NB'ers deel 6!

19-07-2010 01:34 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cacabauter zijn we inmiddels al lang vergeten en gaan fijn verder met nachtbraken!

Iedereen is welkom en veel mag.

Als het maar gezellig is
Even een soepje hoor, had nog geen avondeten gehad.
Cum non tum age
Hey Zwupje!! Alles goed "oversea"?
Jammer Nootje! Ga je wel missen dan hoor.
Noa, waarom doe je dat toch zo ..
Zwup, staat de wind goed dat het inet het weer doet?
Cum non tum age
Dag Note, het ga je goed! En bedenken mag altijd, graag zelfs
Hoe EM?
Cum non tum age
quote:Notebook schreef op 21 juli 2010 @ 23:52:

Lieverds, het was gezellig. Heel gezellig. Maar ik ben er inmiddels ook achter dat dit niets voor me is. Het is mij te ondoorzichtig, er gebeurt heel veel achter de schermen. Dat is geweldig voor diegenen die het klappen van de zweep kennen, maar daar ben ik te onervaren in en het maakt mij niet blij.

Dus.... go wild, kick ass and have fun.

Dit mag en kan niet hoor!!!

Ik was heel toevallig het afscheidstopic aan het lezen en nu dit
quote:Lovestar schreef op 21 juli 2010 @ 23:40:

[...]

Moon!!!!!!!!!!!!

Welkom bij het meubilair

Altijd fijn om een meubelstuk te zijn...
zo vergeten te eten steeds
Yup, alles prima hier

Hoe is het met jou?

Liedje voor Nootje...
Ja t is weer raak in het afscheidstopic.
Nog een voorkeur voor een specifiek stuk, Moon?
Mensen ik ga slapen. Ik trek het nachtbraken niet vannacht .... have fun en welterusten straks
Ik weet het niet Noa....het is nog steeds niet optimaal, maar al beter dan vandaag overdag. Het is echt niet te doen met een verbinding die er zo vaak uit knalt

Ik zag het ook op het afscheidstopic. Wat een naar gedoe. Viva is soms maar raar
quote:Moonlight82 schreef op 22 juli 2010 @ 00:00:

Ja t is weer raak in het afscheidstopic.Is ook een lullige streek van Sanoma.. maar wel een goeie response van Five vind ik.. zij heeft er verder ook weinig over te zeggen of mee te maken.. heb MV al een smsje gestuurd met een knuffel.. zou het jammer vinden als ze hier vertrekt.. Sta al sinds eeuwen ingeschreven voor haar sushi workshop, maar dat wil maar niet van de grond komen..
Slaap lekker Naomii!
quote:EarthlyMatters schreef op 22 juli 2010 @ 00:00:

Nog een voorkeur voor een specifiek stuk, Moon? Bijzettafeltje. Das altijd handig toch?
Ik hoop dat er nog iets te redden is, tussen Viva en MV. Ze hoort hier gewoon.

Kon ook aan haar 'afscheidspost' merken dat ze heel verdrietig is. Zij kan ons niet missen en wij haar niet!
Boogje!!

En slaap lekker en droom fijn Naomii
quote:Notebook schreef op 21 juli 2010 @ 23:52:

Dus.... go wild, kick ass and have fun. Nootje.. zou het ontzettend jammer vinden als je hier niet meer komt posten.. snap ook niet zo goed waarom je nu eigenlijk weggaat?.. wat gebeurt er allemaal achter de schermen en in hoeverre is dat storend voor het schrijven op het forum?.. Dat je het niet kunt overzien?.. Geen controle over wat er allemaal gebeurt?
Jaa lekker sushi Boog.
Cum non tum age
quote:Moonlight82 schreef op 22 juli 2010 @ 00:04:

Ik hoop dat er nog iets te redden is, tussen Viva en MV. Ze hoort hier gewoon.

Kon ook aan haar 'afscheidspost' merken dat ze heel verdrietig is. Zij kan ons niet missen en wij haar niet!Weet niet of je haar kookkunsten wel eens actief gevolgd hebt, maar zij maakt echt meesterwerkjes hoor.. dat zijn geen flauwe recepten die ze maakt.. Snap niet waarom ze die blog niet gekregen heeft...
Ik snap t ook niet, MV had het moeten zijn. Daar was iedereen dan blij mee geweest.
Cum non tum age
Wat ik begreep is MV wel voor de blog gevraagd. Maar was het niet mogelijk dat Viva de onkosten zou vergoeden. Voor MV was niet mogelijk om t allemaal uit eigen zak te betalen.

(belachelijk natuurlijk dat dat zou moeten)

(Ik weet niet of het mag wat ik nu doe, maar dit is informatie van het afscheidstopic, uit een post van Poezewoes)

Ik zit nu net die etenspijler te bekijken met die index... alleen dat vind ik al super. Dat iemand de moeite neemt om het zo in te delen.

Verder heeft iedereen het over specials met foto's maar die kan ik niet vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven