekregen naar aanleiding van het feit dat er in het modtopic werd gezegd dat er niet (meer) naar

diagnoses gevraagd mocht worden, dat het topic dan verwijderd zou worden. Toen ik juichte dat dat dan dus ook voor de vele 'ik ben niet ongesteld geworden, ben ik zwanger?!' topics zou gelden, had ik een ban te pakken."

Ze waren heel actief die dagen. Ik had ook zonder uitleg een ban aan mijn broek. De enige reden die ik kon bedenken was ook een kritische vraag in het mod topic.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Thordis schreef op 15 juli 2014 @ 19:55:

[...]

Mag de kotssmiley nu ook weer terug?
Hier had ik een ban aan me broek vóór dat het VF in de lucht was.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nog even zo doorposten en we hebben morgen al een deel 2!

Huts!
Ik heb weleens twee bannen tegelijk voor hetzelfde vergrijp gehad.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik heb nog nooit een ban gehad, en dan doe ik zo mijn best af en toe.......

Shit, ik zou toch geen voorkeursforummer zijn?
Mooi beleid, fijn.

*pakt kopje thee en kruipt met een deken op de bank te bedenken wat er allemaal nog na te praten valt *.

+1 voor het reanimeren van de kots smiley.. ah toe??
quote:MrsStanleyWalker schreef op 15 juli 2014 @ 20:15:

Ik heb weleens twee bannen tegelijk voor hetzelfde vergrijp gehad.And the winner is......
Geen bijzonderheden
Er gebeurt niet veel in dat bantopic maar als jullie blij zijn ben ik het ook
quote:limoentaartje schreef op 15 juli 2014 @ 20:22:

Mooi beleid, fijn.

*pakt kopje thee en kruipt met een deken op de bank te bedenken wat er allemaal nog na te praten valt *.

+1 voor het reanimeren van de kots smiley.. ah toe??

Ja, die kotssmiley lijkt me ook fijn! Ik heb hem al eens nodig gehad...

O nee, de kotssmiley vind ik te puberaal,

Deze volstaan:

edit: en deze:
Geen bijzonderheden
quote:Keausje schreef op 15 juli 2014 @ 20:28:

Er gebeurt niet veel in dat bantopic maar als jullie blij zijn ben ik het ook Nog niet.....
Geen bijzonderheden
Voor de belanghebbenden: je kunt hem gewoon plakken als plaatje.

Ik wil er ook wel een topic voor openen en vragen of de mods die sticky willen maken .
quote:yasmijn schreef op 15 juli 2014 @ 20:49:

O nee, de kotssmiley vind ik te puberaal

Ouwe taart.
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 15 juli 2014 @ 18:46:

Same old, same old!

GMTA

en

QED
quote:Thordis schreef op 15 juli 2014 @ 19:55:

[...]

Mag de kotssmiley nu ook weer terug? Jaaa goeie!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dus eigenlijk hè, eigenlijk heur je er niet bij als je géén ban aan je broek hebt gehad.

Maar nouhouhou....hoe kom ik nou ooit bij het groepje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven