NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
Ik heb geen colleges vandaag, maar wel een afspraak op school waar ik naartoe moet. Daarna ga ik even de stad in denk ik.
Oeh, shoppen! Moet je nog iets speciaals hebben of gewoon voor de leuk?
Morgen Zwup!

* maakt buren niet blij met metaal frezen *
Wat ben je aan het maken EM??
goedemorgen allemaal!

mijn vader is vandaag jarig dus vanmiddag op verjaardagsvisite.

nu mijn huisje aan kant brengen en gezellig bij een vriend langs voor een lunch,druk dagje zo maar wel gezellig!

baai!!!!!!!
Morgen Engel!

This is my happy face:
Oh, gefeliciteerd Engel!
Ah, aan het studeren dus

Engel, gefeliciteerd met de verjaardag van je vader!

Ik had net mijn zus aan de lijn. Een heel gezellig gesprek over dekbedovertrekken enzo. Ze heeft enkele nieuwe sets "over" (lees: zij heeft groter bed gekocht) en die mocht ik dan hebben omdat ik geschikte maten heb etc.

Opeens hoor ik mijn zwager op de achtergrond en ving ik ct-scan op. Ik hoor mijn zus "ohw" zeggen en ik vraag wat er aan de hand is....

Zegt ze dat ze zich al een tijdje niet zo lekker voelt en dat ze daarnaar heb laten kijken. Ze heeft een vlek op der long

Zo was ik opeens happy over mijn nieuwe dekbedovertrekken sets (heb kleine verslaving) en nu voel ik me een beetje raar
Dat meen je niet Love! Wat een bizar gesprek moet dat geweest zijn

Heeft ze verteld hoe het nu verder gaat?
Het was eigenlijk een heel leuk gesprek....

Het kreeg alleen een rare wending. Ze hoorde het van der vriend, terwijl ze nog aan de lijn zat met mij. Vlak daarna zei ze dat even ging ophangen
love,niet gelijk te bezorgt zijn,dat kan vaak ook iets onschuldigs zijn.

sterkte

EM en naomii,bedankt!

*engel heeft haar nieuwe jurkje aan,legging eronder en laarzen met hakken,moet zeggen dat ik het wel erg leuk vindt staan,ik ben eigenlijk een broeken meisje*

ik ben weg anders mis ik mijn lunch en mij gezelschap.
Ehhhh, nou ja. Is het erg dat ik wel een beetje TE bezorgd ben?? Je kent de situatie niet, laat staan mijn zus.

Maar goed, niet lullig bedoeld naar jou toe. Maar je bagatelliseert het een beetje....
Love
Love, wat een rare gang van zaken zeg! Ik kan me voorstellen dat je je extreem zorgen maakt
Love, jemig wat naar

Wanneer moet ze voor een ct-scan? Love, ik snap dat je uberbezorgd bent al moet ik Engel wel gelijk geven, vanuit mijn vorige werk weet ik dat zo'n vlekje inderdaad vanalles kan zijn. Ik zou alleen net zo goed moeite hebben om niet met het ergste rekening te houden. Stom is dat he, hoe je je drukker kan maken als het iemand is die je na staat dan wanneer het jezelf betreft.

*Even teruglezen*
quote:Zwuppeliennn schreef op 23 november 2010 @ 14:53:

Hij heeft het allemaal zelf al verbeterd Dankjewel voor je aanbod

Ik snap dat hij een hoge standaard heeft, maar nu legt hij hem gewoon onbereikbaar hoog. Ik schrijf niet zoals hij nee, maar ik heb ook geen 20 jaar ervaring en een prof titel voor mijn naam. Niet aan jezelf gaan twijfelen hoor! Zo te lezen legt hij de lat veel te hoog. Misschien hoopt ie dat je op deze manier boven jezelf uitstijgt?
Twis
quote:Philein schreef op 23 november 2010 @ 14:55:

Hoi.

Zwup. Wat een tegenvaller he.

Ik zit ook te wachten op slecht nieuws.quote:Philein schreef op 23 november 2010 @ 16:08:

Yes yes yes, het slechte nieuws bleek goed nieuws! Ik heb de baan & studie!

Wat ben je ook een lekkere muts hè?

Gefeliciteerd!!!
Hi EM!
quote:Lovestar schreef op 23 november 2010 @ 17:21:

Ik zwaai vanuit college

En on top of that, mijn droomman zit zo verschrikkelijk ver weg Voortaan nét voor tijd de collegezaal binnenlopen en dan op optimale gluur- en flirtafstand van hem gaan zitten. Anders wordt het nooit wat natuurlijk
quote:Zwuppeliennn schreef op 23 november 2010 @ 17:46:

Gelukkig ben ik inderdaad van de mutsen af en ik heb het gelukkig beter gedaan dan zij

quote:Naomii schreef op 23 november 2010 @ 20:40:

Ik ben zoooooooooooooooooooooooo BLIJ!!!!!!!!! Mijn vriend heeft een ontsteking aan zijn milt en dus geen kanker, pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. Geen idee waar die ontsteking vandaan komt en hoe hij die niet gemerkt kan hebben maar dit is zeker beter nieuws!

Meteen een hele last van je schouders hè?
quote:boogster schreef op 23 november 2010 @ 21:16:

Glitterzzzzzzzzzz.. als mannen ziek zijn, zijn ze gewoon zwaarder ziek dan vrouwen.. daar kunnen wij ook niks aan doen.. dat is de last die wij moeten dragen..Fokking huilie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven