NIET groepje
zaterdag 2 mei 2009 om 09:32
Moge ladies.
Gister belde Shi me en ik ging lekker bellend op de bank liggen. Weet nog dat ik heb opgehangen. Maar ben denk ik gelijk daarna in slaap gevallen. Ik werd iig vanochtend om 6 uur op de bank wakker. Lekker gebroken.
Gister belde Shi me en ik ging lekker bellend op de bank liggen. Weet nog dat ik heb opgehangen. Maar ben denk ik gelijk daarna in slaap gevallen. Ik werd iig vanochtend om 6 uur op de bank wakker. Lekker gebroken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 2 mei 2009 om 10:06
Net even een optische rookmelder geinstalleerd in de keuken. Ik heb er wel een in de gang hangen maar dat laatst het grillen niet goed en mijn kamer blauw stond ging dat ding niet af. Dus gister even snel naar de Action geweest. Daar zijn ze maar 3 euro, inclusief zo'n hele dure batterij, zo'n blokje. Nou dat is toch geen geld he!!!! Als je zo'n batterij koopt ben je meestal al meer geld kwijt.
zaterdag 2 mei 2009 om 10:10
quote:mamzelle schreef op 02 mei 2009 @ 10:08:
Veul plezier ermee, Mleen. Ik hoop dat 'ie in de keuken niet om de haverklap aanslaat. Wel even testen of'ie het doet met een wierookje of zo.
Moge Mamz, alles weer kidzs bij jou?
Er zit een testknop op, hij doet ut.
Veul plezier ermee, Mleen. Ik hoop dat 'ie in de keuken niet om de haverklap aanslaat. Wel even testen of'ie het doet met een wierookje of zo.
Moge Mamz, alles weer kidzs bij jou?
Er zit een testknop op, hij doet ut.
zaterdag 2 mei 2009 om 11:33