Nieuwe smileys

01-04-2010 10:06 647 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Zoals eerder aangekondigd worden de smileys uitgebreid. We hebben inmiddels een verzameling leuke smileys toegevoegd die goed bij het Viva forum passen. Speciaal voor de herkenbaarheid hebben we ze bekende forumwoorden als codewoord meegegeven. Later vandaag vindt er een update plaats waarbij de nieuwe smileys geactiveerd zullen worden.

Via de mail is van veel kanten het verzoek binnengekomen om het plaatsen van smileys makkelijker te maken. Om deze mensen tegemoet te komen, wordt in de update meteen ingebouwd dat deze woorden automatisch in smileys veranderen. Je hoeft bij deze codewoorden dus geen dubbele punten te gebruiken; deze woorden worden automatisch vertaald naar smileys. Als jullie nog suggesties hebben voor andere smileys dan horen we dat nog steeds graag. Deze kunnen dan eventueel in een volgende update meegenomen worden.

Overzicht met alle nieuwe codewoorden en smileys:

adhd =

andijvie =

bepotelen =

blabla =

borstvoeding =

bvmaffia =

catfight =

exangel =

forumrel =

frummelen =

fulmineren =

heintje =

helegaar =

hengelen =

hcgbelast =

hrs =

hsp =

hubbie =

hubbie2 =

huilie =

jezustepaard =

lalala =

klussen =

libelle =

mosterd =

nachtbraker =

permaban =

relschopper =

slotje =

zweefteef =
Wat een fantastische 1 april grap. Maar eigenlijk...er zitten zulke leuke bij, kunnen we ze niet gewoon houden?
Hahahah 1 april of ik verhuis echt naar babybrabbel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hahahaha! Jezustepaard! Briljant!
Ik wil helegaar, huilie en jezus te paard houden. Oh en adhd natuurlijk, die ga ik echt voor Zwiepje inzetten.
kan dat, eerst expliciet vermelden dat het geen 1 april grap is en dan later roepen '1 april!'...?
quote:Viva Angel5 schreef op 01 april 2010 @ 10:06:

Via de mail is van veel kanten het verzoek binnengekomen om het plaatsen van smileys makkelijker te maken. Om deze mensen tegemoet te komen, wordt in de update meteen ingebouwd dat deze woorden automatisch in smileys veranderen. Je hoeft bij deze codewoorden dus geen dubbele punten te gebruiken; deze woorden worden automatisch vertaald naar smileys.Deze maakt toch wel duidelijk dat het toch een 1 april grap is.
Be yourself, but maybe not always.
Week 28 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:tijgermeisje schreef op 01 april 2010 @ 10:29:

kan dat, eerst expliciet vermelden dat het geen 1 april grap is en dan later roepen '1 april!'...?Dat kan een mooie filosofische (?) discussie worden.
quote:tijgermeisje schreef op 01 april 2010 @ 10:29:

kan dat, eerst expliciet vermelden dat het geen 1 april grap is en dan later roepen '1 april!'...?Nee, gaat tegen de 1 apriletiquette in
Ik denk dat de Angel zelf ook is beetgenomen
quote:wen schreef op 01 april 2010 @ 10:31:

Ik denk dat de Angel zelf ook is beetgenomen Haha, kan best idd
Jaaaaaaaaaah Babybrabbeltaaaaaaaaal

wat geweldig!!

Of ben ik nu erg ???

Enieweej.. ik ga even met me
adhd
Die Libellesmiley

oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik vind het wel heel fijn als het maar een halve 1 april grap blijkt te zijn, dus wel de nieuwe smileys, niet het automatisch verschijnen in de tekst. Of andersom eigenlijk: dat de nieuwe smileys wel komen en dus geen 1 april grap zijn en dat het automatisch verschijnen in de tekst niet komt en dus wel een 1 april grap is. Sjezus, wat is het soms toch lastig om je goed uit te drukken in het Nederlands.
quote:Zwieber schreef op 01 april 2010 @ 10:32:

adhdNou ja, hij doet het niet eens. Ik dacht dat dit topic wel zo zou zijn aangepast dat hij het hier wel zou doen.
quote:Solomio schreef op 01 april 2010 @ 10:33:

Ik vind het wel heel fijn als het maar een halve 1 april grap blijkt te zijn, dus wel de nieuwe smileys, niet het automatisch verschijnen in de tekst. Of andersom eigenlijk: dat de nieuwe smileys wel komen en dus geen 1 april grap zijn en dat het automatisch verschijnen in de tekst niet komt en dus wel een 1 april grap is. Sjezus, wat is het soms toch lastig om je goed uit te drukken in het Nederlands.Ik ben het helemaal met je eens!
quote:nostradame schreef op 01 april 2010 @ 10:31:

[...]

Nee, gaat tegen de 1 apriletiquette in Weg filosofische (?) discussie.
Hahahahaha.

Ik hoop dat dit echt is. Die borstvoedingsmaffiasmiley is cool!!!
quote:Solomio schreef op 01 april 2010 @ 10:27:

[...]

Ik zou er hcgbelast van maken.Dank! Zal even navragen bij Naomi of ie daar wel goed staat (zou een beetje lullig zijn als ie zo live gaat).
Leuk !
Ik wil ze wel houden hoor!

maar dan met dubbele punten natuurlijk.

Stel dat ik een kind krijg en vragen over borstvoeding wil stellen. En stel dat hij adhd krijgt.

Stel dat ik wil weten welke mosterd de lekkerste is.
quote:Zwieber schreef op 01 april 2010 @ 10:33:

[...]

Ik ben het helemaal met je eens!Uiteraard.
mosterd

andijvie
quote:Zwieber schreef op 01 april 2010 @ 10:33:

[...]

Nou ja, hij doet het niet eens. Ik dacht dat dit topic wel zo zou zijn aangepast dat hij het hier wel zou doen.Bij mij wel! (Zie voorgaande post)
hij doet het niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven