NB'ers deel 6!

19-07-2010 01:34 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cacabauter zijn we inmiddels al lang vergeten en gaan fijn verder met nachtbraken!

Iedereen is welkom en veel mag.

Als het maar gezellig is
7 jaar. Ik haal de details trouwens weer weg nu.
Dat is te verwaarlozen Naomii, echt waar.
Cum non tum age
quote:noa schreef op 24 juli 2010 @ 10:59:

Dat is te verwaarlozen Naomii, echt waar.

.......... dat vind hij ook!!

Ik heb wel jaren een relatie gehad met een man die 6 jaar ouder was maar andersom, daar heb ik (nog) geen ervaring mee.

Ach, ik ben al helemaal blij dat hij me vreselijk vrolijk weet te krijgen. Recent mijn relatie verbroken vanwege gebrek aan aandacht en seks dus dit werkt zeer therapeutisch
Het schijnt trouwens zo te zijn dat mannen op hun 20e op hun seksuele piek zitten en vrouwen op hun 40e.
Cum non tum age
Op mijn 40e pas? Dus het wordt nog erger??

Dat van die seksuele piek bij mannen dat geloof ik direct. Het was voor mij 13 jaar geleden dat ik zo'n jonge man in bed heb gehad dus ik was het helemaal vergeten
quote:noa schreef op 24 juli 2010 @ 10:13:

Kan iemand mij een update geven over de laatste 2 dagen? Denk dat Love nog slaapt.

Ah, dat is dus wat je gisteren vroeg?

Er valt niet echt een update te geven.... Plus dat ik zelf wel bij ben met lezen Maar vooruit

Vanaf het moment dat je je afgemeld heb op 22-7 om 16.25

Moon heeft een vervelende buurvrouw. Nou ja, buurvrouw....Eigenlijk is het een vriendin van haar ouders dus daardoor niet echt een buurvrouw. Buuf is zo'n energiezuiger, aso en ordinair persoontje. En ik quote Moon: "Wat zijn sommige mensen naar!"

Moon is binnenkort jarig en dan komt de buurvrouw ook....Onuitgenodigd, want ze staat gewoon (altijd) voor de deur. Moon heeft daar geen zin in, uiteraard....

Gepaard bij dit verhaal kwamen er ook een aantal adviezen en tips van opmerkingen van Zwup en Lovestar.

The case of de buuf van Moon.

Zwup heeft een goed verblijf in principe op haar eiland....Ware dat ze fatsoenlijk kon douchen en lekker kan (uit)slapen!! De badkamer is de voornaamste probleem. Die loopt over na max 3 minuten. De badkamer loopt onder en zelfs haar bed loopt onder.... Zwup heeft een ongevraagd zwembad in haar kamer....

Zwup heeft dat aangegeven, maar werd nogal koeltjes en droog weggebonjourd. Zwup blijft ontevreden, maar weet (of beter gezegd, durft niet zo goed) hoe ze gerechtigheid kan eisen. Leuk feitje: Zwup gebruikt de kraakwitte handdoeken van hen om het bruine water op te vangen

The case of Zwup met gedoe accommodatie.

We hebben een nieuweling mogen verwelkomen: Aubrey. Ze viel binnen om 22-7 om 21.34 met haar Art Deco. Nu "hangt"ze al een paar dagen rond.

Ikzelf kwam af en toe door heen tetteren met mijn geklets Ik heb de afgelopen dagen lopen te zwieren op de Tilburgse kermis.Ik heb de longen uit mijn lijf gegild, bakken geld uitgegeven en veel vet gegeten, maar het was LEUK

Ohja, heb ook mijn hertentamen behaald

En niet te vergeten: Liesken vindt mij lief

Over Liesken gesproken...

Liesken hoefde nog maar 1 dag te werken voor: VAKANTIE!!! Ze heeft er zin in!

Daarna werden er een hoop nummers geplaatst door Sp en Aubrey.....En nog meer liedjes......en nog meer liedjes

Moon kon helaas niet meer slapen en meldde zich weer op 23-7 om 03.43 Er was helaas niemand meer om haar op te vangen.

Als reactie hierop heb ik gevraagd of het het wel goed met Moon gaat vanwege de slapeloze nachten....Zwup maakt zich ook een bietje zorgen om Moon.

Maar het gaat goed met Moon en ze trekt het redelijk.

Naomii heeft zich na een leuke stapavond ook weer gemeld en met de vraag of ze nu gaat slapen, vanavond vroeg gaan slapen of dat ze gaat doorhalen

Uiteindelijk is Naomii "even" gaan liggen, maar werd pas na 3 uurtjes wakker

Liesken moest naar haar andere werk, maar had er geen zin in....Ze krijgt wel een andere collega om mee te werken en daar is ze heel erg blij mee Aangezien de vorige collega vrij passief is en achter de feiten aankruipt....Verder wel een lieve collega, maar vreselijk om mee te werken.

Naast het passieve en achter de feiten lopen, heeft de collega ook een bord voor der kop, want ze "ziet" niet de rommel. En die ruimt Liesken weer achter haar kont weer op....

Jij vraagt op 23-7 om 22.30 om een update....Ga ervan uit dat je het nu wel weer gelezen heb, maar vooruit. Ook een update van gisteren

Zonnestraal zit even in een kutdipje Ze heeft net te horen gekregen dat een vriendin die ziek was geweest, dat er weer wat bij haar ontdekt is Zon is daar kapot van.

Ze vroeg een borrel en die krijgt ze ook!!

Tussendoor heeft Naomii nog verteld over haar leuke stapavond/nacht..... Het was erg "gezellig" geweest met een zekere ene

Liesken is ook een wodkamaagd (samen met EM). Dit zorgt voor de afspraak dat Liesken en EM aan de wodka gaan met de karaoke-avond

EM verschijnt ten tonele en is weer aan het vunzen geslagen met Zwup Het zorgt voor jaloerse reacties bij Zon en Liesken

Er is nu afgesproken dat Liesken en Zon mogen toekijken wanneer Zwup haar hangelingen verricht bij EM

Jij ging hierna ergens slapen

Er wordt dan weer muziek gedraaid.....

Zwup, SP en Aubrey geven beide hun liefde toe voor Mr. Big (uit SatC)

Hierna volgt een dialoog tussen SP en Aubrey over de voorkeur van Aubrey voor wat oudere muziek.

Ik kwam nog even om de hoek kijken of er nog iemand was (en om evt Moon op te vangen als ze niet kon slapen weer )

*einde up-date*

Deze up-date is mogelijk gemaakt door Lovestar. Deze post mag niet gebruikt worden voor commerciële doeleinden zonder toestemming. Lovestar is niet verantwoordelijk voor eventuele emotionele schade die deze post veroorzaakt. Dit geldt ook voor stomerij-kosten omdat mensen in hun boxershort/string zeiken van het lachen.

quote:Naomii schreef op 24 juli 2010 @ 10:31:

Goedemorgen Love, werd je wakker van de roep van Noa?

Noa, ik was er niet donderdag en gisteren iets te veel bijgeslapen dus ik laat het updaten over aan Love

Jup

Ik heb maar toegegeven aan haar (lok)roep
quote:noa schreef op 24 juli 2010 @ 10:33:

Naomii, wat heb jij allemaal uitgevroten?

Haii Love, wat fijn dat je wakker bent.

Ik ben nog steeds brak, voel dat ik het echt even rustiger aan moet doen, maar ik slaap zo weinig. Ik heb een vaag vermoeden waarom
quote:Naomii schreef op 24 juli 2010 @ 10:36:

Ooooh, niks bijzonders Noa ... gewoon een hele nacht doorgehaald met een jonge god

Whoehahahaaha!!! You go girl!!!

Hebben we het over dezelfde nacht (dus dezelfde man) nog of heb je lopen liggen sloereloeren
Godver!!!!

Door het maken van de up-date voor Noa heb ik de info gemist over je JG Naomii
quote:Naomii schreef op 24 juli 2010 @ 11:18:

Op mijn 40e pas? Dus het wordt nog erger??

Dat van die seksuele piek bij mannen dat geloof ik direct. Het was voor mij 13 jaar geleden dat ik zo'n jonge man in bed heb gehad dus ik was het helemaal vergeten

Nog erger???!!

Kan dat nog dan bij Naomii??
Haha Love, jij bent goehoed. Thanxxx.

Moon moet gewoon haar verjaardag elders vieren.

Zwup had mij even moeten bellen, had ik het geregeld met die kamer.

Dus EM en Zwup zijn nu een NBstelletje. Aha.

Aubrey is leuk.

Lies moet nog even werken maar heeft dadelijk een welverdiende vakantie.

Ik moet mn huis schoonmaken. Blegh, geen zin.
Cum non tum age
Geweldige update Love ... dat mag je vaker doen
quote:Lovestar schreef op 24 juli 2010 @ 11:25:

[...]

Whoehahahaaha!!! You go girl!!!

Hebben we het over dezelfde nacht (dus dezelfde man) nog of heb je lopen liggen sloereloeren Jahaaa, zelfde man, zelfde nacht. Al sluit ik liggen sloeren voorlopig nog niet uit hoor ....
quote:Lovestar schreef op 24 juli 2010 @ 11:26:

Godver!!!!

Door het maken van de up-date voor Noa heb ik de info gemist over je JG Naomii Ach joh, dat hoor je binnenkort wel in detail tijdens het stappen
quote:Naomii schreef op 24 juli 2010 @ 11:39:

[...]

Jahaaa, zelfde man, zelfde nacht. Al sluit ik liggen sloeren voorlopig nog niet uit hoor ....

Het waren dus niet 2 verschillende

Dan heb ik het goed begrepen
quote:Lovestar schreef op 24 juli 2010 @ 11:26:

[...]

Nog erger???!!

Kan dat nog dan bij Naomii??
quote:Naomii schreef op 24 juli 2010 @ 11:40:

[...]

Ach joh, dat hoor je binnenkort wel in detail tijdens het stappen

We zijn tegelijkertijd aan het bijlezen en aan het posten
Yup

Hoe is het verder met jou Love. Heb je nog een stem over na al dat kermisgegil?
Ik ga nu een stofdoek pakken.
Cum non tum age
quote:noa schreef op 24 juli 2010 @ 11:50:

Ik ga nu een stofdoek pakken.Sterkte Noa, ik moet eigenlijk ook maar kan me er totaal niet toe zetten
Met mij gaat het goed

Ben 's ochtend nog een beetje schor van het gegil, maar dat trekt in de loop van de dag wel bij.

Hoe is het met jou? Wat heb je gisteren gedaan?

*gaat even "opstaan"*
Ik heb gisteren nog een poging gedaan om te werken. Het is dat ik een afspraak had staan eind van de ochtend anders had ik gebeld om de dag maar vrij te nemen

's avonds niet veel meer gedaan. Hier wat rondgehangen, nuchter gebleven en slaap ingehaald.

Vandaag moet ik in ieder geval wat in het huishouden doen en verder ga ik lekker tutten. Ben nu net begonnen met een voetenbadje en eelt verwijderen. Straks een maskertje, lichaam ontharen, uitgebreid douchen en nagels verzorgen/lakken.

Wat ga jij doen vandaag?
Dus je ging werken omdat je eigenlijk wel moest

Toch wel goed dat je iets van werk heb verzet

Jij hebt flinke plannen als je zoveel tijd en aandacht aan jezelf besteedt!! Of doe je zo'n ritueel regelmatig voor de "lekker"?

Gisteren heb ik al huishouden gedaan

Kreeg rond 23.30 een schoonmaakwoede Dus heb toen flink wat dingen gedaan. Nu jij nog!!

Vandaag ga ik boodschappen doen en daarna shoppen. Vanavond lekker relaxen, gamen, (horror)films kijken ed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven