NIET groepje
donderdag 7 mei 2009 om 21:26
donderdag 7 mei 2009 om 21:35
hier nog zo een die nix met schoenen en tassen heeft.
ik heb een bloedhekel aan schoenkopen, en mn baas heeft me afgelopen week al 2 keer "boos" toegesproken waarom ik geen hakken aan heb. (dus ik zei tegen hem, heel dramatisch: "you dont know how it feels!!!" )
tassen moeten vooral makkelijk zijn, en er moet eventueel veel in kunnen.
ik heb een bloedhekel aan schoenkopen, en mn baas heeft me afgelopen week al 2 keer "boos" toegesproken waarom ik geen hakken aan heb. (dus ik zei tegen hem, heel dramatisch: "you dont know how it feels!!!" )
tassen moeten vooral makkelijk zijn, en er moet eventueel veel in kunnen.
donderdag 7 mei 2009 om 21:41
Laat die baas lekker zelf op hakken lopen....mafketel.
No way in hell dat ik op hakken ga lopen....
Ten eerste heb ik Sidoniahoeven, en ten tweede hou ik niet van martelingen. Ik ga voor comfort....ik loop rustig de hele zomer op scapinoschandalen omdat ze zo zalig lopen.
Tassen: er moet een hoop zooi in kunnen. Maar het liefst heb ik nog helemaal geen tas en prop ik alles wat mee moet in mijn broek/jas zakken.
No way in hell dat ik op hakken ga lopen....
Ten eerste heb ik Sidoniahoeven, en ten tweede hou ik niet van martelingen. Ik ga voor comfort....ik loop rustig de hele zomer op scapinoschandalen omdat ze zo zalig lopen.
Tassen: er moet een hoop zooi in kunnen. Maar het liefst heb ik nog helemaal geen tas en prop ik alles wat mee moet in mijn broek/jas zakken.
vrijdag 8 mei 2009 om 06:41
Ik heb dus eigenlijk 2 paar laarzen voor onder rokjes (korte) en een paar ehm zwarte sandaalachtige met hakken en 2 paar ballerina's (zwarte en witte) en gympen. Ik heb 1 zwarte, grote tas waar alles in zit en ik moet ergens nog een gehaakte met veul kleuren hebben.
Eigenlijk moet ik wel meer van die zooi hebben ook voor mijn werk. Maar ach.. we zullen zien
Wauw Yammie! Dat ziet er lekker uit (jat het idee )
Eigenlijk moet ik wel meer van die zooi hebben ook voor mijn werk. Maar ach.. we zullen zien
Wauw Yammie! Dat ziet er lekker uit (jat het idee )
vrijdag 8 mei 2009 om 06:56
Moge ladies,
Heb maar 4 uur geslapen dus moet nog even wakker worden.
Wow Yam, dat ziet er verrukkelijk uit zeg. Lekkerste groente asperges. Moet ik ook maar binnenkort weer maken. Had ik laatst al trek in toen Roos ze ging maken.
Was Moesje niet verbaasd? Luste Yamman het ook? Heb je nieuwe borden? Hij is leuk.
Zo even een kopje thee pakken.
Lekker he Kip dat kuiken al weer terug komt. Wat kort eigenlijk, 2 dagen maar?
Heb maar 4 uur geslapen dus moet nog even wakker worden.
Wow Yam, dat ziet er verrukkelijk uit zeg. Lekkerste groente asperges. Moet ik ook maar binnenkort weer maken. Had ik laatst al trek in toen Roos ze ging maken.
Was Moesje niet verbaasd? Luste Yamman het ook? Heb je nieuwe borden? Hij is leuk.
Zo even een kopje thee pakken.
Lekker he Kip dat kuiken al weer terug komt. Wat kort eigenlijk, 2 dagen maar?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.