Niet te ontwijken... nieuwjaarszoenen...

31-12-2009 03:33 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
quote:borodini schreef op 03 januari 2010 @ 01:28:

[...]

Ik vind een zoen gewoon zo ondergewaardeerd tegenwoordig. Jan en alleman zoent elkaar. En zo onwijs niet gemeend ook. Helemaal mee eens! Iets anders; maar 'tegenwoordig' roept (of mailt of schrijft of smst of hyved) iedereen maar love you, hou van jou, hvj, of wat dan ook naar elkaar....ook zo ongelooflijk irritant en niet gemeend als je het maar naar iedereen roept...
Ik vind het niet erg om te zoenen maar wel alleen met familie en vrienden.

Ik heb geen zin in gezoen met jan en alleman. Dus niet met allerlei vreemden in de kroeg en ook geen collega's.

Ik heb ooit ergens gewerkt waar een vent werkte die elk jaar standaard het hele bedrijf rond ging om iedereen persoonlijk een gelukkig nieuwjaar te wensen. Heel lief hoor maar dan zoende hij je op je wang maar dan heel dichtbij je lippen. Echt goor, hij was homo anders had ik gedacht dat er andere bedoelingen achter zaten.

Als iemand mij een gelukkig nieuwjaar wil wensen geef ik hem/haar een hand. Maar volgens mij valt het wel mee, wat ik me herinner van vorig jaar is dat mensen achter hun bureau zaten te werken, zich plots herrinerde dat het nieuwjaar was geweest en me toe riepen "oh nog een gelukkig nieuwjaar he"

Oh god, morgen is het zover... En bij mijn irritante overenthousiaste kamergenoot helpt de gestrekte arm-techniek waarschijnlijk niet. Ik denk dat ik de ruimte tussen mijn bureau en de muur maar blokkeer met de papierbak.
Heel hard hoestend binnenkomen, nessemeisje!
Ik denk dat ik maar een combinatitie van maatregelen ga doen: hoesten, bureau barricaderen, gestrekte arm-techniek en een briefje.
je loopt een ruimte binnen en zegt direct: mensen allemaal de beste wensen. Klaar ben je
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
quote:arrasje schreef op 03 januari 2010 @ 22:19:

je loopt een ruimte binnen en zegt direct: mensen allemaal de beste wensen. Klaar ben je

Mijn collega's zien dat als een signaal om direct op je af te lopen en je te gaan zoenen. Als enige vrouw op een afdeling van veertig man... Tja, elkaar hoeven ze niet te zoenen

Gelukkig heb ik nu een sabbatical! Dus geen gezoen met collega's
Tot nu toe gaat het goed, slechts één zoener. Tegen kamergenoot gezegd dat ik niet zoen vanwege verkoudheid. Bij de rest blijven zitten en gestrekte arm. Toch 1 collega (van de 10 die ik tot nu toe gehad heb) die deze hindernissen heeft overwonnen. Maar geen slechte score tot nu toe.
Het is zo moeilijk om niet gekust te worden. Als ik in nl ben probeer ik een omarming te geven maar vaak krijg ik niet eens de kans en heb ik alweer 3 van die kussen op mijn wangen.

En elke keer als we terug komen uit nl zijn we verkouden, komt puur door dat gekus want mensen die verkouden zijn zeggen dat niet, nee die geven ook gewoon kussen. Bah.
wie de mens kent houdt van dieren
Ha, toch nog een positieve kant aan mijn gisteren ineens opgekomen, grote, pijnlijke, enorm ontsierende, en uiteraard zeeeeeeer besmettelijke koortslip ontdekt!
Ah damned, ik werd net bij het koffieapparaat verrast door een zoener. Had mijn handen niet vrij, dus de gestrekte arm techniek lukt niet.
Nou, ik dacht het opgelost te hebben door gewoon op mijn plek te gaan zitten toen ik op kantoor kwam.

En ja hoor, daar kwam gelijk de vraag van de mannen (alleen mannen daar)Oww, gaan we niet zoenen??

Nee, daar begin ik niet aan, al die nieuwjaarswensen vind ik vreselijk.

Alle mannen stil, geen last meer!

Tja, en dan heb je de late binnenkomers die gelijk op je af lopen. Gelukkig toch wat zoenen kunnen ontwijken maar niet allemaal.

En toen kwam het grote geluk! De systemen werkten niet en dat zo vandaag niet opgelost zijn werd verteld. Dus mochten we allemaal naar huis.

En morgen?? Dan ben ik toch heeeeeel druk want ik moet heel veel werk inhalen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven