Niet te ontwijken... nieuwjaarszoenen...

donderdag 31 december 2009 om 04:37
Koortslip, hard niesen en kuchen, loopneus, (veel) knoflook eten, geen deodorant op, schuimbekken incoherent schreeuwen en schaterlachen en daarbij onverwachte bewegingen maken, gevaarlijke wapens op mensen richten of radio-actief afval zichtbaar in je handen dragen, burqa aantrekken, doen alsof je moet overgeven, daadwerkelijk ter plekke overgeven, mondkapje of gasmasker dragen, doen alsof je net een telefoontje krijgt en dan weglopen...
donderdag 31 december 2009 om 07:57
Je lichaamstaal....d.w.z. iemand die ik niet wil zoenen of niet door gezoend wil worden, houd ik mijn arm strak. Dan kan iemand niet dichterbij komen...geloof me, het helpt! Als ik .a.s. maandag al mijn collega's (± 165) weer zie, zijn er een heleboel bij die deze houding van me zien7voelen7merken en die zoenen me echt niet...
donderdag 31 december 2009 om 08:04
De enige mensen door wie ik gezoend wil worden zijn vanavond bij me (en daarnaast mogen mijn zus, broer en hun aanhang mij ook zoenen). Voor de rest zorg ik er altijd voor dat ik mijn arm strak hou.
Ik moet wel bekennen dat ik dan dus op de een of andere manier iets uitstraal, want ik word niet vaak gezoend door mensen van wie ik dat liever niet heb (en die mensen schijnen op de een of andere manier áltijd een heel groot bord voor hun kop te hebben... dus da's wel heel goed van me he?? ).
Ik moet wel bekennen dat ik dan dus op de een of andere manier iets uitstraal, want ik word niet vaak gezoend door mensen van wie ik dat liever niet heb (en die mensen schijnen op de een of andere manier áltijd een heel groot bord voor hun kop te hebben... dus da's wel heel goed van me he?? ).
donderdag 31 december 2009 om 08:15
quote:kelbel schreef op 31 december 2009 @ 03:33:
Wat zijn jullie truukjes om het gelebber te ontwijken? Alle tips and tricks zijn welkom!!Meteen je tong door de lippen van het slachtoffer proberen te persen; het jaar erop rennen ze gillend weg als je met je welgemeende nieuwjaarsgroet komt aanhobbelen. Werkt overigens niet wanneer je een erg charmante verschijning bent..........
Wat zijn jullie truukjes om het gelebber te ontwijken? Alle tips and tricks zijn welkom!!Meteen je tong door de lippen van het slachtoffer proberen te persen; het jaar erop rennen ze gillend weg als je met je welgemeende nieuwjaarsgroet komt aanhobbelen. Werkt overigens niet wanneer je een erg charmante verschijning bent..........
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP

donderdag 31 december 2009 om 09:55
donderdag 31 december 2009 om 09:59
Ik werkte eerst in een kantoortuin met 35 mensen en zodra ik dan binnenkwam riep ik meteen Gelukkig Nieuwjaar met een zwaai van mijn arm erbij. Meestal was dat genoeg om de meeste mensen te ontwijken. De echte die hards stonden dan alsnog op om je een hand en evt zoen te geven maar je hoefde niet meer iedereen af te lebberen. En ja, de stijve armtruuk gebruik ik ook weleens.
Ik heb bij deze baan nog geen Niuewjaar meegemaakt maar er wordt met verjaardagen etc wel gezoend dus dat zal nu ook wel zijn.
Ik heb bij deze baan nog geen Niuewjaar meegemaakt maar er wordt met verjaardagen etc wel gezoend dus dat zal nu ook wel zijn.
Poep, wie heeft jou gescheten?

donderdag 31 december 2009 om 10:05