NIET groepje
zondag 6 september 2009 om 14:20
quote:mylenevalerie schreef op 06 september 2009 @ 13:26:
Ja kruidvat is alleen in het weekend maar laat het daar dan maar niet op lopen voor mij.
*breekt in en bemoeit zich er even mee*
MV, je kunt bij 't Kruidvat ook kaartjes kopen die juist doordeweeks geldig zijn! Zelfde prijs als die weekendkaartjes
*zwaait even naar iedereen*
Ja kruidvat is alleen in het weekend maar laat het daar dan maar niet op lopen voor mij.
*breekt in en bemoeit zich er even mee*
MV, je kunt bij 't Kruidvat ook kaartjes kopen die juist doordeweeks geldig zijn! Zelfde prijs als die weekendkaartjes
*zwaait even naar iedereen*
Peas on earth!
zondag 6 september 2009 om 15:51
Hallo allemaal!
lijkt me leuk om te meeten (High tea in HNY wil ik ook al lang een keer doen!), maar doordeweeks is mijn agenda al gevuld en ook in de weekenden heb ik al afspraken staan in oktober. Ik wacht jullie datum gewoon af, en als ik kan, dan kom ik. (Pling. idee: Heb ook nog herfstvakantie natuurlijk!
lijkt me leuk om te meeten (High tea in HNY wil ik ook al lang een keer doen!), maar doordeweeks is mijn agenda al gevuld en ook in de weekenden heb ik al afspraken staan in oktober. Ik wacht jullie datum gewoon af, en als ik kan, dan kom ik. (Pling. idee: Heb ook nog herfstvakantie natuurlijk!
Everytime you make a typo, the errorists win.
zondag 6 september 2009 om 16:27
staat er weer iemand eenden te voeren voor mijn huis.
dat moeten ze niet doen! die beesten sterven nog aan hart en vaatziekten van al het overgewicht
zo elo is er ook weer met een positieve bijdrage!
Age beterschap en Yammie suc7
verder lees ik van alles over een niet meet! hoewel ik uitstraal dat ik enorm avontuurlijk ben ga ik niet voor mijn plezier de euromast afspringen. ik heb wel weer genoeg gespeeld met mijn leven.
high tea is altijd leuk. maar ik moet eerst maar eens de datum zien of ik kan.
en ik heb nog wat principes over IRL en internet die ik aan de kant moet zetten voor ik kom.
dat moeten ze niet doen! die beesten sterven nog aan hart en vaatziekten van al het overgewicht
zo elo is er ook weer met een positieve bijdrage!
Age beterschap en Yammie suc7
verder lees ik van alles over een niet meet! hoewel ik uitstraal dat ik enorm avontuurlijk ben ga ik niet voor mijn plezier de euromast afspringen. ik heb wel weer genoeg gespeeld met mijn leven.
high tea is altijd leuk. maar ik moet eerst maar eens de datum zien of ik kan.
en ik heb nog wat principes over IRL en internet die ik aan de kant moet zetten voor ik kom.
zondag 6 september 2009 om 16:32
quote:infojunk schreef op 06 september 2009 @ 15:52:
En over de treinkaartjes: ik zie alleen kaartjes voor za/zo...
hier
Ohhh zorrie.... ik zag iets over groene en blauwe kaartjes en dacht dat de een voor 't weekend was en de ander voor doordeweek
Eigenlijk hadden jullie dus helemaal niets aan me, maar ach... heb wel even gezellig gezwaaid
En over de treinkaartjes: ik zie alleen kaartjes voor za/zo...
hier
Ohhh zorrie.... ik zag iets over groene en blauwe kaartjes en dacht dat de een voor 't weekend was en de ander voor doordeweek
Eigenlijk hadden jullie dus helemaal niets aan me, maar ach... heb wel even gezellig gezwaaid
Peas on earth!
zondag 6 september 2009 om 16:36
Zwaai even naar Prinsesje :zwaai: http://forum.viva.nl/www/smileys/smlach004.gif
3 maal is scheepsrecht
3 maal is scheepsrecht
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 6 september 2009 om 17:03
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 06 september 2009 @ 16:32:
[...]
Eigenlijk hadden jullie dus helemaal niets aan me, maar ach... heb wel even gezellig gezwaaid Ik zeg: Lé-zen!
[...]
Eigenlijk hadden jullie dus helemaal niets aan me, maar ach... heb wel even gezellig gezwaaid Ik zeg: Lé-zen!
Everytime you make a typo, the errorists win.
zondag 6 september 2009 om 17:33
zondag 6 september 2009 om 19:00
quote:Pilous schreef op 06 september 2009 @ 19:00:
*schraapt keel*
Eindelijk... ik heb nog iemand gevonden die magnetrontosti's eet.... Boterham met gesmolten kaas uit de magnetron met curry, alhoewel zij het met ketchup eet.
Ik ben dus niet gek! Of een ranzaap! Ik ben niet alleen !
Ik wíst dat je gelijk hierheen zou racen
Nee, ze is niet alleen... sterker nog... ik heb een hele familie die het doet, dus uitsterven doen we voorlopig niet
*schraapt keel*
Eindelijk... ik heb nog iemand gevonden die magnetrontosti's eet.... Boterham met gesmolten kaas uit de magnetron met curry, alhoewel zij het met ketchup eet.
Ik ben dus niet gek! Of een ranzaap! Ik ben niet alleen !
Ik wíst dat je gelijk hierheen zou racen
Nee, ze is niet alleen... sterker nog... ik heb een hele familie die het doet, dus uitsterven doen we voorlopig niet