NIET-groepje
vrijdag 27 maart 2009 om 09:01
vandaag naar de huisarts , straks komt mn moeder weer oppassen, dan hoef ik niet te lopen naar de HA kan ik haar brommert lenen
Zo dan ga ik even flink met het vuistje op tafel slaan bij de huisarts.
na gehannes met haar assistente en het consultatiebureau, en na het raadplegen van lactatiedeskundige ( betaalt u maar, voor de adviezen die ik online ook al gevonden had.)
dus ik ga niet eerder de deur uit dan dat ik een recept voor die spray krijg. basta !
Zo dan ga ik even flink met het vuistje op tafel slaan bij de huisarts.
na gehannes met haar assistente en het consultatiebureau, en na het raadplegen van lactatiedeskundige ( betaalt u maar, voor de adviezen die ik online ook al gevonden had.)
dus ik ga niet eerder de deur uit dan dat ik een recept voor die spray krijg. basta !
vrijdag 27 maart 2009 om 10:53
Succes Yam, ongelofeloos hoor....
Heb ontbeten met 150 gram pittige rijstzoutjes. Ik wou ze niet allemaal opeten, heus niet, maar er stond pittig op de zak en daar had ik zin in. Waren ze gewoon NIET pittig, dus toen heb ik de hele zak maar leegegeten in de hoop iets pittigs tegen te komen.
Tevergeefs
Heb ontbeten met 150 gram pittige rijstzoutjes. Ik wou ze niet allemaal opeten, heus niet, maar er stond pittig op de zak en daar had ik zin in. Waren ze gewoon NIET pittig, dus toen heb ik de hele zak maar leegegeten in de hoop iets pittigs tegen te komen.
Tevergeefs
vrijdag 27 maart 2009 om 10:58
Bij de lidl heb je van die pittige nootjes, zijn heel lekker maar ik kan er niet zoveel van op. Weetje wel die rooie nootjes. Hoe heten ze ook al weer? cashuwnootjes? nee die zijn het niet.
Ohja, ik ga nu een gewoon broodje eten. Maar neem niet die augurkjes pittig of extra pittig van Kuhne. Ik had 3 potjes op de HH beurs gekocht maar niet echt lekker.
Ohja, ik ga nu een gewoon broodje eten. Maar neem niet die augurkjes pittig of extra pittig van Kuhne. Ik had 3 potjes op de HH beurs gekocht maar niet echt lekker.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 27 maart 2009 om 11:24
vrijdag 27 maart 2009 om 12:03
Je hebt speciale motoren voor kleine wijffies hoor Roosje. Maar het is een hoop geld. Als je dan je papiertje hebt, dan nog een motor en een helm en goede kleding. Is ook nog iets van 500 euro... Katsjing! Maar goed... Nadeel is dat je met mooi weer niet bruin wordt op de motor. In de auto wordt je linker arm tenminste nog bruin
vrijdag 27 maart 2009 om 12:23
vrijdag 27 maart 2009 om 13:15