NB'ers deel 6!

19-07-2010 01:34 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cacabauter zijn we inmiddels al lang vergeten en gaan fijn verder met nachtbraken!

Iedereen is welkom en veel mag.

Als het maar gezellig is
Ooh Naomii, wat echt helpt is een massage en sauna, schat ik. Verder gewoon doorleven.
ow dat klinkt heerlijk en staat al veel te lang op mijn todo lijstje.

*neemt zich voor om morgen de hele dag in de sauna door te brengen & een massage te boeken*
klinkt goed idd Naomii.

Goed, ben er even vandoor. Tot laters!

If you build it, he will come.
Sauna heb ik met dit weer niet zoveel behoefte aan.

Massage wel!

In ieder geval veel plezier morgen, Naomii!
Wat is het rustig op het forum!

Ik ga maar weer naar buiten.
Ik ben mijn benen maar weer eens aan het epileren, brrrr. Meestal scheer ik ze. Tussendoor kijk en post ik hier, kunnen mijn benen even bijkomen

Zwup meldt zich vanaf een zonovergoten terras

Love, wat een hilarische update

Men keek me een beetje raar aan toen ik heel hard moest lachen.

Naomi, klinkt goed een jonge god. Gewoon van genieten!

Moon, fijn dat je goed geslapen hebt vannacht! Wij willen je best steunen door je bijtijds van het forum te sturen hoor!

Love,noa, succes met boodschappen en schoonmaken!

Wat betreft mijn zwembad: B&B meneer vond het nodig om tegen mij en mijn moeder te gaan liegen. Dus toen is mijn moeder boos geworden. Eerst kon hij 6 euro korting geven op een rekening van 400. Te belachelijk gewoon Uiteindelijk is het 30 geworden. Best stom dus!

Zo....nu ga ik weer verder met in de zon zitten

EM
Heeeeee Zwup

Ow wat lekker, zo'n terrasje

Ik geniet zeker van mijn jonge god. Ik ben gewoon echt te blij Ik zie hem trouwens sowieso over anderhalve week weer. Het is niet echt een date maar de details laat ik ff achterwege vanwege herkenbaarheid.
En wat een l#l van een B&B meneer zeg!! Ik hoop dat je een aantal 'mooie' recenties achter laat op internet!
quote:Moonlight82 schreef op 24 juli 2010 @ 13:35:

Dan Karaty, okay

Die tijd, haha, dat was per ongeluk. Ik schrijf ook in topic 'hoe laat is het'.

Als je boodschappen gaat doen, wil je dan meteen die van mijn oma even meenemen?

Eindelijk weer terug van boodschappen doen

Wat had je oma nodig??

Ja, dat van die tijd....Daar had ik al zo'n vermoeden. Fijn dat je het Nb-topic en je andere topic door elkaar heen haalt
quote:Naomii schreef op 24 juli 2010 @ 13:37:

Love, ik had absoluut niet het vermoeden dat jij een normale vrouw zou zijn +
quote:EarthlyMatters schreef op 24 juli 2010 @ 13:56:

Mooie update, Love!

edit: heb mijn rechtsbijstand al gebeld i.v.m. een schadeclaim voor mijn ondergezeken string.
@Zwup

Update>>

Ben blij dat je andere mensen ook nog een leuke dag bezorgd heb met je hysterische lachkick

Lieverd, 30 euro is nog steeds te min vind ik op een rekening van 300 euro....Zeker als je kijkt hoeveel last je er wel niet van heb. Zeg hallo!!! Je heb een ongevraagde zwembad onder je bed

Je had meer moeten eisen, maar ben je er zelf tevreden mee??

(ikzelf had hem echt door stof laten gaan, zeker als hij begint te liegen tegen je. Tssss, het lef!! )
Tja Love, het duurde mij te lang. Heb de boodschappen zelf al gedaan.

Zwup het klinkt als en miskoop, deze vakantie. Of hoe zeg je dat, misvakantie.

Naomii, als ik het goed begrijp is de jonge god dus niet dezelfde als de scharrel?
Klopt Moon, dat zijn twee verschillende mannen. De jonge god ken ik pas een maand ofzo. Ik heb hem nu 3 keer gezien in de kroeg en de eerste keer had ik mijn vorige relatie nog, toen is er dus niets gebeurt behalve telefoonnummers uitwisselen
Ik ben bijna klaar met mijn thuis spabehandeling ... alleen nog even 20 nagels verzorgen
quote:Moonlight82 schreef op 24 juli 2010 @ 16:09:

Tja Love, het duurde mij te lang. Heb de boodschappen zelf al gedaan.

Ik ben weer teruggegaan naar de supermarkt

Ik was de soepgroenten vergeten
biw

Ik heb ook boodschappen gedaan. Nu alvast koken.

Eerst even relaxen.
Cum non tum age
Deze heb ik gisteren op de radio gehoord. Vind het een mooi nummer.

Dat komt door jou
Cum non tum age
quote:Naomii schreef op 24 juli 2010 @ 17:01:

Klopt Moon, dat zijn twee verschillende mannen. De jonge god ken ik pas een maand ofzo. Ik heb hem nu 3 keer gezien in de kroeg en de eerste keer had ik mijn vorige relatie nog, toen is er dus niets gebeurt behalve telefoonnummers uitwisselen

Nou das netjes op zich

Ging je relatie uit vanwege hem of liep dat toch al op zijn einde?
quote:Moonlight82 schreef op 24 juli 2010 @ 17:11:

[...]

Nou das netjes op zich

Ging je relatie uit vanwege hem of liep dat toch al op zijn einde?Dat liep al heel duidelijk op zijn einde maar dat had ik jonge god niet verteld. Die kreeg ik later nog terug van hem, dat hij zo zijn best deed maar ik compleet onmogelijk te versieren was terwijl ik een paar dagen later wél vrijgezel was. Tot ik hem vroeg wat hij had gewild dat ik had gedaan als het andersom was geweest en hij het bewuste soon-te-be exvriendje was geweest. Toen vond hij het eigenlijk toch wel erg netjes
Waarom quote ik eigenlijk als de posts vlak onder elkaar staan? Het is volgens mij net zo leesbaar zonder
Vind ik ook hoor, dat je zulke dingen wel in de goede volgorde moet doen. Dan wacht ie maar ff.

Over dat quoten, ik heb vaak dat ik reageer op de laatste post en voordat ik m neerzet zitten er alweer 3 reacties tussen... Wat dat betreft is quoten handiger
Wel leuk trouwens dat ie zo hard zijn best deed om jou te versieren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven