NIET-groepje
zaterdag 18 april 2009 om 10:21
zaterdag 18 april 2009 om 11:23
Ligt dit nou aan mij?
Marelsman is al meer dan twee uur weg van even boodschappen doen. Neemt zijn telefoon niet op.
Ik maak me daar dan ongerust over. Zal wel onzin zijn, maar ik voel me er niet prettig bij.....
Bél dan even als je iets anders gaat doen. Niet dat ikg elijk denk dat er iets gebeurd is, maar prettig vind ik het niet. Zorg dan dat je bereikbaar ben....
Marelsman is al meer dan twee uur weg van even boodschappen doen. Neemt zijn telefoon niet op.
Ik maak me daar dan ongerust over. Zal wel onzin zijn, maar ik voel me er niet prettig bij.....
Bél dan even als je iets anders gaat doen. Niet dat ikg elijk denk dat er iets gebeurd is, maar prettig vind ik het niet. Zorg dan dat je bereikbaar ben....
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 18 april 2009 om 11:37
quote:Marels schreef op 18 april 2009 @ 11:23:
Ligt dit nou aan mij?
Misschien is zijn batterij leeg of is hij nog even bij een vriend langs?
Hij loopt vast niet in 7 sloten tegelijk (ja ik weet het eentje is genoeg)...
Ligt dit nou aan mij?
Misschien is zijn batterij leeg of is hij nog even bij een vriend langs?
Hij loopt vast niet in 7 sloten tegelijk (ja ik weet het eentje is genoeg)...
zaterdag 18 april 2009 om 12:09
quote:Marels schreef op 18 april 2009 @ 12:02:
Hij was al vanaf kwart over acht weg ofzo. Ging "even boodschappen doen"
Ik was al bijna in staat om al zijn mogelijke gangen na te gaan rijden met de auto.... Lul.
Dus
Mareltje je weet toch inmiddels wel dat mannen een heel ander idee van tijd hebben dan vrouwen?
Als een man zegt ik bel je snel dan denkt een vrouw dat dat vandaag is of hooguit morgen,bij een man kan dat ook gerust volgende week of de week daarna beteken..
Hij was al vanaf kwart over acht weg ofzo. Ging "even boodschappen doen"
Ik was al bijna in staat om al zijn mogelijke gangen na te gaan rijden met de auto.... Lul.
Dus
Mareltje je weet toch inmiddels wel dat mannen een heel ander idee van tijd hebben dan vrouwen?
Als een man zegt ik bel je snel dan denkt een vrouw dat dat vandaag is of hooguit morgen,bij een man kan dat ook gerust volgende week of de week daarna beteken..