NB'ers deel 6!

19-07-2010 01:34 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cacabauter zijn we inmiddels al lang vergeten en gaan fijn verder met nachtbraken!

Iedereen is welkom en veel mag.

Als het maar gezellig is
Toen ik binnen kwam wandelen voelde het even als zo'n Western .. waar de vreemdeling een saloon binnen komt wandelen.. alle hoofden richting deur draaiden en de muziek stopt met spelen..
@EM, met de laatste ex heb ik niet samengewoond. Met die daarvoor wel, dus ik weet wel een beetje hoe t is.

@Boogje, het aantal gesettelden valt wel redelijk mee. Ik ben vooral te veel verhuisd door het hele land heen en pas een paar jaar geleden naar omgeving Utrecht verhuisd.

@Zon, lijkt me eigenlijk wel gezellig om mee te gaan meeten Ondanks dat ik hier pas net binnen ben komen vallen
quote:EarthlyMatters schreef op 19 juli 2010 @ 21:57:

[...]

Had je wel afgesproken met anderen elkaar op te zoeken daar?Ik had Noa al eens gezien en we hadden met een paar meiden afgesproken samen te reizen. Ik was eigenlijk net aktief op het forum, dus kon eigenlijk niemand.
quote:boogje schreef op 19 juli 2010 @ 21:57:

Toen ik binnen kwam wandelen voelde het even als zo'n Western .. waar de vreemdeling een saloon binnen komt wandelen.. alle hoofden richting deur draaiden en de muziek stopt met spelen..

Overdrijven is ook een vak.

Wat wel waar is, is dat je omringt werd door vrouwen...
quote:boogje schreef op 19 juli 2010 @ 21:52:

[...]

Nou nee dan vat je het verkeerd op, is een goede vriendin van me..Kijk, en zo hebben we (nou ja, ik) alsnog de info die we wilden hebben .... Hoezo nieuwsgierig?
quote:Naomii schreef op 19 juli 2010 @ 21:58:

@Zon, lijkt me eigenlijk wel gezellig om mee te gaan meeten Ondanks dat ik hier pas net binnen ben komen vallenOh ja...misschien moet je dan wel eerst door de selectiecommissie
quote:zonnestraaltje71 schreef op 19 juli 2010 @ 21:59:

[...]

Ik had Noa al eens gezien en we hadden met een paar meiden afgesproken samen te reizen. Ik was eigenlijk net aktief op het forum, dus kon eigenlijk niemand.Oh, dat is leuk. En ik maar denken dat Noa en jij elkaar alleen vanuit dit topic kennen ...
50 lijkt me toch iets te massaal om het nog leuk te hebben.

Ik heb in het verleden een keer een meeting gehad die voortkwam uit het vrouwonline forum (of hoe het ook heette) met zo'n 20 vrouwen en dat was nog wel te doen. Als het groter wordt ontkom je volgens mij niet aan versplintering in kleinere groepjes
Ik heb nooit samengewoond ... zoek nog een gewillig slachtoffer.
quote:zonnestraaltje71 schreef op 19 juli 2010 @ 22:01:

[...]

Oh ja...misschien moet je dan wel eerst door de selectiecommissieStel jij de commissie samen? Ik hoor wel wanneer ik welk kunstje moet vertonen
quote:Naomii schreef op 19 juli 2010 @ 22:00:

Kijk, en zo hebben we (nou ja, ik) alsnog de info die we wilden hebben
quote:Naomii schreef op 19 juli 2010 @ 22:00:

[...]

Kijk, en zo hebben we (nou ja, ik) alsnog de info die we wilden hebben .... Hoezo nieuwsgierig?
quote:EarthlyMatters schreef op 19 juli 2010 @ 22:05:

Ik heb nooit samengewoond ... zoek nog een gewillig slachtoffer. Ik al twee keer en ik ben niet zo gewillig meer (qua samenwonen)
quote:boogje schreef op 19 juli 2010 @ 21:54:

[...]

handgeschreven naamkaartjes.. en handen en voeten werk.. .. de meesten zien er namelijk totaal anders uit dan je je op het forum voorgesteld had.. .. behalve moon natuurlijk want da's inderdaad een knapperd..

Haha, ik had mijn nichtje gestuurd, hebben jullie het niet door gehad?

Wilde dat zij de boel even zou verkennen. En vertellen of ik niet de enige zou zijn met 200 kilo, rode stekeltjes, een lichaam vol tattoos en een ring door de neus.

Maar ze zegt van wel...

Ben nu een metamorfose aan het overwegen. Dan durf ik volgende meet misschien zelf.

(word een beetje verlegen hier )
quote:EarthlyMatters schreef op 19 juli 2010 @ 21:55:

Moon, ben je naast een knappert ook nog gezellig? Jullie leggen de lat wel hoog hoor! Ben net depressief geweest, niet te veel verwachten he...
quote:Naomii schreef op 19 juli 2010 @ 22:07:

Ik al twee keer en ik ben niet zo gewillig meer (qua samenwonen)Na m'n laatste relatie van 3 jaar met kids (nu ongeveer een half jaartje uit) ben ik waarschijnlijk ook wat voorzichtiger geworden.. maar eerlijk is eerlijk.. het is wel gezellig..
quote:Moonlight82 schreef op 19 juli 2010 @ 22:10:

[...]

Jullie leggen de lat wel hoog hoor! Ben net depressief geweest, niet te veel verwachten he... Geeft niet, Moon. Wij zijn ook allemaal weleens depressief geweest Goede topic hier voor jou dan!
ik word van dit forum ook regelmatig depressief hoor..
quote:Naomii schreef op 19 juli 2010 @ 21:58:

@Ik ben vooral te veel verhuisd door het hele land heen en pas een paar jaar geleden naar omgeving Utrecht verhuisd.

Dat ken ik...

Dan wil ik aan de ene kant de leuke mensen blijven zien (die zelf ook weer verhuisd zijn en nu werkelijk overal in NL wonen), aan de andere kant wil ik vrienden in de buurt hebben. Lastig.
Nou dan kan ik jullie allemaal Bupropion aanraden. Helpt ook nog eens bij het stoppen met roken!

(nee ik heb geen aandelen)
Hey.. Karate Kid III begint..
Balen Boogje, en inderdaad je maakt soms dingen mee waardoor je een stuk voorzichtiger wordt.

Ik hoop stiekem een beetje dat ik ooit zo verliefd wordt dat ik al mijn bezwaren wegwuif en weer vol enthousiasme in het diepe spring. Want gezellig is het zeker wel (zolang het goed gaat in de relatie)
Moon, blij te horen dat je je weer beter voelt!!
quote:Naomii schreef op 19 juli 2010 @ 22:16:

Ik hoop stiekem een beetje dat ik ooit zo verliefd wordt dat ik al mijn bezwaren wegwuif en weer vol enthousiasme in het diepe spring.Kwestie van open blijven en de andere sekse blijven vertrouwen... ook al zijn het allemaal rukkers!..
quote:boogje schreef op 19 juli 2010 @ 22:18:

[...]

Kwestie van open blijven en de andere sekse blijven vertrouwen... ook al zijn het allemaal rukkers!..

Ik heb toch echt liever neukers dan rukkers hoor!

En er is niets mis met mijn vertrouwen in mannen, hooguit met het vertrouwen in mijn eigen smaak qua mannen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven