NB deel 16
woensdag 17 november 2010 om 12:13
quote:zonnestraaltje71 schreef op 17 november 2010 @ 12:00:
Zwup, ik heb net zo'n melkschijfje op (wel een wat ranzige naam) Ik vind ze niet zo heeeeel erg lekker. Maar ook niet vies
Is er verder al iemand wakker?
Yuk, melkschijfje klinkt inderdaad niet heel erg charmant. Zijn ze wel voor herhaling vatbaar, of dat niet?
Ik denk dat ik ze vooral door het jeugdsentiment nog steeds lekker vind. Vroeger was het ook altijd leuk om het bovenlaagje er af te krijgen zonder dat het brak. Dat lukte natuurlijk nooit
Heb je nog spannende plannen voor vandaag? Ik zit nu op de fac aan mijn voorstel te werken Gelukkig is het bijna klaar!
Zwup, ik heb net zo'n melkschijfje op (wel een wat ranzige naam) Ik vind ze niet zo heeeeel erg lekker. Maar ook niet vies
Is er verder al iemand wakker?
Yuk, melkschijfje klinkt inderdaad niet heel erg charmant. Zijn ze wel voor herhaling vatbaar, of dat niet?
Ik denk dat ik ze vooral door het jeugdsentiment nog steeds lekker vind. Vroeger was het ook altijd leuk om het bovenlaagje er af te krijgen zonder dat het brak. Dat lukte natuurlijk nooit
Heb je nog spannende plannen voor vandaag? Ik zit nu op de fac aan mijn voorstel te werken Gelukkig is het bijna klaar!
woensdag 17 november 2010 om 12:16
quote:Philein schreef op 17 november 2010 @ 12:06:
Yes, wakker. Beetje laat, maar wat geeft 't
Wat was jij al vroeg op Twis, en wat is er bij jou aan de hand met die vrachtwagen Zwup? Zijn ze aan het verbouwen?
En hoi Zon!
Phillie Hoe is het met je?
Ze hebben bij mij in de straat de riolering vervangen. Er lagen schijnbaar nog gietijzeren rioolbuizen. Daar zijn ze al vanaf begin juni mee bezig. N zijn ze inmiddels zo ver dat ze weer aan het straten zijn. Er liggen van die kleine klinkertjes. Elke ochtend rond een uur of 7/half 8 komt er óf een graafmachine óf een vrachtwagen die steentjes komt lossen. Beiden gaan ze vaak recht onder mijn raam staan Ik heb trouwens nog nooit zulke langzame werklui gezien. Ze lopen meer te ouwehoeren dan dat er steentjes in gaan. Als ze tien meter op een dag maken, dan is het veel
Yes, wakker. Beetje laat, maar wat geeft 't
Wat was jij al vroeg op Twis, en wat is er bij jou aan de hand met die vrachtwagen Zwup? Zijn ze aan het verbouwen?
En hoi Zon!
Phillie Hoe is het met je?
Ze hebben bij mij in de straat de riolering vervangen. Er lagen schijnbaar nog gietijzeren rioolbuizen. Daar zijn ze al vanaf begin juni mee bezig. N zijn ze inmiddels zo ver dat ze weer aan het straten zijn. Er liggen van die kleine klinkertjes. Elke ochtend rond een uur of 7/half 8 komt er óf een graafmachine óf een vrachtwagen die steentjes komt lossen. Beiden gaan ze vaak recht onder mijn raam staan Ik heb trouwens nog nooit zulke langzame werklui gezien. Ze lopen meer te ouwehoeren dan dat er steentjes in gaan. Als ze tien meter op een dag maken, dan is het veel
woensdag 17 november 2010 om 12:25
quote:zonnestraaltje71 schreef op 17 november 2010 @ 12:18:
Ik moet zo echt even stofzuigen en dweilen. Daarna ga ik op pad voor een cadeau voor zoonlief, die is binnenkort jarig.
Ik heb net boodschappen gedaan, dus nu even pauze
Haai E.M. en Phil!
Oh, dat is leuk! Cadeautjes shoppen Weet je al wat je voor hem gaat kopen?
Succes met poetsen! (ik ben het al een tijdje aan het uitstellen Gelukkig zeurt er niemand over )
Ik moet zo echt even stofzuigen en dweilen. Daarna ga ik op pad voor een cadeau voor zoonlief, die is binnenkort jarig.
Ik heb net boodschappen gedaan, dus nu even pauze
Haai E.M. en Phil!
Oh, dat is leuk! Cadeautjes shoppen Weet je al wat je voor hem gaat kopen?
Succes met poetsen! (ik ben het al een tijdje aan het uitstellen Gelukkig zeurt er niemand over )
woensdag 17 november 2010 om 12:44
quote:zonnestraaltje71 schreef op 17 november 2010 @ 12:31:
Ik denk iets van Lego, wel nuttig ook toch?
Zwup, ik zou ze niet snel weer kopen geloof ik.
Lekker trouwens Zwup, zo voor je deur! Zijn ze helemaal betoeterd!?
Lego is altijd goed Zonnetje
Zelfs ik heb daar uren mee gespeeld samen met mijn lieve broertje.
Ik had echt zin om vanochtend uit mijn raam te roepen of ze alsjeblieft wilden oprotten Gelukkig is het einde in zicht (hoop ik). Toeteren doen ze trouwens ook nog weleens. Zit je meteen rechtop in je bed
Veel plezier moet shoppen! Ik heb over een half uurtje statistiek college.
Ik denk iets van Lego, wel nuttig ook toch?
Zwup, ik zou ze niet snel weer kopen geloof ik.
Lekker trouwens Zwup, zo voor je deur! Zijn ze helemaal betoeterd!?
Lego is altijd goed Zonnetje
Zelfs ik heb daar uren mee gespeeld samen met mijn lieve broertje.
Ik had echt zin om vanochtend uit mijn raam te roepen of ze alsjeblieft wilden oprotten Gelukkig is het einde in zicht (hoop ik). Toeteren doen ze trouwens ook nog weleens. Zit je meteen rechtop in je bed
Veel plezier moet shoppen! Ik heb over een half uurtje statistiek college.