NB'ers deel 6!
zaterdag 24 juli 2010 om 12:47
Hahaha, (nog) geen hele wilde plannen hoor. Al bestaat de kans dat ik vanavond weer uit ben .... Ik probeer met enige regelmaat zo'n tutdagje te doen, gewoon omdat het lekker is.
Schoonmaken om 23:30 uur Toch niet stofzuigen, hoop ik. Zullen de buren blij mee zijn!
Horrorfilms? Ken weinig vrouwen die dat leuk vinden
Schoonmaken om 23:30 uur Toch niet stofzuigen, hoop ik. Zullen de buren blij mee zijn!
Horrorfilms? Ken weinig vrouwen die dat leuk vinden
zaterdag 24 juli 2010 om 12:52
zaterdag 24 juli 2010 om 13:22
Hahaha die samenvatting!
Was het voorval met buuf alweer bijna vergeten.
Wat het slapen betreft: ik heb geconstateerd dat ik rustiger word ik mijn kop als ik niet te veel (en vooral niet te lang) op het forum zit s avonds. Gisteravond heb ik Hollands Got Talent gekeken (vond het leuk!), geforumd maar niet te lang, en toen Mart Smeets gekeken.
Vooral dat laatste werkt wel rustgevend (of slaapverwekkend)
Dus misschien moet ik me afmelden als nachtbraker en gezellig naar Mart Smeets gaan kijken voortaan
Goedemiddag trouwens!
13.22
Was het voorval met buuf alweer bijna vergeten.
Wat het slapen betreft: ik heb geconstateerd dat ik rustiger word ik mijn kop als ik niet te veel (en vooral niet te lang) op het forum zit s avonds. Gisteravond heb ik Hollands Got Talent gekeken (vond het leuk!), geforumd maar niet te lang, en toen Mart Smeets gekeken.
Vooral dat laatste werkt wel rustgevend (of slaapverwekkend)
Dus misschien moet ik me afmelden als nachtbraker en gezellig naar Mart Smeets gaan kijken voortaan
Goedemiddag trouwens!
13.22
zaterdag 24 juli 2010 om 13:26
quote:Lovestar schreef op 24 juli 2010 @ 10:30:
Moon is niet langsgeweest!!!!!!!!!!!!!
Dat betekent dat ze lekker geslapen heeft
Dan wil ik hierbij bedanken:
Mart Smeets, Robert ten Brink, Gordon, Patricia Paay en dinges (die amerikaan van HGT).
Wel lief dat jullie speciaal voor mij wakker zijn gebleven maar ook een beetje onzin hahahahaha
Moon is niet langsgeweest!!!!!!!!!!!!!
Dat betekent dat ze lekker geslapen heeft
Dan wil ik hierbij bedanken:
Mart Smeets, Robert ten Brink, Gordon, Patricia Paay en dinges (die amerikaan van HGT).
Wel lief dat jullie speciaal voor mij wakker zijn gebleven maar ook een beetje onzin hahahahaha
zaterdag 24 juli 2010 om 13:36
zaterdag 24 juli 2010 om 13:47
Blij dat er nog iemand is die het niet handig vindt als mannen a la minute willen afspreken.
Ik had een scharrel die heel regelmatig op zondagmiddag SMSte of ik NU zin had om langs te komen.
Ik wil zoiets gewoon van te voren weten. Anders ben ik op zondagmiddag andere dingen aan het doen.
Maar met plannen had hij weer moeite, dan kwam er regelmatig iets tussen.
Naomii, succes met 'opvoeden', die scharrel
Ik had een scharrel die heel regelmatig op zondagmiddag SMSte of ik NU zin had om langs te komen.
Ik wil zoiets gewoon van te voren weten. Anders ben ik op zondagmiddag andere dingen aan het doen.
Maar met plannen had hij weer moeite, dan kwam er regelmatig iets tussen.
Naomii, succes met 'opvoeden', die scharrel
zaterdag 24 juli 2010 om 13:54
zaterdag 24 juli 2010 om 13:59
Oh Moon, ik heb niet de illusie dat ik de scharrel kan opvoeden hoor. Afspreken met hem is altijd al lastig geweest en inderdaad, met regelmaat een sms dat hij nu toevallig in de buurt is .... Tja, dat komt niet handig uit. Zeker niet wanneer ik aan het tutten ben (Straks zie ik er natuurlijk weer beeldig uit maar de weg ernaar toe ....) en ook nog moet schoonmaken.
Deze bewuste scharrel draait alweer wat jaartjes mee (tussen de ijskastfases in als ik weer even, of wat langer, een (beginnende) relatie had) dus ik had dit weer kunnen verwachten
Deze bewuste scharrel draait alweer wat jaartjes mee (tussen de ijskastfases in als ik weer even, of wat langer, een (beginnende) relatie had) dus ik had dit weer kunnen verwachten
zaterdag 24 juli 2010 om 14:10