NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Goedemorgen!

Hier strak blauwe lucht en zon! Maar iets zegt me dat dat niet de hele dag zo blijft....
Klopt, hier is de zon alweer weg en begint het te druppen
vandaag naar de huisarts , straks komt mn moeder weer oppassen, dan hoef ik niet te lopen naar de HA kan ik haar brommert lenen

Zo dan ga ik even flink met het vuistje op tafel slaan bij de huisarts.

na gehannes met haar assistente en het consultatiebureau, en na het raadplegen van lactatiedeskundige ( betaalt u maar, voor de adviezen die ik online ook al gevonden had.)

dus ik ga niet eerder de deur uit dan dat ik een recept voor die spray krijg. basta !
Goed zo Yam!
alsjeblieft Yammie

hier regent het alweer en ik moet nu weg dus

lators
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Goedemorgen allemaal! Nog 1 dagje werken en dan is het weekend
Sterkte Yam!!! Idd je niet laten wegsturen voor je hebt wat je wilt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
goeisemorgens lieverds
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
yam laat de huisarts maar een poepie ruiken enzo
Succes Yam, ongelofeloos hoor....

Heb ontbeten met 150 gram pittige rijstzoutjes. Ik wou ze niet allemaal opeten, heus niet, maar er stond pittig op de zak en daar had ik zin in. Waren ze gewoon NIET pittig, dus toen heb ik de hele zak maar leegegeten in de hoop iets pittigs tegen te komen.

Tevergeefs
Bij de lidl heb je van die pittige nootjes, zijn heel lekker maar ik kan er niet zoveel van op. Weetje wel die rooie nootjes. Hoe heten ze ook al weer? cashuwnootjes? nee die zijn het niet.

Ohja, ik ga nu een gewoon broodje eten. Maar neem niet die augurkjes pittig of extra pittig van Kuhne. Ik had 3 potjes op de HH beurs gekocht maar niet echt lekker.
Oeh... ik zie net dat het vanaf maandag weer mooi weer wordt! Dat betekend dat ik eindelijk mijn motor weer kan berijden
ikke jaloers Plousje! Dat zou ik heel graag willen leren, maar isse duur enzo. Bovendien, vind maar eens een motor die laag genoeg is, zelfs met mijn brommer vroeger had ik al moeite om met de voetjes aan de grond te komen
Volgens mij bedoel je Katjang Pedis, MV

Gewoon sambal overheen gooien de volgende keer Prut

Is het heel vroeg om te lunchen? Ik heb hongerrrrrr....!!! Weet je wat, ik ga gewoon. Broodje gehaktbal, met mayo, here I come!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, die zijn het. Kwam echt niet meer op die naam.

Betere foto;

Je hebt speciale motoren voor kleine wijffies hoor Roosje. Maar het is een hoop geld. Als je dan je papiertje hebt, dan nog een motor en een helm en goede kleding. Is ook nog iets van 500 euro... Katsjing! Maar goed... Nadeel is dat je met mooi weer niet bruin wordt op de motor. In de auto wordt je linker arm tenminste nog bruin
het is idd een hele hoop geld Plousje en dat heb ik momenteel gewoon echt niet, maar ik kom uit een familie van motormuizen en vind het echt geweldig
Ik sta momenteel in de wacht...kreeg een half uur geleden een voicemailtje van de arts....die wilde vertellen hoe het was gegaan. Maar dat is veels te vroeg! Niemand kan me wat vertellen, iedereen is maar met pauze....

En ik wil het gewoon NU weten!
Minny ik duim heel hard dat alles goed is gegaan
Hopen dat ze al lang pauze hadden toen jij belde Min... En tot die tijd ijsberen...

Die nootjes zijn idd lekker Mylene, maar zit nu aan de sla. Ik heb de hele dag al trek en vond het nu tijd om iets gezonds naar binnen te schuiven.
Hoe lang kan een mens pauze hebben...
de hele afdeling is neem ik aan toch niet weg, daar zal toch wel in groepjes gelunched worden
Ik bel weer....
Na een hoop gedwing en gedram van mijn kant, een cursusje empathie zou ze niet misstaan daar trouwens, toch doorverbonden naar iemand die mij kon vertellen dat ie uberhaupt nog leeft. En het schijnt goed te gaan, naar omstandigheden

Sta mij toe van opluchting te
dat is dan in ieder geval positief, kom maar krijg je van mij een dikke knuffel

empathie soms moet je dat wel een zoeken in het ziekenhuis jah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven