NB deel 16
woensdag 24 november 2010 om 12:03
Ik had net mijn zus aan de lijn. Een heel gezellig gesprek over dekbedovertrekken enzo. Ze heeft enkele nieuwe sets "over" (lees: zij heeft groter bed gekocht) en die mocht ik dan hebben omdat ik geschikte maten heb etc.
Opeens hoor ik mijn zwager op de achtergrond en ving ik ct-scan op. Ik hoor mijn zus "ohw" zeggen en ik vraag wat er aan de hand is....
Zegt ze dat ze zich al een tijdje niet zo lekker voelt en dat ze daarnaar heb laten kijken. Ze heeft een vlek op der long
Zo was ik opeens happy over mijn nieuwe dekbedovertrekken sets (heb kleine verslaving) en nu voel ik me een beetje raar
woensdag 24 november 2010 om 12:20
love,niet gelijk te bezorgt zijn,dat kan vaak ook iets onschuldigs zijn.
sterkte
EM en naomii,bedankt!
*engel heeft haar nieuwe jurkje aan,legging eronder en laarzen met hakken,moet zeggen dat ik het wel erg leuk vindt staan,ik ben eigenlijk een broeken meisje*
ik ben weg anders mis ik mijn lunch en mij gezelschap.
sterkte
EM en naomii,bedankt!
*engel heeft haar nieuwe jurkje aan,legging eronder en laarzen met hakken,moet zeggen dat ik het wel erg leuk vindt staan,ik ben eigenlijk een broeken meisje*
ik ben weg anders mis ik mijn lunch en mij gezelschap.
woensdag 24 november 2010 om 12:48
Love, jemig wat naar
Wanneer moet ze voor een ct-scan? Love, ik snap dat je uberbezorgd bent al moet ik Engel wel gelijk geven, vanuit mijn vorige werk weet ik dat zo'n vlekje inderdaad vanalles kan zijn. Ik zou alleen net zo goed moeite hebben om niet met het ergste rekening te houden. Stom is dat he, hoe je je drukker kan maken als het iemand is die je na staat dan wanneer het jezelf betreft.
Wanneer moet ze voor een ct-scan? Love, ik snap dat je uberbezorgd bent al moet ik Engel wel gelijk geven, vanuit mijn vorige werk weet ik dat zo'n vlekje inderdaad vanalles kan zijn. Ik zou alleen net zo goed moeite hebben om niet met het ergste rekening te houden. Stom is dat he, hoe je je drukker kan maken als het iemand is die je na staat dan wanneer het jezelf betreft.
woensdag 24 november 2010 om 14:52
quote:Zwuppeliennn schreef op 23 november 2010 @ 14:53:
Hij heeft het allemaal zelf al verbeterd Dankjewel voor je aanbod
Ik snap dat hij een hoge standaard heeft, maar nu legt hij hem gewoon onbereikbaar hoog. Ik schrijf niet zoals hij nee, maar ik heb ook geen 20 jaar ervaring en een prof titel voor mijn naam. Niet aan jezelf gaan twijfelen hoor! Zo te lezen legt hij de lat veel te hoog. Misschien hoopt ie dat je op deze manier boven jezelf uitstijgt?
Hij heeft het allemaal zelf al verbeterd Dankjewel voor je aanbod
Ik snap dat hij een hoge standaard heeft, maar nu legt hij hem gewoon onbereikbaar hoog. Ik schrijf niet zoals hij nee, maar ik heb ook geen 20 jaar ervaring en een prof titel voor mijn naam. Niet aan jezelf gaan twijfelen hoor! Zo te lezen legt hij de lat veel te hoog. Misschien hoopt ie dat je op deze manier boven jezelf uitstijgt?
I am surrounded by morons
woensdag 24 november 2010 om 14:57
quote:Philein schreef op 23 november 2010 @ 14:55:
Hoi.
Zwup. Wat een tegenvaller he.
Ik zit ook te wachten op slecht nieuws.quote:Philein schreef op 23 november 2010 @ 16:08:
Yes yes yes, het slechte nieuws bleek goed nieuws! Ik heb de baan & studie!
Wat ben je ook een lekkere muts hè?
Gefeliciteerd!!!
Hoi.
Zwup. Wat een tegenvaller he.
Ik zit ook te wachten op slecht nieuws.quote:Philein schreef op 23 november 2010 @ 16:08:
Yes yes yes, het slechte nieuws bleek goed nieuws! Ik heb de baan & studie!
Wat ben je ook een lekkere muts hè?
Gefeliciteerd!!!
woensdag 24 november 2010 om 15:00
quote:Lovestar schreef op 23 november 2010 @ 17:21:
Ik zwaai vanuit college
En on top of that, mijn droomman zit zo verschrikkelijk ver weg Voortaan nét voor tijd de collegezaal binnenlopen en dan op optimale gluur- en flirtafstand van hem gaan zitten. Anders wordt het nooit wat natuurlijk
Ik zwaai vanuit college
En on top of that, mijn droomman zit zo verschrikkelijk ver weg Voortaan nét voor tijd de collegezaal binnenlopen en dan op optimale gluur- en flirtafstand van hem gaan zitten. Anders wordt het nooit wat natuurlijk
woensdag 24 november 2010 om 15:04
quote:Naomii schreef op 23 november 2010 @ 20:40:
Ik ben zoooooooooooooooooooooooo BLIJ!!!!!!!!! Mijn vriend heeft een ontsteking aan zijn milt en dus geen kanker, pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. Geen idee waar die ontsteking vandaan komt en hoe hij die niet gemerkt kan hebben maar dit is zeker beter nieuws!
Meteen een hele last van je schouders hè?
Ik ben zoooooooooooooooooooooooo BLIJ!!!!!!!!! Mijn vriend heeft een ontsteking aan zijn milt en dus geen kanker, pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. Geen idee waar die ontsteking vandaan komt en hoe hij die niet gemerkt kan hebben maar dit is zeker beter nieuws!
Meteen een hele last van je schouders hè?
woensdag 24 november 2010 om 15:05