NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
3 hoor, woensdag, donderdag en vrijdag
Darmen zijn van slag! Al 3x aan de schijterij.

De tv staat hier aan en er komt nu steeds zo een filmpje voor vanavond, herdenking Apeldoorn-slachtoffers met nummer van Blof. Krijg helemaal kippevel daarvan...
Das mooi shit

Ik ga vanavond zeker kijken...
Ik weet het nog niet...

Ga er niet speciaal voor zitten.
je denkt toch zeker niet dat yamman asperges eet dus ik had een quiche lorraine van de appie voor m in de oven gezet.

mn moeder vond het heerlijk en ik ook

nee geen nieuwe borden .

vandaag aspergesoep maken
vandaag weer naar de orthodontist ... gaat ie vast weer zeuren of ik al klaar ben met de borstvoeding en of ik volgende maand al geopereerd kan worden
Nee is ook een antwoord Yam
Nog 1 koffie en dan in kleren hijzen...

Wat een onzin, ik ben zenuwachtig voor mijn vriendinnetje. Weet nog hoe ik me voelde enzo, giechelig hihi
Spannend Ploes. Ik hoop dat ze het een beetje droog houden.
na de zomer hebben we waarschijnlijk te doen met de 9 maanden dip, dus om dan niet fulltime bv te kunnen geven lijkt me niet handig ... anderzijds juni juli is yammini 6-7 maanden de piek van je produktie ... en de vraag ernaar ...

dus of het dan handig is om 6 weken met een dichtgeschroefde mond te zitten .... dan kan ik wel superslank de zomer in

die rotoperatie komt gewoon nooit uit
Hoop ik ook MV.

Yam, kan de operatie niet naar januari oid uitgesteld worden? Wat zijn de consequenties daarvan?
sja zolang die beugel in mn mikkie zit betaal ik er ook voor ....

en na 5 jaar wil ik m er ook wel weer eens uit hebben

yam is gewoon een zijkerd en een twijfelkont
Dus als Yammini 6/7 maanden is of in de 9 maandenpiek zit, is het niet handig. Dus zou het of NU handig zijn of na die 9 maandenpiek. Alleen, je zegt dat je bekkie dicht zit, dus kan je niet lekker eten en dan is het de vraag hoe het dan zit met borstvoeding geven. Ik zou dan wachten tot na de 9 maandenpiek. Even er van uitgaande dat je het kan betalen natuurlijk...
Zo.. ik ben aangekleed, bepoederd en besproeit. Ik de de mooie, kutzittende schoenen aan en gooi mijn laarzen in de kofferbak.

Nu nog tekst op kaartje bedenken.
Lastig Yam!

Ik zou denk ik wachten tot na 6 maanden iig ( dat heb je dan alvast volgemaakt )

Hoeveel kolf je extra op een dag ? ( Als je extra hebt, ik kolfde nooit iets )

En als je mond dichtzit wat moet jij dan eten ? Vloeibaar voedsel ? En is dat dan speciaal voer ( Met extra voedingsstoffen ) Of be je dan overgeleverd aan de yoghurt, soep en appelmoes ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Zo ik ga even de laatste boodschapjes doen voor het weekend. En ik vond nog een kadobon van 10 Gulden van de Hema. Even kijken of ik die nog kan verzilveren.

Tot strakjes.
goedemorgen allemaal,

lastig Yam, tis idd nooit het goede moment voor zo'n operatie denk ik.

(mag die lekkere foto trouwens op het nieuwe topic bij eten? )
Borodientje, je hebt mail als het goed is en iets op msn
Vanmorgen vrachtmama gespeeld voor de kampers.... alle stoelen uit de auto gemikt op de mijne na, en de auto tot aan het dak volgestouwd met stinkende volgestouwde sporttassen, slaapzakken en luchtbedden. De kindjes zien lekker pierig, wallen tot op hun knietjes en schmutzig. Ze janken al om een scheet, en ze moeten nog de hele dag ghehehehe.

Ze gingen vanmiddag eerst een heel eind terugfietsen, dan gaan ze zwemmen en patat eten en dan fietsen ze door naar het schoolplein waar we ze weer mogen afhalen...

goodtimes zo'n schoolkamp he Kip

heeft kuiken het wel leuk gehad tot nu toe?
Ja ze straalde van achter haar wallen en haar kromme bril...gevolg van een kussengevecht
ah noemen ze dat zo tegenwoordig een "kussen gevecht"

Hahaha er zit geen verkeringmateriaal in haar klas.....haar eigen woorden
tuurlijk, dat zei ik ook altijd tegen mn moeder (als ik al wat zei)

anyway als ze het maar leuk heeft gehad, das het belangrijkste
Als ik wat vraag over jongens dan is het IEUWWWWWWWWWWW

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven