NB'ers deel 6!
zaterdag 24 juli 2010 om 17:32
Ja, dat was wel heel erg leuk Moon. Ook wel frustrerend trouwens want ik had toen nog een sprankje hoop dat t goed zou komen met mijn toenmalige vriend en dan komt er een leuke man langs die me wél volop aandacht geeft. Ik vond het ook wel erg leuk dat hij vroeg of ik een keer met hem uit eten wou en niet of ik mee naar huis ging, zoals de meesten.
zaterdag 24 juli 2010 om 17:39
Nouja als je al niet in ging op zijn versierpogingen verwachtte hij waarschijnlijk dat je ook niet mee zou gaan naar zijn huis
Wel een eye-opener op zich dat je dan weer weet wat je mist.
Ik heb ook eens gehad dat ik met mijn toenmalige vriend (ja die was er gewoon bij) in een kroegje was en een andere ontzettend leuke kerel naar me toe kwam.
Hij ging niet weg voor ik zijn nummer had gekregen. Ik heb bewust niks met dat nummer gedaan en toen ik veel later wel wilde SMSen (t was nl uit) toen werkte t nummer niet
Baalde toen in die kroeg wel dat ik niet single was.
Wel een eye-opener op zich dat je dan weer weet wat je mist.
Ik heb ook eens gehad dat ik met mijn toenmalige vriend (ja die was er gewoon bij) in een kroegje was en een andere ontzettend leuke kerel naar me toe kwam.
Hij ging niet weg voor ik zijn nummer had gekregen. Ik heb bewust niks met dat nummer gedaan en toen ik veel later wel wilde SMSen (t was nl uit) toen werkte t nummer niet
Baalde toen in die kroeg wel dat ik niet single was.
zaterdag 24 juli 2010 om 17:52
zaterdag 24 juli 2010 om 19:44
zaterdag 24 juli 2010 om 19:54
zaterdag 24 juli 2010 om 19:59
quote:zonnestraaltje71 schreef op 24 juli 2010 @ 19:54:
Ik had ook geen strandweer verwacht, maar we zaten eerst op het terras van een strandtent te puffen, toen op m'n jasje op het strand zelf, toen jurkje uit, toen hempje uit en voila; beachnimf alom!
Lekker toch!
Ik wil zo even gaan douchen en dan ben ik klaar voor vanavond.
En jij, Zon?
Ik had ook geen strandweer verwacht, maar we zaten eerst op het terras van een strandtent te puffen, toen op m'n jasje op het strand zelf, toen jurkje uit, toen hempje uit en voila; beachnimf alom!
Lekker toch!
Ik wil zo even gaan douchen en dan ben ik klaar voor vanavond.
En jij, Zon?