NB deel 16
woensdag 17 november 2010 om 14:11
Hoi allemaal
Ik forum even mobiel bij een klant (jaja, een halve dag betaald werk .... wat zal mijn werkgever blij zijn )
Vanochtend was ik net na 8 uur al op kantoor ik moest overleggen met een collega en het was wat lastig qua agenda`s. Daarna even koffie gedronken met een vriend voor ik naar de klant ging, lag redelijk op de route
Verder weinig nieuws, scharrel voelt zich ook ellendig dus even geen dates hier. Dus ook geen spannende verhalen
Hoe is het hier? Zwup, dat je die bouwlui nog niet gewurgd hebt! Boog, have fun in Barca. EM, studeer ze ...
Blog gelezen, toch leuk dat we genoemd worden
Ik forum even mobiel bij een klant (jaja, een halve dag betaald werk .... wat zal mijn werkgever blij zijn )
Vanochtend was ik net na 8 uur al op kantoor ik moest overleggen met een collega en het was wat lastig qua agenda`s. Daarna even koffie gedronken met een vriend voor ik naar de klant ging, lag redelijk op de route
Verder weinig nieuws, scharrel voelt zich ook ellendig dus even geen dates hier. Dus ook geen spannende verhalen
Hoe is het hier? Zwup, dat je die bouwlui nog niet gewurgd hebt! Boog, have fun in Barca. EM, studeer ze ...
Blog gelezen, toch leuk dat we genoemd worden
woensdag 17 november 2010 om 14:15
Noompje!
Wat fijn dat je een middagje betaald werk hebt Klinkt wel als een aangename dag vandaag. Hoe voel je je nu?
Hahaha, die bouwlui heb ik in mijn gedachten al 100x vermoord Het enige wat me op de been houdt is dat ze misschien nog maximaal een meter of 50/60 moeten straten voor mijn neus en dat ze daarna wel weer verdwijnen. *hoop ik heel hard *
Wat fijn dat je een middagje betaald werk hebt Klinkt wel als een aangename dag vandaag. Hoe voel je je nu?
Hahaha, die bouwlui heb ik in mijn gedachten al 100x vermoord Het enige wat me op de been houdt is dat ze misschien nog maximaal een meter of 50/60 moeten straten voor mijn neus en dat ze daarna wel weer verdwijnen. *hoop ik heel hard *
woensdag 17 november 2010 om 14:19
woensdag 17 november 2010 om 14:39
woensdag 17 november 2010 om 15:01
Love en EM, gefeliciteerd!!!
Zwup, vandaag is okee. Afspraak blijkt alleen niet te zijn in het grootste ziekenhuis hier in de buurt, daar kennen ze hem niet. Ik ga morgen de overige ziekenhuizen wel langsbellen ... Heb er zelf nog maar een stalk sms aan gewaagd richting vriend en bel hem vanavond. Ik word het nu een beetje zat
Frank, scharrel is geen huilie maar wel een jochie met een sterfgeval in de familie. Hij mag dus wel even wat anders aan zijn hoofd hebben nu.
Zwup, vandaag is okee. Afspraak blijkt alleen niet te zijn in het grootste ziekenhuis hier in de buurt, daar kennen ze hem niet. Ik ga morgen de overige ziekenhuizen wel langsbellen ... Heb er zelf nog maar een stalk sms aan gewaagd richting vriend en bel hem vanavond. Ik word het nu een beetje zat
Frank, scharrel is geen huilie maar wel een jochie met een sterfgeval in de familie. Hij mag dus wel even wat anders aan zijn hoofd hebben nu.
woensdag 17 november 2010 om 15:25
Frankie,dankjewel voor het zeuren. Ik zal straks meteen gaan schoonmaken
Love,gefeliciteerd met je cijfers!
Noom,fijn dat alles vandaag ok is. Wat stom dat de afspraak niet is waar je dacht. Ik dacht trouwens dat ziekenhuizen dat soort gegevens niet niet mochten uitgeven? Of lul je er stiekem omheen ?
woensdag 17 november 2010 om 15:29
woensdag 17 november 2010 om 15:34