NIET groepje
zaterdag 2 mei 2009 om 18:23
zaterdag 2 mei 2009 om 19:37
zondag 3 mei 2009 om 08:37
Moge ladies,
Nou met heel heel heel veel moeite heb ik tot kwart voor 8 kunnen slapen. Bo was al wel vroeger aan het spelen maar ik deed net of ik nog sliep als hij op me jumpt en aan mijn gezicht gaat zitten. Dat werkte wel goed. Voel me heerlijk uitgeslapen.
Werkse Kippetje.
Nou met heel heel heel veel moeite heb ik tot kwart voor 8 kunnen slapen. Bo was al wel vroeger aan het spelen maar ik deed net of ik nog sliep als hij op me jumpt en aan mijn gezicht gaat zitten. Dat werkte wel goed. Voel me heerlijk uitgeslapen.
Werkse Kippetje.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 3 mei 2009 om 09:13
Wat 'n rust weer hier.
Ik heb gisteravond heerlijk in bed een boekje liggen lezen. Toen er snel uitgesprongen omdat de ijsboer langs kwam, een asociaal ijsje gegeten, weer terug met de boekjes in bed gegaan en de tv als achtergrond herrie. Vervolgens ben ik heerlijk zonder schuldgevoel voor de tv in slaap gevallen.
Wat een luxe, zoveel vrije tijd.
Vandaag ga ik overigens poetsen hier in huis.
Ik heb gisteravond heerlijk in bed een boekje liggen lezen. Toen er snel uitgesprongen omdat de ijsboer langs kwam, een asociaal ijsje gegeten, weer terug met de boekjes in bed gegaan en de tv als achtergrond herrie. Vervolgens ben ik heerlijk zonder schuldgevoel voor de tv in slaap gevallen.
Wat een luxe, zoveel vrije tijd.
Vandaag ga ik overigens poetsen hier in huis.
668, the neighbour of the Beast
zondag 3 mei 2009 om 09:17
Ik heb een vest aan en nog heb ik het koud. Ik zie dat mijn aardappels een beetje zacht beginnen te worden. En ik heb nog veel saus over van de stifado. Ga even googelen wat voor lekkers ik daarmee kan maken. Ik nu al trek.
zondag 3 mei 2009 om 09:37
Mijn brood is op. Dus ik kon tortilla's maken, pitabroodjes, mijn avondeten Stifado of deze gebakken aardappeltjes. Oja of loempiatjes uit de oven, maar dat is een miskoop, die mini loempiaatjes zijn zoooo vies. Oja en ik had nog een frikandel kunnen nemen.