Niet wéér dat weer!
woensdag 4 december 2013 om 22:40
Ik hoor net het nieuws. Storm en springtij. Ze laten beelden zien van die laatste heftige storm. Oh oh dat wordt wat.
Maar nou kijk ik op de site van de KNMI en daar staat geen weeralarm, noch extreem weer. Wel gevaarlijk weer, code geel.
Ligt het eraan dat SBS6 opstond (vraag me niet hoe ik daar kwam ), of wordt het echt weer drama?
Maar nou kijk ik op de site van de KNMI en daar staat geen weeralarm, noch extreem weer. Wel gevaarlijk weer, code geel.
Ligt het eraan dat SBS6 opstond (vraag me niet hoe ik daar kwam ), of wordt het echt weer drama?
•
donderdag 5 december 2013 om 12:12
Hoor de wind waait door de bomen, hier in huis zelfs waait de wind
Zou de goede Sint wel komen nu hij t weer zo lelijk vindt?
Enfin, hier weer code rood. En 28 oktober viel er een knoepert van een boom op mijn klaslokaal waar ik op dat moment les gaf aan 24 kleine kinderen. Die we al niet op het schoolplein lieten spelen omdat er daar ook een boom om was gegaan.
Niet echt leuk dus.
Ik hoop dat het deze keer mee valt!
Zou de goede Sint wel komen nu hij t weer zo lelijk vindt?
Enfin, hier weer code rood. En 28 oktober viel er een knoepert van een boom op mijn klaslokaal waar ik op dat moment les gaf aan 24 kleine kinderen. Die we al niet op het schoolplein lieten spelen omdat er daar ook een boom om was gegaan.
Niet echt leuk dus.
Ik hoop dat het deze keer mee valt!
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven