Het concept is bekend: jij van je zooi af, een ander blij. Nou hebben we de neiging nogal veel te kletsen. Vandaar de strikte onderverdeling: lullen hier, ruilen daar. Waar is daar: op het niet lullen maar ruilen topic.
niet lullen... maar ruilen
Hier wordt in principe gekletst maar het kan voorkomen dat er door al het kletsen per ongeluk nog geruild wordt.
Ook even een goed woord doen over Varisha. Ik heb een goede ruil met haar gedaan. Kreeg precies wat ik zocht en dat voordat ik uberhaupt mijn pakketje uit de deur had gedaan en ze vroeg niet eens om iets specifieks.
Het ging trouwens om een gezichtsbruiner. Maar wacht nog even met gebruiken want krijg er vlekken van door de zwangerschap
Over zwangerschap gesproken. Vlindertje, eind van het jaar voor numero dos. Wat leuk! Leef al met je mee.
Anoniem_6477126ee5625
dinsdag 21 april 2009 om 16:46
IBI, ik heb de link naar je gestuurd.
Noa, goede tip. Ik verwijder ook mijn persoonlijke dingen.
Noa, ik vind het erg om het hardop te zeggen en de kans te lopen dat ik iemand vals beschuldig, ook al denk ik zelf dat ik weet wie het is.
Maar ik heb Zusje, die ik persoonlijk ken, even een berichtje gestuurd. Niet om iemand vals te beschuldigen, maar om te kijken of degene die ik verdenk op jullie hyve schrijft. Is dat een goede oplossing?
Anoniem_6491bdc7537f8
dinsdag 21 april 2009 om 16:50
Livre, als je denkt te weten wie het is, kun je dan ook zeggen/inschatten of die persoon ook bij andere forummers (los van jullie ruilhyves) op Hyves staat?
Waar is V. zelf eigenlijk gebleven, die heeft al een tijd niet gepost. In tegenstelling tot een aantal dagen geleden, toen vlogen de posts je nog om de oren.
Oh dat heb ik even gemist. Wel netjes trouwens van "Belle" dat ze wel in het KLETStopic heeft gepost en niet in het RUILtopic. Zou een kenner moeten zijn...