NB'ers deel 6!

19-07-2010 01:34 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cacabauter zijn we inmiddels al lang vergeten en gaan fijn verder met nachtbraken!

Iedereen is welkom en veel mag.

Als het maar gezellig is
Noa, welk gedeelte van zaterdag? Voor twaalf uur of na twaalf uur?

En hoe zagen ze dat aan je?

Ik zat vanmiddag/vanavond nog een vriendin te vertellen dat ik zo'n leuke avond heb gehad.
Ik vind het echt een KUTSTREEK

Zo, dat is eruit!
Hoi hoe is het met Note??

Nachtbrakertjessss!!!
Note has left the building...
quote:zonnestraaltje71 schreef op 22 juli 2010 @ 00:39:

Noa, welk gedeelte van zaterdag? Voor twaalf uur of na twaalf uur?

En hoe zagen ze dat aan je?

Ik zat vanmiddag/vanavond nog een vriendin te vertellen dat ik zo'n leuke avond heb gehad.Na 12 uur natuurlijk, wat dacht jij dan. Ik denk dat ik een soort van glow had, iedereen was ook heel aardig tegen me vandaag.
Cum non tum age
ja, waar is note nu?.. ben toch wel benieuwd waarom ze nu eigenlijk is weggegaan van het forum..
Moonlight met het mooie haar, hoe is het eigenlijk met jou?
Cum non tum age
quote:boogje schreef op 22 juli 2010 @ 00:27:

[...]

Mooi he.. die maakt er echt veel werk van.. da's niet het opsommen van bestaande recepten, maar die is echt aan het experimenteren met eten en maakt er inderdaad een kunstwerkje van.. en mooie foto's ook inderdaad..Vervelend hoor voor MV. Ik vind het eigenlijk onbegrijpelijk dat daar geen onkostenvergoeding voor geregeld kan worden. Het forum staat stijf van de reclame...
quote:zonnestraaltje71 schreef op 22 juli 2010 @ 00:37:

Boog... Net een film met allemaal (prachtige) blote vrouwen in een supermarkt.Canvas heeft wel vaker een beetje artistiekerige films... nou zeg.. ben ik hier op het forum bezig, mis ik alle blote vrouwen weer.. :(
quote:Moonlight82 schreef op 22 juli 2010 @ 00:43:

Note has left the building...for good? Las gisteren dat het om een 24uurs ban ging...
Nootje ook al weg? Jammer! Ik vind Nootje leuk en lief en moet altijd erg om haar lachen.

Nootje come back pls???
Nee ze heeft om 23.52 nog gepost op dit topic dat ze er klaar mee is.
Noa met je mooie ogen... met mij gaat redelijk. Paar weken geleden ging het kut en nu gaat het redelijk.... dus ik ben blij.

t Is alleen rot dat ik avond aan avond niet kan slapen. Gelukkig heb ik jullie gevonden

En met jou dan? Wat heb ik gemist over zaterdag?
Moon, ik las dat je nieuwe medicatie had. Slaat dus eindelijk aan?
Cum non tum age
1x was genoeg.
Cum non tum age
quote:Notebook schreef op 21 juli 2010 @ 23:52:

Lieverds, het was gezellig. Heel gezellig. Maar ik ben er inmiddels ook achter dat dit niets voor me is. Het is mij te ondoorzichtig, er gebeurt heel veel achter de schermen. Dat is geweldig voor diegenen die het klappen van de zweep kennen, maar daar ben ik te onervaren in en het maakt mij niet blij.

Dus.... go wild, kick ass and have fun. Dit komt als een verrassing .... take care lieve Note
Zien jullie Note nog wel bij de meet?
quote:noa schreef op 22 juli 2010 @ 00:50:

Moon, ik las dat je nieuwe medicatie had. Slaat dus eindelijk aan?

Ja sloeg vrijwel meteen aan. Dat kan met dit spul, volgens de arts.

Ben er wel blij mee.
Fijn, alleen dat slapen lukt nog niet dus.
Cum non tum age
Nee dat is al een paar nachten niet zo geweldig.

Maar ben nu wel moe.... ik ga mijn bed weer opzoeken. Kijken of t lukt

Welterusten!
Ik was vandaag nog in het ziekenhuis. Ik krijg over een maand of 2 (weer) een kijkoperatie aan mijn knie... En nu ben ik bang!
Slaap lekker Moon!

Noa, jij hebt toch altijd een glow?
quote:Moonlight82 schreef op 22 juli 2010 @ 00:54:

Ja sloeg vrijwel meteen aan. Dat kan met dit spul, volgens de arts.Ben blij voor je dat deze medicatie aanslaat.. is in ieder geval beter spul dan die andere rommel die je zou krijgen, want daar had ik zo m'n twijfels bij!..
quote:Moonlight82 schreef op 22 juli 2010 @ 00:48:

Noa met je mooie ogen...Noa.. heb je echt zo'n mooie ogen?..
Ja ik ook.

Nou nog even kijken of dat slapen weer gaat lukken en dan is het helemaal voor elkaar.

Kan ik wel minder forummen s nachts, das wel weer jammer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven