Napraattopic
dinsdag 15 juli 2014 om 12:30
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 15 juli 2014 om 19:48
quote:Siepeltje schreef op 15 juli 2014 @ 19:13:
I loveee this! + Ban topic.
Ik ben geloof ik best braaf als ik zie waar mensen een ban voor hebben gekregen, ik denk dan goh ik heb wel eens wat ergers gezegd Oh, ik heb ook véél erger dingen gezegd waar ik niet voor geband ben dan de dingen waar ik wel voor geband ben. Lekkere zin ook .
I loveee this! + Ban topic.
Ik ben geloof ik best braaf als ik zie waar mensen een ban voor hebben gekregen, ik denk dan goh ik heb wel eens wat ergers gezegd Oh, ik heb ook véél erger dingen gezegd waar ik niet voor geband ben dan de dingen waar ik wel voor geband ben. Lekkere zin ook .

dinsdag 15 juli 2014 om 19:51
quote:Scamp schreef op 15 juli 2014 @ 19:12:
[...]
Sommigen kunnen dat, ik kan niet op mijn handen zitten wanneer iemand me een steek onder water geeft, op een zeer gevoelig persoonlijk onderwerp. Mijn antwoord bevatte geen scheld of vloek woorden. Was niet eens persoonlijk eigenlijk, al werd dat zo dus wel door de mod opgevat.
Ach.Maar die steken onder water zijn vaak niet eens persoonlijk bedoeld, omdat de schrijver niet weet dat het voor jou een gevoelig onderwerp is. Niet dat ik je niet snap hoor, ik ben ook regelmatig enorm van leer getrokken hier. Maar meestal fiets ik er dan per ongeluk tussendoor, of ik haal mijn reactie nog net op tijd weg .
[...]
Sommigen kunnen dat, ik kan niet op mijn handen zitten wanneer iemand me een steek onder water geeft, op een zeer gevoelig persoonlijk onderwerp. Mijn antwoord bevatte geen scheld of vloek woorden. Was niet eens persoonlijk eigenlijk, al werd dat zo dus wel door de mod opgevat.
Ach.Maar die steken onder water zijn vaak niet eens persoonlijk bedoeld, omdat de schrijver niet weet dat het voor jou een gevoelig onderwerp is. Niet dat ik je niet snap hoor, ik ben ook regelmatig enorm van leer getrokken hier. Maar meestal fiets ik er dan per ongeluk tussendoor, of ik haal mijn reactie nog net op tijd weg .

dinsdag 15 juli 2014 om 19:55
quote:himalaya schreef op dinsdag 15 juli 2014 19:00 Ik heb een ban gekregen naar aanleiding van het feit dat er in het modtopic werd gezegd dat er niet (meer) naar diagnoses gevraagd mocht worden, dat het topic dan verwijderd zou worden. Toen ik juichte dat dat dan dus ook voor de vele 'ik ben niet ongesteld geworden, ben ik zwanger?!' topics zou gelden, had ik een ban te pakken."Ik heb een ban gekregen naar aanleiding van het feit dat er in het modtopic werd gezegd dat er niet (meer) naar
diagnoses gevraagd mocht worden, dat het topic dan verwijderd zou worden. Toen ik juichte dat dat dan dus ook voor de vele 'ik ben niet ongesteld geworden, ben ik zwanger?!' topics zou gelden, had ik een ban te pakken."
Ze waren heel actief die dagen. Ik had ook zonder uitleg een ban aan mijn broek. De enige reden die ik kon bedenken was ook een kritische vraag in het mod topic.
diagnoses gevraagd mocht worden, dat het topic dan verwijderd zou worden. Toen ik juichte dat dat dan dus ook voor de vele 'ik ben niet ongesteld geworden, ben ik zwanger?!' topics zou gelden, had ik een ban te pakken."
Ze waren heel actief die dagen. Ik had ook zonder uitleg een ban aan mijn broek. De enige reden die ik kon bedenken was ook een kritische vraag in het mod topic.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

dinsdag 15 juli 2014 om 20:07

dinsdag 15 juli 2014 om 20:33
quote:limoentaartje schreef op 15 juli 2014 @ 20:22:
Mooi beleid, fijn.
*pakt kopje thee en kruipt met een deken op de bank te bedenken wat er allemaal nog na te praten valt *.
+1 voor het reanimeren van de kots smiley.. ah toe??
Ja, die kotssmiley lijkt me ook fijn! Ik heb hem al eens nodig gehad...
Mooi beleid, fijn.
*pakt kopje thee en kruipt met een deken op de bank te bedenken wat er allemaal nog na te praten valt *.
+1 voor het reanimeren van de kots smiley.. ah toe??
Ja, die kotssmiley lijkt me ook fijn! Ik heb hem al eens nodig gehad...