NB'ers deel 6!

19-07-2010 01:34 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cacabauter zijn we inmiddels al lang vergeten en gaan fijn verder met nachtbraken!

Iedereen is welkom en veel mag.

Als het maar gezellig is
quote:boogje schreef op 19 juli 2010 @ 21:39:

met jou en LS mee?... lijkt me oergezellig ..Als LS ook voor is dan klinkt t als een date
quote:Naomii schreef op 19 juli 2010 @ 21:41:

Boogje, ik zwerf hier al een paar jaar rond maar heb het heel lang bij voornamelijk meelezen gehouden.

Je hebt wel een oude vertrouwde naam in ieder geval

Ga je vaker uit in Utrecht?
Hoi E.M. Gaat lekker. Met jou?
Hee EM, prettig dat je er goed mee om gaat. Ook als het je eigen beslissing is kan t flink pijn doen. En als je samenwoont dan heb je sowieso een hoop gedoe. Jij ook veel plezier met die bloempjes buiten zetten
Nee, meestal in Haarlem of Amsterdam. Te weinig vrienden hier in de buurt dus dan maar een stukje rijden. Wel tijdens mijn vorige date periode aardig wat van de stad leren kennen
Met mij ook goed, Zon.

Heb je genoten van je vrije dag? (heb je toch?)
quote:zonnestraaltje71 schreef op 19 juli 2010 @ 19:19:

Moonlight, ik bedoel de meet van vorig jaar

Oh, dat was niet september, dat was november!

Ja, toen was ik er. Maar weet heel eerlijkgezegd niet meer dat ik jou daar gezien heb...
quote:Moonlight82 schreef op 19 juli 2010 @ 21:47:

Ja, toen was ik er. Maar weet heel eerlijkgezegd niet meer dat ik jou daar gezien heb...Heb je ook niet, want toen zat ze samen met Noa van onder een tafel te loeren..
quote:EarthlyMatters schreef op 19 juli 2010 @ 21:47:

Met mij ook goed, Zon.

Heb je genoten van je vrije dag? (heb je toch?)

Ja, was heerlijk! En weet je...ik heb er nog tig te gaan

Ga jij eigenlijk nog op vakantie?
quote:Naomii schreef op 19 juli 2010 @ 21:46:

Nee, meestal in Haarlem of Amsterdam. Te weinig vrienden hier in de buurt dus dan maar een stukje rijden. Wel tijdens mijn vorige date periode aardig wat van de stad leren kennen Jij hebt ook het probleem dat de meeste van je vriendinnen gesettled zijn en dus niet meer willen gaan stappen?
quote:Moonlight82 schreef op 19 juli 2010 @ 21:47:

[...]

Oh, dat was niet september, dat was november!

Ja, toen was ik er. Maar weet heel eerlijkgezegd niet meer dat ik jou daar gezien heb...Nee, kan ik me voorstellen. Jij viel mij wel op omdat je een knapperd bent en heb ik het nou ook goed dat je heel veel bent afgevallen?
Het deed pijn toen het nog niet op zijn einde was. Tegen het einde had ik er geen tot weinig gevoel meer bij.

Had je nu samengewoond dan?
quote:boogje schreef op 19 juli 2010 @ 21:48:

[...]

Heb je ook niet, want toen zat ze samen met Noa van onder een tafel te loeren.. Haha...onder de tafel waar jij zat
quote:boogje schreef op 19 juli 2010 @ 21:48:

[...]

Heb je ook niet, want toen zat ze samen met Noa van onder een tafel te loeren.. Maar ik heb Noa wel gezien! Dan klopt er iets niet.
quote:Naomii schreef op 19 juli 2010 @ 21:46:

Nee, meestal in Haarlem of Amsterdam. Te weinig vrienden hier in de buurt dus dan maar een stukje rijden. Wel tijdens mijn vorige date periode aardig wat van de stad leren kennen Dus je gaat ook mee meeten binnenkort?
quote:zonnestraaltje71 schreef op 19 juli 2010 @ 21:50:

[...]

Nee, kan ik me voorstellen. Jij viel mij wel op omdat je een knapperd bent en heb ik het nou ook goed dat je heel veel bent afgevallen?Ik volg jullie niet. Zijn jullie nu echt naar een meet geweest? En hoe herken je elkaar dan?
quote:EarthlyMatters schreef op 19 juli 2010 @ 21:40:

Wel leuk dat je hier iemand ontmoet hebt.Nou nee dan vat je het verkeerd op, is een goede vriendin van me..
quote:Moonlight82 schreef op 19 juli 2010 @ 21:51:

[...]

Maar ik heb Noa wel gezien! Dan klopt er iets niet.Ach, geeft niet...ik val niet echt op (en probeer ook nooit op te vallen)
quote:EarthlyMatters schreef op 19 juli 2010 @ 21:52:

[...]

Ik volg jullie niet. Zijn jullie nu echt naar een meet geweest? En hoe herken je elkaar dan?Vorig jaar was er een Viva-meet. We hadden plakkertjes op met onze forumnamen.
quote:zonnestraaltje71 schreef op 19 juli 2010 @ 21:53:

[...]

Vorig jaar was er een Viva-meet. We hadden plakkertjes op met onze forumnamen.Eng
quote:EarthlyMatters schreef op 19 juli 2010 @ 21:52:

Ik volg jullie niet. Zijn jullie nu echt naar een meet geweest? En hoe herken je elkaar dan?handgeschreven naamkaartjes.. en handen en voeten werk.. .. de meesten zien er namelijk totaal anders uit dan je je op het forum voorgesteld had.. .. behalve moon natuurlijk want da's inderdaad een knapperd..
Moon, ben je naast een knappert ook nog gezellig?
quote:EarthlyMatters schreef op 19 juli 2010 @ 21:54:

[...]

Eng Het was doodeng!
Er waren bij die meet maar een paar mannen in een groep van zo'n 50 vrouwen.. de meesten bleven van een veilige afstand loeren en durfden niet eens hallo te komen zeggen .. maar was toch wel leuk..
quote:zonnestraaltje71 schreef op 19 juli 2010 @ 21:56:

[...]

Het was doodeng!Had je wel afgesproken met anderen elkaar op te zoeken daar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven