NIET-groepje
zaterdag 4 april 2009 om 22:45
quote:elodita schreef op 04 april 2009 @ 22:38:
spray? Syntocinon ik kreeg geen toeschietreflex meer bij kolven. maar dokter was er stellig van overtuigd dat die spray oxitocinum niet ging helpen, en ik vond van wel.
ik kijk geen fans maar een of andere documentaire over vrouwen besnijdenis ieks !
mijn gezondheid gaat helemaal toopie Yam, ik ben weer aan het hardlopen/roeien/werken/commissie's/onderzoek etcLekker dat je energie weer goed op peil raakt! want volgens mij is de lappenmand helemaal geen plek voor tiepes als jij
spray? Syntocinon ik kreeg geen toeschietreflex meer bij kolven. maar dokter was er stellig van overtuigd dat die spray oxitocinum niet ging helpen, en ik vond van wel.
ik kijk geen fans maar een of andere documentaire over vrouwen besnijdenis ieks !
mijn gezondheid gaat helemaal toopie Yam, ik ben weer aan het hardlopen/roeien/werken/commissie's/onderzoek etcLekker dat je energie weer goed op peil raakt! want volgens mij is de lappenmand helemaal geen plek voor tiepes als jij
zaterdag 4 april 2009 om 22:54
Lol ja zoiets Yam, maar daar ben ik toch wel overheen gegroeid door de jaren heen (al vind ik de muziek nog steeds gaaf dat wel)
Zware kost elo, zag daar laatst ook een docu over, das zooooo heftig..
hotel rwanda zal ook wel op holland doc nog komen gok ik..
Ik ben ook ff in the mood voor fans geloof ik haha
(thomas doet hazes?) Wat is nou dr probleem eigenlijk de hele tijd?
Zware kost elo, zag daar laatst ook een docu over, das zooooo heftig..
hotel rwanda zal ook wel op holland doc nog komen gok ik..
Ik ben ook ff in the mood voor fans geloof ik haha
(thomas doet hazes?) Wat is nou dr probleem eigenlijk de hele tijd?
zaterdag 4 april 2009 om 22:56
quote:Yamuna schreef op 04 april 2009 @ 22:27:
mijn eten ziet er meestal uit als voer ... niet meer niet minder.
mn hormonen verdwijnen weer denk ik
ik lus geen karbonades meer ik vind ze weer stinken
en t biefstukje vanavond smaakte ook niet meer zo goed als eerst .....Ohhhhh ik gooi er even een amuse van mij naar je toe;
mijn eten ziet er meestal uit als voer ... niet meer niet minder.
mn hormonen verdwijnen weer denk ik
ik lus geen karbonades meer ik vind ze weer stinken
en t biefstukje vanavond smaakte ook niet meer zo goed als eerst .....Ohhhhh ik gooi er even een amuse van mij naar je toe;
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 4 april 2009 om 22:59
zaterdag 4 april 2009 om 23:03