Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Keausje schreef op 15 juli 2014 @ 20:28:

Er gebeurt niet veel in dat bantopic maar als jullie blij zijn ben ik het ook Dat klopt Yasmijn en ik zijn net weer van de elektronische enkelband af.
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 juli 2014 @ 21:03:

[...]

Ouwe taart.
Geen bijzonderheden
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 juli 2014 @ 21:14:

[...]

Dat klopt Yasmijn en ik zijn net weer van de elektronische enkelband af.Free at last!
Geen bijzonderheden
quote:

topdropje, 68 seconden geleden

Dus eigenlijk hè, eigenlijk heur je er niet bij als je géén ban aan je broek hebt gehad.

Maar nouhouhou....hoe kom ik nou ooit bij het groepje? In het modtopic roepen dat het beleid ruk is?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:topdropje schreef op 15 juli 2014 @ 21:13:

Dus eigenlijk hè, eigenlijk heur je er niet bij als je géén ban aan je broek hebt gehad.

Maar nouhouhou....hoe kom ik nou ooit bij het groepje? schrijf een motivatiebrief van 3 kantjes aan Yasmijn@HetGroepje.nl

Maar nouhouhou....hoe kom ik nou ooit bij het groepje? Dat weet niemand.
Geen bijzonderheden
quote:himalaya schreef op 15 juli 2014 @ 21:14:

In het modtopic roepen dat het beleid ruk is?

probeer eens?

Ik zit nog in mijn proeftijd dus ik kan niks
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 juli 2014 @ 21:15:

[...]

schrijf een motivatiebrief van 3 kantjes aan Yasmijn@HetGroepje.nlGraag in cc naar Meds@crashdieet.nl
Geen bijzonderheden
Ik kreeg een ban voor de combinatie van de met Arrrrrr erbij. Of was het Arrrr en

Het was in elk geval in het modtopic.
Nou de zoekfunctie nog en het is echt weer als vanouds.

Maar nouhouhou....hoe kom ik nou ooit bij het groepje? Je zou het kunnen proberen met dubbelnikken. Hoewel dat meestal alleen maar een ban oplevert voor de nepnick, is mijn ervaring. Maar goed, een ban is een ban natuurlijk, zo moeilijk doen we niet hoor.
Sjemig. Hoeveel bannen zijn hier uitgedeeld zonder dat er iemand wat van af wist of voor 'vergrijpen" waarvan je niet eens wist dat het een "vergrijp" was?

Maar nu:

Alles sal reg kom!
Geen bijzonderheden
De raarste ban die ik ooit heb gekregen was omdat ik een konijn complimenteerde met een gekozen outfit.
quote:StoraHuntur schreef op 15 juli 2014 @ 21:19:

De raarste ban die ik ooit heb gekregen was omdat ik een konijn complimenteerde met een gekozen outfit.

Das raar ja

Maar ik wed dat het nu beter zal gaan.
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 15 juli 2014 @ 21:14:

[...]

Sorry hoor, als ik je gekwetst heb. Ik probeer alleen maar een rel op te starten.
Ik dacht dat dit over het WK ging!
quote:NYC schreef op 15 juli 2014 @ 21:31:

Ik dacht dat dit over het WK ging!

Brasilien, wir gehen weiter!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:yasmijn schreef op 15 juli 2014 @ 21:16:

[...]

Graag in cc naar Meds@crashdieet.nldeze account is alleen voor MedsDieetGroepje, nadat mensen lid zijn geworden kunnen ze me mailen (300 euro per maand)
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 juli 2014 @ 21:36:

[...]

deze account is alleen voor MedsDieetGroepje, nadat mensen lid zijn geworden kunnen ze me mailen (300 euro per maand)Jij verkoopt je zelf slecht. 300 per maand, ben je gek geworden?!
Geen bijzonderheden
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 juli 2014 @ 21:22:

[...]

Sorry hoor, als ik je gekwetst heb. Ik probeer alleen maar een rel op te starten.Raar he, dat mag je enigszins rellen en dan lukt het niet om te rellen
Geen bijzonderheden
quote:himalaya schreef op 15 juli 2014 @ 21:14:quote:

topdropje, 68 seconden geleden

Maar nouhouhou....hoe kom ik nou ooit bij het groepje? In het modtopic roepen dat het beleid ruk is? lol

Maar nouhouhou....hoe kom ik nou ooit bij het groepje? Daar moet je minstens een groepsban voor krijgen. Een soort gangbang, maar dan anders.
quote:NYC schreef op 15 juli 2014 @ 21:31:

Ik dacht dat dit over het WK ging! Ook gezellig hoor!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:loquase schreef op 15 juli 2014 @ 21:47:

[...]

Daar moet je minstens een groepsban voor krijgen. Een soort gangbang, maar dan anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven