NB'ers deel 6!

19-07-2010 01:34 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cacabauter zijn we inmiddels al lang vergeten en gaan fijn verder met nachtbraken!

Iedereen is welkom en veel mag.

Als het maar gezellig is
Ja, dat was wel heel erg leuk Moon. Ook wel frustrerend trouwens want ik had toen nog een sprankje hoop dat t goed zou komen met mijn toenmalige vriend en dan komt er een leuke man langs die me wél volop aandacht geeft. Ik vond het ook wel erg leuk dat hij vroeg of ik een keer met hem uit eten wou en niet of ik mee naar huis ging, zoals de meesten.
Nouja als je al niet in ging op zijn versierpogingen verwachtte hij waarschijnlijk dat je ook niet mee zou gaan naar zijn huis

Wel een eye-opener op zich dat je dan weer weet wat je mist.

Ik heb ook eens gehad dat ik met mijn toenmalige vriend (ja die was er gewoon bij) in een kroegje was en een andere ontzettend leuke kerel naar me toe kwam.

Hij ging niet weg voor ik zijn nummer had gekregen. Ik heb bewust niks met dat nummer gedaan en toen ik veel later wel wilde SMSen (t was nl uit) toen werkte t nummer niet

Baalde toen in die kroeg wel dat ik niet single was.
Hahahahaha, ik heb hem pas verteld dat ik een vriend had nadat hij me mee uit vroeg, dus dat gaat niet op. Toen hadden we al een tijdje leuk zitten kletsen en samen een paar biertjes op.

Herkenbaar Moon en balen!! Ben blij dat mijn toenmalige vriend er NIET bij was
quote:noa schreef op 24 juli 2010 @ 17:09:

Deze heb ik gisteren op de radio gehoord. Vind het een mooi nummer.

Dat komt door jou

Hallo NB'ers.

Mooi liedje Noa.
Ahoy Aubrey!
Hallo EarthlyMatters, hoe gaat het met je?
Hoi Aubrey
Gaat best goed, Aubrey.

Ben wat druk, dus reageer even niet veel hier, maar vermaak me prima. Heerlijke dag vandaag!

Hoe is het met jou?
Fijn dat te horen, Earthly

Ik heb bijna de hele dag geslapen, heb een zomergriepje opgelopen.

Hallo Naomi
OMG:

Doden bij Love Parade
Ik las het net ook Aubrey, vreselijk! Dat paniek in een tunnel zulke gevolgen kan hebben.
Dat is niet best!

Maar een evenement met 1,4 miljoen mensen, hoe kun je dat ooit goed / veilig organiseren???
Hoi lieve brakertjes!
Zo, mijn nagels zijn gelakt.

En mijn pc doet helemaal niets meer Ik heb hem open gehad en voorzichtig schoongemaakt maar daarna deed hij nog niets. Moederbord ruikt enigszins aangebrand dus zal wel doorgepiept zijn :( Binnenkort maar eens kijken waarmee ik m kan vervangen.

Gelukkig heb ik een laptop
Hoi Zon! Hoe gaat het met je?
Hoi zon

Hoe is het nu met je? Heb je je vriendin nog gesproken?
Haai girls...

Nee, vandaag was ik de hele dag weg. Ik heb haar gesmst vandaag en bel haar na het weekend weer. (ze krijgt echt enorm veel telefoon...wil haar niet teveel lastig vallen)

Ik lag vanmiddag opeens op strand! (in mijn ondergoed)

Hoest met jullie?
Ze weet dat jij er voor haar bent.

Was het niet koud aan het strand? Hier staat een enorm frisse wind, die niet uitnodigt tot uitkleden.
Strand, lekker!!

Ik heb uitgeslapen, me hier vermaakt vandaag en heerlijk getut. En ik ben heel druk bezig met huishoudelijk werk uitstellen
Aubrey...lief!

Ik had ook geen strandweer verwacht, maar we zaten eerst op het terras van een strandtent te puffen, toen op m'n jasje op het strand zelf, toen jurkje uit, toen hempje uit en voila; beachnimf alom!

Een heerlijke zaterdag dus Naomii?

Gaan jullie vanavond nog wat ondernemen?
Ja, zon. Ik hou wel van een dagje rust Ik geloof niet dat ik vanavond nog wat ga doen, niets meer gehoord van de vriend waar ik vanmiddag mee aan het smsen was en ik vind het wel prima zo
quote:zonnestraaltje71 schreef op 24 juli 2010 @ 19:54:

Ik had ook geen strandweer verwacht, maar we zaten eerst op het terras van een strandtent te puffen, toen op m'n jasje op het strand zelf, toen jurkje uit, toen hempje uit en voila; beachnimf alom!

Lekker toch!

Ik wil zo even gaan douchen en dan ben ik klaar voor vanavond.

En jij, Zon?
hoiiii
Niet een klein beetje jammer Naomii?...

Klaar voor vanavond hier Aubrey?

Ik ga lekker lezen en hier op het topcic naar de 3000-ste posting tikken!
haai Lies! Hoe gaat het met je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven