NB'ers deel 6!

19-07-2010 01:34 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cacabauter zijn we inmiddels al lang vergeten en gaan fijn verder met nachtbraken!

Iedereen is welkom en veel mag.

Als het maar gezellig is
Ja, dat is inderdaad niet lang. Ga je nog meer houden of al gedaan of gewoon pech dit jaar? Of een combinatie?
quote:EarthlyMatters schreef op 19 juli 2010 @ 21:17:

Ja, dat is inderdaad niet lang. Ga je nog meer houden of al gedaan of gewoon pech dit jaar? Of een combinatie? Combinatie. Ik heb nog wel plannen om vrij te nemen in september maar weet nog niet wat ik dan ga doen. Ik zou naar Italië gaan met mijn ex, voordat het ex werd
Ben ik weer... was op de bank in slaap gevallen.. had even een post culinaire depressie..
Haaaaaaaaaiiiiiiiiiiiii Boogje
Oké, vrij nemen zit er nog wel in dus. Vervelend van je vakantie naar Italië. Was het al geboekt?
Hey boogje! Iets niet goed gegaan of gewoon teveel gegeten?
Hey Naomii en EM
Nee, er was niets geboekt EM en ik heb zelf de stekker uit de relatie getrokken dus ik mag niet zeuren
Naomii:.. is ex nog niet zo lang ex dan?

EM:.. te veel gegeten, te warm vandaag en te weinig slaap gehad door een lang nachtelijk telefoongesprek..:)
Em:.. hoe lang ben jij eigenlijk single?
Oké, niet zeuren dan

Opzich jammer, wilde me net aanmelden voor een meereisje!
3 weekjes Boog.

Vertel?!?! Welke dame is zo leuk dat je je laat verleiden tot lange, nachtelijke telefoongesprekken?
Hahahaha. Skinny dippen met boogje, stappen met Lovestar en op vakantie met EM ..... ik kan me hier volop vermaken geloof ik
3 weken is nog wel heeeeeeeeel recent... dan snap ik wel dat je nu flink de bloemen aan het buitenzetten bent .. daar moet je eerst even van profiteren .. lange relatie?

(een forumster die niet nader genoemd wenst te worden ;))
stappen in Utrecht is overigens heeel gezellig.. zeker met al die terrasjes en dit weer.. heerlijk..
Ik houd het niet bij, boogje. Maar denk bijna 2 maanden nu.
quote:boogje schreef op 19 juli 2010 @ 21:32:

3 weken is nog wel heeeeeeeeel recent... dan snap ik wel dat je nu flink de bloemen aan het buitenzetten bent .. daar moet je eerst even van profiteren .. lange relatie?

(een forumster die niet nader genoemd wenst te worden ;))

Jij snapt het . En nee, de relatie heeft niet heel lang geduurd, iets langer dan een jaar .... maar als je onder mijn loepje loert dan begrijp je nog meer van mijn gedrevenheid om de bloemetjes buiten te zetten

Have fun met je forumscharrel
quote:boogje schreef op 19 juli 2010 @ 21:33:

stappen in Utrecht is overigens heeel gezellig.. zeker met al die terrasjes en dit weer.. heerlijk..Ga je ook mee?
Nao:.. ik heb nog niet echt onder je loepje geloerd.. maar zal me zometeen eens in je forum history verdiepen .. maar jij zwerft hier ook al lang rond, of niet?.. net zo lang als ik?

EM:.. 2 maanden is ook nog vrij kort.. ik dacht dat je al langer single was eigenlijk.. daarvoor lang een relatie gehad?
Hallo
met jou en LS mee?... lijkt me oergezellig ..
Hey Sunbeam!..:cheer:
Relatie, van een paar jaar, was al op z'n eind. Ik heb "normaal" alleen maar lange relaties. Voel me er niet vreemd onder nu; heb het zelf uitgemaakt.

Wel leuk dat je hier iemand ontmoet hebt.
Hey Zon

Hoe is het?
Hoi zon!!

Boogje, ik zwerf hier al een paar jaar rond maar heb het heel lang bij voornamelijk meelezen gehouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven