NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
quote:boogster schreef op 23 november 2010 @ 21:19:

Nachtbrakers Woordzoeker
quote:Naomii schreef op 24 november 2010 @ 10:35:

Ik heb besloten thuis te werken vandaag Ik moest een collega spreken maar dat heb ik telefonisch afgehandeld. Rust! Nou ja, ik moet wel werken maar dat is toch een stuk relaxter op mijn bank met een muziekje aan en lekkere koffieLijkt me zó lekker om af en toe thuis te kunnen werken. Alhoewel ik dan waarschijnlijk NIKS zou doen
Gefeliciteerd met je vader, Engel! Veel plezier!
quote:Lovestar schreef op 24 november 2010 @ 12:03:

Opeens hoor ik mijn zwager op de achtergrond en ving ik ct-scan op. Ik hoor mijn zus "ohw" zeggen en ik vraag wat er aan de hand is....

Zegt ze dat ze zich al een tijdje niet zo lekker voelt en dat ze daarnaar heb laten kijken. Ze heeft een vlek op der long

Jeetje, wat kut, Love!
quote:Lovestar schreef op 24 november 2010 @ 12:25:

Ehhhh, nou ja. Is het erg dat ik wel een beetje TE bezorgd ben?? Je kent de situatie niet, laat staan mijn zus.

Maar goed, niet lullig bedoeld naar jou toe. Maar je bagatelliseert het een beetje....M.i. bagatelliseert Engel het niet hoor! Is juist lief bedoeld van haar. Snap wel heel goed dat je je zorgen maakt, daar niet van
Ik geloof dat ik mijn quotum aan posts wel gehaald heb vandaag
quote:Twisted schreef op 24 november 2010 @ 15:04:

[...]

Meteen een hele last van je schouders hè? Ja nogal!!!!! Dank je!
Het is vandaag weer tijd voor frikandellen! Geven jullie alvast je bestelling door?!

Bij voordank baat!
quote:Twisted schreef op 24 november 2010 @ 15:10:

[...]

Lijkt me zó lekker om af en toe thuis te kunnen werken. Alhoewel ik dan waarschijnlijk NIKS zou doen

Euh, ja daar heb ik af en toe ook wel last van met thuiswerken ... zoals vandaag

Besloten hebben om weg te gaan is niet bevorderlijk voor de toch al geringe motivatie
Oeeeeehhhhh EM!!!! Lieverd, grote vriend, lekker ding met je goede ideeen ..... frikandel speciaal en een kalfskroket alsjeblieft
quote:Naomii schreef op 24 november 2010 @ 15:25:

Oeeeeehhhhh EM!!!! Lieverd, grote vriend, lekker ding met je goede ideeen ..... frikandel speciaal en een kalfskroket alsjeblieft Haha, patatje slijmbal is uitverkocht, maar de rest staat genotuleerd!
Em doe mij maar 2 frikandellen speciaal....

ziet door de rekeningen van clienten het bos niet meer. (Hele buro ligt vol)
quote:EarthlyMatters schreef op 24 november 2010 @ 15:33:

[...]

Haha, patatje slijmbal is uitverkocht, maar de rest staat genotuleerd!
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 24 november 2010 @ 15:44:

Em doe mij maar 2 frikandellen speciaal....

ziet door de rekeningen van clienten het bos niet meer. (Hele buro ligt vol)

2 voor jou

Oplossing: laatje open, rekeningen erin!
Voor mij graag een patatje met en een broodje kroket. Uiteraard met mosterd.
Alsjeblieft

Jammie

Engel gefeli met je paps.

EM sorry maar wij hebben zoveel rekeningen die passen niet in een laatje. (Een kliko zou beter formaat zijn)
Oh, mag ik ook nog!!!

Veel friet met fritessaus en appelmoes (allebei in apart bakje), een frikandel speciaal (curry) en een berehap met pindasaus +

Over mijn zus. Heb haar even later nog gebeld wat er aan de hand is. Bleek dat mijn zus sinds het herfst is/weer slechter is geworden al loop te kampen met haar gezondheid. Het begon met een verkoudje, hoestje erbij, nog meer hoest.....Tot het punt kwam dat ze niks meer kon doen zonder dat ze een halve dag moest bijtanken (vertelde ze zelf). Ze werkt nog steeds een beetje, maar eigenlijk zou ze moeten stoppen met werken omdat het te zwaar is en ze simpelweg letterlijk geen adem heeft daarvoor.

Eigenlijk wil ik wel meer vertellen, o.a over hoe mijn zus in elkaar zit en haar medische achtergrond, maar dat doe ik ivm privacy niet.

Goed, nu allerlei onderzoeken dus
Tuurlijk mag je nog, Love! Ik ben heel de avond open.

Hoop dat het allemaal mee gaat vallen.

Dat zijn wel heel veel rekeningen dan.
Love

Ik heb trek in patat ... hoe zou dat nu toch komen?
Naomi, wat fijn dat je vriend niet ernstig ziek is! Dat is een hele opluchting zeg!

Love, voor jou dan wel weer zuur nieuws wat betreft je zus. Heel erg naar en eng en ik kan me voorstellen dat iedereen nu erg bezorgd is. Veel sterkte meis

Aan de rest een hallo!

Hier alles ok. Begint weer in het werkritme te raken. Vandaag een hele bijzondere doelgroep meegemaakt. Leuk!

En verder heb ik ook honger. Het wordt bami, maar inmiddels heb ik zin in:

Jullie worden bedankt!
Wat voor een bijzondere doelgroep dan?

Hier wordt het macaroni..
Dus.
dat is inderdaad een bijzondere doelgroep.. is het niet lastig daarmee te communiceren dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven