Napraattopic
dinsdag 15 juli 2014 om 12:30
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 15 juli 2014 om 21:14

dinsdag 15 juli 2014 om 21:15
quote:topdropje schreef op 15 juli 2014 @ 21:13:
Dus eigenlijk hè, eigenlijk heur je er niet bij als je géén ban aan je broek hebt gehad.
Maar nouhouhou....hoe kom ik nou ooit bij het groepje? schrijf een motivatiebrief van 3 kantjes aan Yasmijn@HetGroepje.nl
Dus eigenlijk hè, eigenlijk heur je er niet bij als je géén ban aan je broek hebt gehad.
Maar nouhouhou....hoe kom ik nou ooit bij het groepje? schrijf een motivatiebrief van 3 kantjes aan Yasmijn@HetGroepje.nl

dinsdag 15 juli 2014 om 21:16
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 juli 2014 @ 21:15:
[...]
schrijf een motivatiebrief van 3 kantjes aan Yasmijn@HetGroepje.nlGraag in cc naar Meds@crashdieet.nl
[...]
schrijf een motivatiebrief van 3 kantjes aan Yasmijn@HetGroepje.nlGraag in cc naar Meds@crashdieet.nl
Geen bijzonderheden

dinsdag 15 juli 2014 om 21:18
quote:topdropje schreef op 15 juli 2014 @ 21:13:
Maar nouhouhou....hoe kom ik nou ooit bij het groepje? Je zou het kunnen proberen met dubbelnikken. Hoewel dat meestal alleen maar een ban oplevert voor de nepnick, is mijn ervaring. Maar goed, een ban is een ban natuurlijk, zo moeilijk doen we niet hoor.
Maar nouhouhou....hoe kom ik nou ooit bij het groepje? Je zou het kunnen proberen met dubbelnikken. Hoewel dat meestal alleen maar een ban oplevert voor de nepnick, is mijn ervaring. Maar goed, een ban is een ban natuurlijk, zo moeilijk doen we niet hoor.

dinsdag 15 juli 2014 om 21:35

dinsdag 15 juli 2014 om 21:36
quote:yasmijn schreef op 15 juli 2014 @ 21:16:
[...]
Graag in cc naar Meds@crashdieet.nldeze account is alleen voor MedsDieetGroepje, nadat mensen lid zijn geworden kunnen ze me mailen (300 euro per maand)
[...]
Graag in cc naar Meds@crashdieet.nldeze account is alleen voor MedsDieetGroepje, nadat mensen lid zijn geworden kunnen ze me mailen (300 euro per maand)
dinsdag 15 juli 2014 om 21:40

dinsdag 15 juli 2014 om 21:41
dinsdag 15 juli 2014 om 21:47